Wauw!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen![]()
![]()
Nou ja zeg. Wat een idioot (om het nog maar een beetje netjes te houden)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Godver
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè![]()
uhhh spoort die wel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Godver
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè![]()
Geweldigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
knobo lekker laten lullen die vrouw
Rewimo en Adnap hoe was de dag vandaag?
mb wauw wat een bedrag en wat voor workshop
Heeft er nog iemand het sint protest liedje gehoord dat ze bij Edwin Evers vanmorgen draaide?
Dat lukt mij zelfs op de Wii nogquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, flipperen en bowlen, da's lang geleden dat ik dat heb gedaan
(ik was wel altijd heel erg goed in bowlingballen meteen falikant de goot in te smijten)
Er is zelfs een meneer Knoflookquote:
zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?quote:
Vanaf welke leeftijd moet dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |