abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132480044
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Allebei, er wordt ingegaan op hoe met baby's om te gaan en hoe te poseren idd, maar ook belichting, camerabediening, nabewerking etc. Als ik maar een fractie van die vrouw leer ben ik al blij, haar foto's zijn echt prachtig en ik voel me echt een zero vergeleken met haar :')

Wat een schattig kindje O+ (vind je maat het wel goed dat je hier die foto plaatst?)
Oh dus toch ook wel veel fotografie dan, dat vind ik juist interessant. Alhoewel ik zelf alleen hobbymatig met fotografie bezig ben hoor. En dan ook eigenlijk alleen buiten, natuur en ja, dingen ofzo :D Model en studio fotografie nog nooit geprobeerd, trekt me ook niet zo eigenlijk.

Ik voel me met mijn foto's bij veel fotografen al een zero. ;) Heb wel foto's gemaakt die ik mooi vind en waar ik trots op ben, maar vind het dan vaak wel meevallen met wat ik van anderen zie.

Ja, leuk kindje hè, vooral als ie lacht ;) Denk niet dat ze het erg vinden hoor, is ook zijn omslagfoto op Facebook, en ze zijn er zelf ook heel trots op.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:17:37 #104
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132480369
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:19:01 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_132480419
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oh dus toch ook wel veel fotografie dan, dat vind ik juist interessant. Alhoewel ik zelf alleen hobbymatig met fotografie bezig ben hoor. En dan ook eigenlijk alleen buiten, natuur en ja, dingen ofzo :D Model en studio fotografie nog nooit geprobeerd, trekt me ook niet zo eigenlijk.

Ik voel me met mijn foto's bij veel fotografen al een zero. ;) Heb wel foto's gemaakt die ik mooi vind en waar ik trots op ben, maar vind het dan vaak wel meevallen met wat ik van anderen zie.

Ja, leuk kindje hè, vooral als ie lacht ;) Denk niet dat ze het erg vinden hoor, is ook zijn omslagfoto op Facebook, en ze zijn er zelf ook heel trots op.
Ja, echt alles wat met zo'n shoot te maken heeft, super interessant dus!

Ik zou die foto toch niet te lang laten staan als ik jou was. Maar het is zeker een foto om trots op te zijn O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_132480627
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, echt alles wat met zo'n shoot te maken heeft, super interessant dus!

Ik zou die foto toch niet te lang laten staan als ik jou was. Maar het is zeker een foto om trots op te zijn O+
En zeker interessant als het voor niks is :D Hetgeen ik weet is deels ervaring, deels uit boekjes. Jaren terug kreeg je bij een abonnement van het National Geographic magazine een paar boeken over fotografie, gelijk lid geworden toen. Ook al was er één boek bedoeld voor kinderen, toch nog wel het één en ander van opgestoken. Misschien ook omdat het lekker simpel in Jip en Janneke taal was :')

Foto maar ff weggehaald idd, je hebt gelijk/
pi_132480876
en het regent weeral
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_132481311
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen :D :D :D
Whoei, hoe leuk is dat. Gefeliciteerd MB ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_132481639
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Godver :?
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door knoblaucha6 op 23-10-2013 18:09:43 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2013 @ 18:10:35 #110
43556 miss_dynastie
pi_132481871
Dat je verantwoording aflegt aan een wildvreemde, knoflookje. Ik zou me helemaal niet verantwoorden, niet tegenover bekenden maar zeker niet tegenover mensen met wie ik geen bal te maken heb. Niet meer doen ;)
pi_132481966
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè :{w
Wat een rotopmerking , schandalig gewoon met jouw geschiedenis , maar al had je niet eens zoveel jaar gezorgd , het blijft VRIJWILLIG dus die tuthola :r moet haar mond houden en zich schamen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 18:17:52 #112
163650 Greys
pi_132482082
Ik had gezegd 'Dat jij van die onware kutopmerkingen maakt, dat had ik niet achter jóu gezocht' en daarna doorlopen. Die heeft een steekje los, wel zes ook :)

Bliss, gefeliciteerd! :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132482216
Is ook beetje mijn eigen schuld want liep ook na het overlijden van pap braaf met de rolstoelenrace voor de avondvierdaagse mee, onwijs leuk om te doen maar soms moet je ook even aan je zelf denken, dat schijnen ze niet te snappen en ik brák gewoon op een gegeven moment want rolstoellopen met een vreemde lieverd is toch wel anders dan met je eigen vader). Ik vond toch wel dat ik gezien de omstandigheden wel genoeg had gedaan en ik ook wel even aan mezelf mocht toekomen na al die vele en behoorlijk moeizame jaren.
Het hakte gewoon even.

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 23-10-2013 18:37:42 ]
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:32:13 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132482572
Bliss O+ nice!!!!!!

En wat kreeg zegt.

Greys, kokos m&m's?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132482601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik had gezegd 'Dat jij van die onware kutopmerkingen maakt, dat had ik niet achter jóu gezocht' en daarna doorlopen. Die heeft een steekje los, wel zes ook :)

Bliss, gefeliciteerd! :D *O*
En die hou ik erin als ik haar weer tegen kom _O_
(en ik schup dan ook nog even tegen haar reet :+ )
pi_132482818
Q, is je Dadara er al?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 18:39:45 #117
163650 Greys
pi_132482888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is ook beetje mijn eigen schuld want liep ook na het overlijden van pap braaf met de rolstoelenrace voor de avondvierdaagse mee, onwijs leuk om te doen maar soms moet je ook even aan je zelf denken, dat schijnen ze niet te snappen en ik brák gewoon op een gegeven moment want rolstoellopen met een vreemde lieverd is toch wel anders dan met je eigen vader). Ik vond toch wel dat ik gezien de omstandigheden wel genoeg had gedaan en ik ook wel even aan mezelf mocht toekomen na al die vele en behoorlijk moeizame jaren.
Het hakte gewoon even.

Het slaat ook nergens op joh en als jij maar weet hoe het zit.
Het is bijna sneu voor dat wief dat ze zo'n treurig karakter heeft moet je maar denken, dat ze het moet hebben van andere afzeiken, wat een leuk leven zal ze dan zelf hebben _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 18:40:36 #118
163650 Greys
pi_132482922
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Bliss O+ nice!!!!!!

En wat kreeg zegt.

Greys, kokos m&m's?
Hmmmm, tempting, tempting, maar ik sla een rondje over.
Ik heb de Cote d'Or kokos ontdekt _O-
Bedankt voor het vragen :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:43:03 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132483030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Q, is je Dadara er al?
Nope. Jjh moet ff verpakking shit regelen enzo en dan gaat ie hem opsturen. Hij zou me pm'en :) hoop snel want ik wil hem :P
pi_132483322
Mhehehehehehehe, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks! B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132483363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

En die hou ik erin als ik haar weer tegen kom _O_
(en ik schup dan ook nog even tegen haar reet :+ )
Ik wil haar morgen wel even bellen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 18:55:31 #122
163650 Greys
pi_132483462
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef Goodbye het volgende:
Mhehehehehehehe, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks! B-)
Gbbbbbbbbbbb! :o :D O+ *O*

Waarover zeg je niks? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132483488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:55 schreef Greys het volgende:
Gbbbbbbbbbbb! :o :D O+ *O*

Waarover zeg je niks? :D
Make me unsee :'(
pi_132483789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik wil haar morgen wel even bellen _O-
Hihi maar ik kan het zelf wel aan hoor maar even niet op zo'n moment, morgen wel, met verve 8-) :*

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 23-10-2013 19:11:41 ]
pi_132484070
Knoblaucha, wat de rest ook al zegt: wat een maf wijf joh! Het heet niet voor niks VRIJWILLIGerswerk en je hebt groot gelijk dat je nu aan jezelf denkt :*

Bliss, wat een gave workshop! Gefeliciteerd!!

Ik ben vorige week lid geworden van de Diabetesvereniging, daarmee krijg ik korting op m'n zorgverzekering. Dat geeft ons een voordeel van 360 euro per jaar :o Dan heb ik binnen 2 maanden m'n lidmaatschap voor een heel jaar eruit. Toch wel lekker :Y
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:26:04 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132484733
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen :D :D :D
Wauw! *O* Wat voor workshop?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132484820
knobo lekker laten lullen die vrouw

Rewimo en Adnap hoe was de dag vandaag?
mb wauw wat een bedrag en wat voor workshop

Heeft er nog iemand het sint protest liedje gehoord dat ze bij Edwin Evers vanmorgen draaide?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:29:54 #128
13151 crew  Rewimo
pi_132484932
quote:
Nou ja zeg. Wat een idioot (om het nog maar een beetje netjes te houden) :( Lijkt me ook echt een geweldig iemand om mee samen te werken :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:31:14 #129
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132485003
quote:
uhhh spoort die wel?
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:32:18 #130
13151 crew  Rewimo
pi_132485053
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
knobo lekker laten lullen die vrouw

Rewimo en Adnap hoe was de dag vandaag?
mb wauw wat een bedrag en wat voor workshop

Heeft er nog iemand het sint protest liedje gehoord dat ze bij Edwin Evers vanmorgen draaide?
Geweldig :D We hebben de jongens rond half 11 losgelaten in het museum en om een uur of 4 moesten we ze eruit sleuren _O- Wat ze hebben gedaan? Gamen, gamen en nog eens gamen.

Al moet ik zeggen dat Adnap en ik ons ook goed vermaakt hebben met flipperen, bowlen op de Wii, Super Mario spelen en vooral heel veel dingen uit onze jeugd herkennen :D
pi_132485075
flipperen O+
pi_132485250
Oe, flipperen en bowlen, da's lang geleden dat ik dat heb gedaan O+
(ik was wel altijd heel erg goed in bowlingballen meteen falikant de goot in te smijten *O* )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:38:09 #133
13151 crew  Rewimo
pi_132485355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, flipperen en bowlen, da's lang geleden dat ik dat heb gedaan O+
(ik was wel altijd heel erg goed in bowlingballen meteen falikant de goot in te smijten *O* )
Dat lukt mij zelfs op de Wii nog :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:39:33 #134
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132485431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat lukt mij zelfs op de Wii nog :D
hihi
Sporten voor Sophia
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:43:11 #135
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_132485609
Wat een kutopmerking zeg Knoblauch! Niks van aantrekken, hoewel dat wel moeilijk is -O-

Bedankt allemaal voor de felicitaties! *O*
Workshop is pas over een half jaar dus ik kan lekker lang genieten vd voorpret :+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_132485839
Jeetje, wat dat is voor opmerking zeg..... al die jaren gezorgd, en dan zou je egoïstisch zijn? :{w
(Trouwens, al zou je het zijn, dan is dat je eigen keuze en goed recht wat mij betreft.)

En Knoflook, ik dacht altijd dat jij een vrouw was...maar nu zie ik een mannetje bij je post staan....dus ben je dan toch een mannetje? :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:52:20 #137
13151 crew  Rewimo
pi_132486114
Knoflook is een mevrouw :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:54:11 #138
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132486219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Knoflook is een mevrouw :D
mevrouw nog wel....
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 oktober 2013 @ 19:55:09 #139
13151 crew  Rewimo
pi_132486269
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
mevrouw nog wel....
Er is zelfs een meneer Knoflook :7
pi_132486309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En zelfs ook nog een Knoflookhont O+
pi_132486409
Wat een opmerking zeg :N
pi_132486450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een opmerking zeg :N
Het is een lieve hont hoor :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:00:53 #143
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132486564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?
Sporten voor Sophia
pi_132486611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef indaha het volgende:

[..]

Het is een lieve hont hoor :P
Nou, ik vind het niet kunnen :{w
pi_132486827
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:

[..]

zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?
Vanaf welke leeftijd moet dat?
Volgens mij is knoflook al 48, op z'n minst 8-)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:06:48 #146
386633 Adnap
I love Life !
pi_132486942
*ploft neer*

Knof wat een ****** opmerking :r Absoluut onterecht, idioot die dat zegt.

En museum was gaaf, enige vraag die ik hier nu krijg is : gaan we in de kerstvakantie weer ? _O-

Maar Rewimo, je mag best die foto van onze mannen hier even kort laten zien in een spoiler ;)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:08:33 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132487046
pi_132487090
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:09:35 #149
79166 Qwea