Oh dus toch ook wel veel fotografie dan, dat vind ik juist interessant. Alhoewel ik zelf alleen hobbymatig met fotografie bezig ben hoor. En dan ook eigenlijk alleen buiten, natuur en ja, dingen ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allebei, er wordt ingegaan op hoe met baby's om te gaan en hoe te poseren idd, maar ook belichting, camerabediening, nabewerking etc. Als ik maar een fractie van die vrouw leer ben ik al blij, haar foto's zijn echt prachtig en ik voel me echt een zero vergeleken met haar
Wat een schattig kindje(vind je maat het wel goed dat je hier die foto plaatst?)
Ja, echt alles wat met zo'n shoot te maken heeft, super interessant dus!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh dus toch ook wel veel fotografie dan, dat vind ik juist interessant. Alhoewel ik zelf alleen hobbymatig met fotografie bezig ben hoor. En dan ook eigenlijk alleen buiten, natuur en ja, dingen ofzoModel en studio fotografie nog nooit geprobeerd, trekt me ook niet zo eigenlijk.
Ik voel me met mijn foto's bij veel fotografen al een zero.Heb wel foto's gemaakt die ik mooi vind en waar ik trots op ben, maar vind het dan vaak wel meevallen met wat ik van anderen zie.
Ja, leuk kindje hè, vooral als ie lachtDenk niet dat ze het erg vinden hoor, is ook zijn omslagfoto op Facebook, en ze zijn er zelf ook heel trots op.
En zeker interessant als het voor niks isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt alles wat met zo'n shoot te maken heeft, super interessant dus!
Ik zou die foto toch niet te lang laten staan als ik jou was. Maar het is zeker een foto om trots op te zijn
Whoei, hoe leuk is dat. Gefeliciteerd MBquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen![]()
![]()
Wat een rotopmerking , schandalig gewoon met jouw geschiedenis , maar al had je niet eens zoveel jaar gezorgd , het blijft VRIJWILLIG dus die tutholaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Godver
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè![]()
En die hou ik erin als ik haar weer tegen komquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik had gezegd 'Dat jij van die onware kutopmerkingen maakt, dat had ik niet achter jóu gezocht' en daarna doorlopen. Die heeft een steekje los, wel zes ook![]()
Bliss, gefeliciteerd!![]()
Het slaat ook nergens op joh en als jij maar weet hoe het zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is ook beetje mijn eigen schuld want liep ook na het overlijden van pap braaf met de rolstoelenrace voor de avondvierdaagse mee, onwijs leuk om te doen maar soms moet je ook even aan je zelf denken, dat schijnen ze niet te snappen en ik brák gewoon op een gegeven moment want rolstoellopen met een vreemde lieverd is toch wel anders dan met je eigen vader). Ik vond toch wel dat ik gezien de omstandigheden wel genoeg had gedaan en ik ook wel even aan mezelf mocht toekomen na al die vele en behoorlijk moeizame jaren.
Het hakte gewoon even.
Hmmmm, tempting, tempting, maar ik sla een rondje over.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:
Blissnice!!!!!!
En wat kreeg zegt.
Greys, kokos m&m's?
Nope. Jjh moet ff verpakking shit regelen enzo en dan gaat ie hem opsturen. Hij zou me pm'enquote:
Ik wil haar morgen wel even bellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En die hou ik erin als ik haar weer tegen kom
(en ik schup dan ook nog even tegen haar reet)
Gbbbbbbbbbbb!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef Goodbye het volgende:
Mhehehehehehehe, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
Hihi maar ik kan het zelf wel aan hoor maar even niet op zo'n moment, morgen wel, met vervequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil haar morgen wel even bellen
Wauw!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen![]()
![]()
Nou ja zeg. Wat een idioot (om het nog maar een beetje netjes te houden)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik dat weer, kom een vrijwilliger tegen van de instelling waar mijn pap een blauwe maandag ( heb hem 6 jaar 24/7 verzorgd , pap was dement en ziek dus tegen alle adviezen in thuis laten wonen 6 jaar lang, baan voor pap opgezegd om voor hem te zorgen in zijn zelfgebouwde eigen huis, met hulp vd thuiszorg ) en die meut van het tehuis waar mijn vader wel een heel half jaar heeft gewoond en waar ik elke dag kwam en ook, behalve mijn eigen paps hielp ook al die andere oudjes elke dag hielp met ze naar het restaurant te brengen en ze allemaal slabbetje ombinden, vlees snijden, helpen eten etc: zegt die tante: wanneer kom jij weer eens zorgen want jij bent zo goed met die oudjes.
Dus ik braaf aangeven na totaal 8 jaar geheel zorgen voor mijn moeder (helaas dat maar kort) mijn pap én ook nog tussendoor even mijn schoonouders wel even helemaal klaar te zijn met zorg, zegt ze: tjonge, dat jij zo'n egoïst bent had ik niet achter je gezocht.....
Godver
Ik heb niks gezegd maar ben gewoon doorgelopen met mijn boodschappenkarretje want tja, egoïst hè![]()
uhhh spoort die wel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Godver
Geweldigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
knobo lekker laten lullen die vrouw
Rewimo en Adnap hoe was de dag vandaag?
mb wauw wat een bedrag en wat voor workshop
Heeft er nog iemand het sint protest liedje gehoord dat ze bij Edwin Evers vanmorgen draaide?
Dat lukt mij zelfs op de Wii nogquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, flipperen en bowlen, da's lang geleden dat ik dat heb gedaan
(ik was wel altijd heel erg goed in bowlingballen meteen falikant de goot in te smijten)
Er is zelfs een meneer Knoflookquote:
zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?quote:
Vanaf welke leeftijd moet dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo oud is ze toch niet dat we mw moeten zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |