abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:26 #151
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_132471522
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Piye het volgende:

[..]

Misschien als je daarnaast ook nog je geslacht verandert ja.
Wat :')
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:21:00 #152
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132471538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Hij verdiend het om zo behandeld te worden omdat het gewoon een kneus is die poep praat. Zo zou ik ook tegen een Nederlander gereageerd hebben alleen dan zonder "keer anders terug naar je eigen land". Die zou ik vragen te verhuizen naar waar het beter is :)
Even los v/h feit dat de 'rot op naar een ander land'-opmerkingen ook bij autochtone Nederlanders echt te zielig voor woorden zijn (je gaat namelijk niet inhoudelijk de discussie aan maar speelt op de man en maakt mensen monddood), ging je bij Piye nog een stapje verder.

Je probeerde zijn mening minder waard te maken door hem schuldig te stellen aan de misdragingen van ANDEREN.
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:21:30 #153
351780 Piye
King of Kush
pi_132471553
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Wat :')
Een Engelse is een vrouwtje. ;) Ik dacht, laat ik maar even een lolletje maken om ons allemaal een beetje op te vrolijken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:22:29 #154
384601 HCFeestbeest
pi_132471574
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef Piye het volgende:

[..]

Een Engelse is een vrouwtje. ;) Ik dacht, laat ik maar even een lolletje maken om ons allemaal een beetje op te vrolijken.
Engelse man
Engelse vrouw
Gr gr. de KLB Keizer
pi_132471585
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Hopelijk trillen ze niet als je weer een paar hondertjes van meneer Cohen ontvangt.
Haha :D
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:23:14 #156
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132471602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Jammer dan. Moet ie zich maar gedragen :)
Want een mening die jou niet bevalt zie jij als 'niet gedragen'?

Je snapt volgens mij echt niet waar je mee bezig bent he? In Nederland hechten we juist veel waarde aan de vrijheid van meningsuiting. Sterker nog, JIJ bent nu degene die de Nederlandse cultuur op dat gebied verloochent.

En dat is nu precies die hypocrisie waar ik het eerder over had. Je doet alsof je zo tolerant bent, maar wanneer iemand een mening heeft die jou niet bevalt schaar je dit onder 'hij misdraagt zich' en geeft dit jou een vrijbrief om de ander als persoon te schofferen ipv dat je inhoudelijk op hem ingaat.
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:25:00 #157
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132471647
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Dat noemen wij in Nederland lafheid.
Misschien dat je even op eigen titel wil spreken? Volgens mij heeft niemand jou aangesteld als volksvertegenwoordiger van 'de Nederlanders'.

quote:
Om een verkondiging heen draaien, aanzet hebben om dergelijke verkondiging te plaatsen, maar als deze persoon geconfronteerd wordt, doen alsof zijn neus bloedt.
Ja want jij weet natuurlijk precies wat iemand bedoelt en als hij duidelijke uitleg geeft wat hij precies bedoelt, dan weet jij natuurlijk dat hij eigenlijk iets anders bedoelde. Tuurlijk...
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:26:24 #158
351780 Piye
King of Kush
pi_132471694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:22 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Engelse man
Engelse vrouw
Een Engelsman dus, maar het was maar een grapje hoor. Even iets luchtigers in dit topic. Qua discussie komen we toch nergens met z'n allen. :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:27:03 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132471711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

En ik veeg mijn reet met afvalnegers zoals jij. Jij bent één van de redenen dat ik nu een hekel begin te krijgen aan mijn buitenlandse Nederlanders. Genoeg is genoeg. En voor mij is dat dus nu.
Nee hoor. De enige reden waarom je een hekel krijgt aan buitenlandse Nederlanders ben jij zelf. Jij bent namelijk steeds degene die een groep aanspreekt op basis v/h gedrag van individuen. Deed je dit niet, dan had je immers op basis van onenigheid met 1 user (Jellereppe) een hekel gekregen aan deze user en niet aan 'buitenlanders'
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:27:23 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_132471727
ah het kaalkopje is zijn domheid weer flink aan het etaleren zie ik.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:27:48 #161
384601 HCFeestbeest
pi_132471748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Misschien dat je even op eigen titel wil spreken? Volgens mij heeft niemand jou aangesteld als volksvertegenwoordiger van 'de Nederlanders'.
Ik weet echt wel wat we in Nederland lafheid noemen. Hoef je geen volksvertegenwoordiger voor te zijn

quote:
Ja want jij weet natuurlijk precies wat iemand bedoelt en als hij duidelijke uitleg geeft wat hij precies bedoelt, dan weet jij natuurlijk dat hij eigenlijk iets anders bedoelde. Tuurlijk...
Ja, want ik heb geen autisme.
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:29:18 #162
384601 HCFeestbeest
pi_132471793
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef deadprez het volgende:
ah het kaalkopje is zijn domheid weer flink aan het etaleren zie ik.
Noem me dom en ga niet inhoudelijk op me in :')
Deja vu
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:30:02 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_132471817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Noem me dom en ga niet inhoudelijk op me in :')
Deja vu
Alles is ondertussen wel gezegd volgens mij, je wil het gewoon niet snappen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:30:39 #164
384601 HCFeestbeest
pi_132471837
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Alles is ondertussen wel gezegd volgens mij, je wil het gewoon niet snappen.
Als alles gezegd is, wat doe je hier dan nog?
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:31:02 #165
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132471852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Ik weet echt wel wat we in Nederland lafheid noemen. Hoef je geen volksvertegenwoordiger voor te zijn

Mensen die niet doorhebben dat verschillende mensen verschillende meningen en interpretaties hebben :')

quote:
[..]

Ja, want ik heb geen autisme.
Heeft weinig te maken met autisme. In principe ben je iemand woorden in de mond aan 't leggen en zelfs wanneer de persoon aangeeft iets anders te bedoelen zeg je "echt niet! Ik weet dat je stiekem dat ene bedoelde".

Op zo'n manier valt natuurlijk niet normaal met elkaar te discussiëren.
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:31:10 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_132471859
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:30 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Als alles gezegd is, wat doe je hier dan nog?
Het topic lezen en mijn postcount opkrikken.
Stop the violence
Down with the hate
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:31:45 #167
384601 HCFeestbeest
pi_132471882
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het topic lezen en mijn postcount opkrikken.
Doe dat dan niet ten koste van mij, dankjewel.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_132471905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En dat is nou precies wat ik in eerdere posts bedoelde met 'hypocriet'. Nu is het weer de donkere medemens die zich onterecht benadeeld voelt. Nu is het weer de donkere medemens die zogenaamd meteen in de slachtofferrol duikt, man je spreekt die gast net aan op basis van misdragingen van TOTAAL ANDERE mensen.

Weet je nog: "JULLIE". Of bedoelde je met "JULLIE" niet Piye? Want dan zou ik toch even opzoeken wat het woord betekent.

[..]

We vallen in herhaling. Ik heb je eerder al uitgelegd dat er in Nederland zowel intolerante als tolerante Nederlanders zijn. Ook over gebruiken van allochtonen wordt vaak genoeg geklaagd.

En welke 'cultuurdingetjes' van deze Zwarte Piet-klagers worden eigenlijk geaccepteerd?

[..]

Niet alle medelanders zijn gastarbeiders.

En ben hier in een eerdere post uitgebreid op ingegaan. Maar dat stuk heb je toen genegeerd. Ik zal het stuk voor dit keer nogmaals erbij halen:

"Hoe kun je al deze verschillende groepen in 1 adem noemen? Waarom zou de ene groep dankbaar moeten zijn voor wat Nederland voor bijv. een ander groep doet. Waarom zouden medelanders überhaupt dankbaarder moeten zijn voor 'wat ze krijgen van de staat' dan autochtonen?

Slaat helemaal nergens op, dankbaarheid per groep willen meten. Moet je doen op basis van een individu. Iemand die z'n leven lang veel belasting afdraagt en weinig gebruik maakt v/d sociale voorzieningen, denk dat de staat eerder zo'n persoon dankbaar zou moeten zijn. Mag zo'n persoon dan opeens geen kritiek hebben?

Iemand die z'n leven lang een uitkering heeft, misbruik maakt van de voorzieningen, is weer een ander geval. Maar waarom zou een zoveelste generatie allochtone uitkeringstrekker dankbaarder moeten zijn dan een autochtone uitkeringstrekker?"

[..]

In tegenstelling tot jou ben ik wel redelijk in staat onderscheid te maken binnen etnische groepen, dit op basis van het gedrag van mensen. Hierdoor ben ik in staat onderscheid te maken tussen mensen die bijvoorbeeld kritiek hebben op de Zwarte Piet (sterker nog, zelfs deze groep is weer onder te verdelen in groepen) en mensen die zich op straat misdragen, die de criminaliteit ingaan, die niet werken, een uitkering trekken, etc.

Ik krijg sterk het idee dat het voor jou allemaal 1 groep is en dat jij het mensen die kritiek hebben op de Zwarte Piet, mensen die mogelijk een goede baan hebben, zich verder goed gedragen, etc, het aanrekent dat totaal andere mensen, zich misdragen. Dit omdat ze beiden tot de groep medelanders behoren.
Denk je dat ik niet weet dat er verschillende groepen zijn en het daardoor moeilijk te beredeneren is? Tuurlijk weet ik dat wel. Het gaat puur om het principe en de hypocriesie van jullie zelf die hier juist de das om doen.

Waarom moet ik met zoveel verschillende gebruiken van andere culturen leven, maar is er andersom 0,0 respect voor Nederland, haar normen/waarden/gebruiken en cultuur? Het is blijkbaar nooit genoeg, en het lijkt er op alsof met alles de grens word opgezocht. Net kleine kinderen..

De zwarte Pieten discussie maakt mij op dit punt racistisch, terwijl ik normaal gesproken niet zo ben. Maar geen respect heen, is een dikke middelvinger terug. Of het nou een Nederlander, een turk of een neger is.

Als je een pauper ben, ben je gewoon een pauper. Ook al ben je een kankersmurf en ben je blauw geboren interesseert het me geen neuk. Ik beoordeel mensen op hoe ze zijn en wat ze zeggen ipv hoe ze eruit zien. Alleen als we over een groep praten, praat ik over de indruk die een bepaalde groep mij gegeven heeft. Dit gaat dan over levenservaring en wat je om je heen ziet (evt media). En dat de meeste allochtonen bekend staan als criminelen en uitkeringstrekkers ken je niet op mij afschuiven. Dat doen teveel mensen binnen deze groepen toch echt zelf, en als je daarnaast ook nog eens gaat zeiken (al ben je misschien een goede allochtoon/kleurling) kan dat in het verkeerde keelgat schieten.

Maar blijf het voorral enkel van je eigen kant zien, en blijf maar denken dat wij elk jaar vieren dat wij jullie als slaafjes hadden vroeger. :').

Ik voel mij niet verantwoordelijk voor de slavenhandel, want ik zou nooit diezelfde keuze maken om iemand als slaaf te nemen. En ik hou er niet van om als racist gezien te worden omdat ik waarde hecht aan een kinderfeest die hedendaags niets met racisme te maken heeft.

Het is alleen zeiken om het zeiken. Aandacht vragen en lekker zielig doen. Maar dat doe je dan maar met iets anders, en niet met een fucking kinderfeest die ook nog eens traditie is.

Bemoei je gewoon niet met onze cultuur, doe er niet aan mee als je het niks vind. Maar probeer niet iets te veranderen waar je geen tyfus mee te maken hebt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:37:12 #169
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132472032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Denk je dat ik niet weet dat er verschillende groepen zijn en het daardoor moeilijk te beredeneren is? Tuurlijk weet ik dat wel. Het gaat puur om het principe en de hypocriesie van jullie zelf die hier juist de das om doen.

Waarom moet ik met zoveel verschillende gebruiken van andere culturen leven, maar is er andersom 0,0 respect voor Nederland, haar normen/waarden/gebruiken en cultuur? Het is blijkbaar nooit genoeg, en het lijkt er op alsof met alles de grens word opgezocht. Net kleine kinderen..

De zwarte Pieten discussie maakt mij op dit punt racistisch, terwijl ik normaal gesproken niet zo ben. Maar geen respect heen, is een dikke middelvinger terug. Of het nou een Nederlander, een turk of een neger is.

Als je een pauper ben, ben je gewoon een pauper. Ook al ben je een kankersmurf en ben je blauw geboren interesseert het me geen neuk. Ik beoordeel mensen op hoe ze zijn en wat ze zeggen ipv hoe ze eruit zien. Alleen als we over een groep praten, praat ik over de indruk die een bepaalde groep mij gegeven heeft. Dit gaat dan over levenservaring en wat je om je heen ziet (evt media). En dat de meeste allochtonen bekend staan als criminelen en uitkeringstrekkers ken je niet op mij afschuiven. Dat doen teveel mensen binnen deze groepen toch echt zelf, en als je daarnaast ook nog eens gaat zeiken (al ben je misschien een goede allochtoon/kleurling) kan dat in het verkeerde keelgat schieten.
Zolang jij niet in staat bent te beseffen dat er zowel binnen de autochtonen als binnen de medelanders verschillende mensen/meningen/gedragen zijn, valt met jou niet te discussiëren.

Dit omdat de discussie steeds verzand in een "waarom moeten wij X, terwijl zij Y doen".

Ik heb je echt heleboel keer geprobeerd uit te leggen dat deze redenatie niet klopt. Zoals ik ook al meerdere malen heb aangegeven:

Waarom zou iemand die wordt meegeteld onder de medelanders, terwijl hij hier is geboren, terwijl zijn voorouders al generaties de Nederlandse nationaliteit hebben gehad, iemand die keihard werkt, veel belasting afdraagt aan de staat, goede dingen doen voor zijn omgeving, etc... waarom zou zo iemand niet zijn mening mogen geven wanneer deze mening Redbullkid niet bevalt?
Krekker is de bom!
pi_132472068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik ontken niks. Voor mij is het heel simpel. Ik ben hier geboren, op mijn paspoort staat dat ik een Nederlander ben, ik spreek de Nederlandse taal, en zelfs mijn favoriete voetbalclub is een Nederlandse. Ik maak dus deel uit van deze samenleving en ben in die zin dus een Nederlander. Dat ik niet tot het Nederlandse volk behoor is mij al vroeg genoeg duidelijk gemaakt, dus die illusie koester ik niet. En ik hoef niet als geintegreerd beschouwd te worden, vanwege mijn associaties met de uitdrukking.
Als je gedraagd als een Nederlander, zal je gezien worden als een Nederlander. Als je dit niet doet, moet je ook niet huilen als je als een buitenlander gezien word.

Anderzijds voor hen die mij racistisch noemen, ik geef geen fuck om Nederland of welk land dan ook. Ik zie het als een plek op de wereld, waar ik geen waarde aan hecht. Wel hecht ik waarde aan mensen hun reacties en gedachtes van mensen, ik laat iedereen vrij in hun keuzes kwa culturen ik misgun dat niemand. Want ik wil niet dat dit mij misgunt word.

Helaas gaat het daar fout. Want dit blijkt dus niet het geval. De Nederlander associeert Zwarte Piet niet met een neger, en zowel dan komt dat sinds deze discussie. Racisme werd steeds minder een issue, en door elkaar racist te noemen en problemen te blijven zoeken zorgen we dat alles alleen maar erger word ipv beter.

Ik behandel iemand zoals ie over komt en sorry Jelle en Piye jullie komen echt over als een stelletje zeikerts die graag in de slachtofferrol kruipen en nooit tevreden zijn.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:39:49 #171
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132472138
quote:

[..]

Maar blijf het voorral enkel van je eigen kant zien, en blijf maar denken dat wij elk jaar vieren dat wij jullie als slaafjes hadden vroeger. :').

Ik voel mij niet verantwoordelijk voor de slavenhandel, want ik zou nooit diezelfde keuze maken om iemand als slaaf te nemen. En ik hou er niet van om als racist gezien te worden omdat ik waarde hecht aan een kinderfeest die hedendaags niets met racisme te maken heeft.

Het is alleen zeiken om het zeiken. Aandacht vragen en lekker zielig doen. Maar dat doe je dan maar met iets anders, en niet met een fucking kinderfeest die ook nog eens traditie is.

Bemoei je gewoon niet met onze cultuur, doe er niet aan mee als je het niks vind. Maar probeer niet iets te veranderen waar je geen tyfus mee te maken hebt.
En WTF is dit?

Wil je nou even ophouden mij woorden in de mond te leggen. Gatver wat een smerige manier van discussiëren. WAAR heb ik gezegd dat er een link is tussen Sinterklaas en de slavernij? Waar heb ik jou of het Sinterklaasfeest racistische genoemd????

Waar komt dit de hele tijd vandaan???? Deze verkapte beschuldigingen
Krekker is de bom!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:41:25 #172
351780 Piye
King of Kush
pi_132472203
quote:
Dat je Sinterklaas viert maakt je geen racist. MAAR, als ik zeg dat ik Zwarte Piet wel erg veel aan vindt doen als een negerkarikatuur (wat het ook is natuurlijk) en jij reageert met "Rot dan lekker op naar je eigen land, jullie verpesten onze maatschappij alleen maar." dan is dat deel hetgene dat jou racistisch maakt, niet het feit dat jij Sinterklaas een leuk feest vindt.
pi_132472242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap zo veel, maar dat maakt het niet opeens terecht om een onschuldige of hardwerkende medelander op zo'n manier te behandelen.

Snap jij dan niet dat het frustrerend kan zijn wanneer jij hier geboren bent, keihard werkt, altijd je medemens helpt, een goede studie of goede baan hebt, en jij dan toch door mensen wordt aangesproken op basis van het gedrag van ANDEREN. 'Want hey, dat zijn medelanders en jij bent ook een medelander'.

[..]

Ja want door iemand aan te spreken op het gedrag van ANDEREN laat je natuurlijk echt niet over je heenlopen...

[..]

Waarom haal je steeds dat 'vind je me soms een racist'-zinnetje erbij? Ik heb zelfs expliciet aangegeven dat ik het niet eens had over racisme en toch kom je er weer mee. Lijkt wel alsof je aan het vissen bent naar iets.

Dan hou jij je bek? Prima, moet jij weten. Maar waarom zou iemand niet zijn mening mogen geven omdat hij ergens niet geboren is? En nog belangrijker: Piye is wel hier geboren, waarom zou hij niet zijn mening mogen geven? Omdat zijn ouders hier niet zijn geboren? Sterker nog, een aanzienlijk deel v/d allochtonen heeft nooit een andere nationaliteit gehad dan de Nederlandse, hun ouders ook niet, overgroot ouders en over-overgroot ouders ook niet, etc.

Wanneer precies mag je dan wel je mening geven volgens jou?

[..]

Wat heeft Nederland met Zwitserland te maken. In sommige landen word je gestenigd wanneer voor overspel, en dan? Moeten we dingen maar oké vinden omdat het er in andere landen anders/'erger' aan toe gaat?
Ik ben niet verantwoordelijk voor dat. Verder is er een verschil tussen je mening geven en ophouden, keer na keer hetzelfde te zeggen en het blijven doen tot je je zin krijgt. Dat is namelijk erg irritant.

Voor mijn gevoel doet Nederland heel veel voor andere culturen, en ben er mee eens als mensen vinden dat Nederland doorslaat hierin aangezien niet veel andere landen dit doen. Dit land is heel tolerant in vergelijking van andere landen, en nog is dit niet genoeg?

Wanneer is het dan wel genoeg? Als alleen de blanke Nederlander werkt, er enkel buitenlandse culturen bestaan en er niks Nederlands meer in Nederland over is?

Gedraag je gewoon hoor :')
pi_132472303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Even los v/h feit dat de 'rot op naar een ander land'-opmerkingen ook bij autochtone Nederlanders echt te zielig voor woorden zijn (je gaat namelijk niet inhoudelijk de discussie aan maar speelt op de man en maakt mensen monddood), ging je bij Piye nog een stapje verder.

Je probeerde zijn mening minder waard te maken door hem schuldig te stellen aan de misdragingen van ANDEREN.
Jullie doen toch beiden precies hetzelfde bij mij of niet dan?
Of mogen alleen Nederlanders dit doen?

Wat doe jij als iemand die hier te gast is alleen maar loopt te klagen over je eigen land? Dan vraag je hem toch ook om weg te gaan. Niemand dwingt je hier om te blijven?

We zijn je liever kwijt dan rijk hoor. Ik bied liever woon en leefgelegenheid voor mensen die wel dankbaar en blij kunnen zijn ipv nooit tevreden.
pi_132472342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want een mening die jou niet bevalt zie jij als 'niet gedragen'?

Je snapt volgens mij echt niet waar je mee bezig bent he? In Nederland hechten we juist veel waarde aan de vrijheid van meningsuiting. Sterker nog, JIJ bent nu degene die de Nederlandse cultuur op dat gebied verloochent.

En dat is nu precies die hypocrisie waar ik het eerder over had. Je doet alsof je zo tolerant bent, maar wanneer iemand een mening heeft die jou niet bevalt schaar je dit onder 'hij misdraagt zich' en geeft dit jou een vrijbrief om de ander als persoon te schofferen ipv dat je inhoudelijk op hem ingaat.
Ehm.. Ik geef geen ene fuck om Nederlandse wetten. Ik geef nog meer om het Sinterklaasfeest :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')