heb ik je dan gekwetst?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde een leuke opmerking maken. Maar ben nog steeds gekwetst.
Het gaat denk ik meer om het feit dat mensen met een andere cultuur denken te kunnen bepalen welke tradities wel mogen blijven en welke niet. Het gaat niet zozeer om de traditie zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoeveel mensen een fuck geven om sinterklaas.
Bij mij welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om het feit dat mensen met een andere cultuur denken te kunnen bepalen welke tradities wel mogen blijven en welke niet. Het gaat niet zozeer om de traditie zelf
zeg jij een een tasje thee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
* xcachet gaat even een tasje thee zetten
Proestquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef JanCees het volgende:
http://afspiegelingvandemaatschappij.tumblr.com/
![]()
![]()
Die kwam ik op facebook ook tegen jaquote:
het is gewoon voor de kindjes van m'n zus en het dochtertje van m'n broerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoeveel mensen een fuck geven om sinterklaas.
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:
quote:
hee een verkeerd gebruikte memequote:
Wordt echt moe van die discussie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kwam ik op facebook ook tegen ja
#wrong use of memes
Ik keek een keer Amika (:') ) en toen zeiden ze dat. Nooit meer vergeten. Nu zeg ik soms tasje thee.quote:
dank je. het is in de zomer gemaakt, toen had ik ineens heel blond haar.quote:
Het is ook een kinderfeest jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is gewoon voor de kindjes van m'n zus en het dochtertje van m'n broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |