minder erg?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
Vind Rotterdams op Amsterdams lijken alleen dan minder erg.
Godse niet waarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
Vind Rotterdams op Amsterdams lijken alleen dan minder erg.
tegen limburgers welquote:
Dat is helemaal de aids van alle accenten en dialecten.quote:
heb skyline gezetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Zet die Hagenees eens uit de OP. Rotterdamse trots erin.
dat mag je vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is helemaal de aids van alle accenten en dialecten.
Ze hebben ook allerlei gay cafés in de Reguliersdwarsstraat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Amsterdam heb 't, ja of anders jatten ze 't wel.![]()
Lange sportsessie?quote:
oh das wel wat voor mij ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hebben ook allerlei gay café's in de Reguliersdwarsstraat.
Ja minder erg accent hebben.quote:
quote:
Weet niet. Vond het niet veel aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:46 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom geen zin meer?
Discriminaziequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Regulierdwarsstraatdie figuren die daar soms rondlopen
GGMM schijnt daar ook graag te komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Regulierdwarsstraatdie figuren die daar soms rondlopen
stiekem vind ik het plat haags als ik barbie en consorten op tv zie best grappigquote:
Niks tegen hommos hoor. Leef met 1 onder 1 dak dusquote:
Af en toe hoor je wel een tongval maarquote:
Kan er ook wel om lachen ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem vind ik het plat haags als ik barbie en consorten op tv zie best grappig
Ja letterlijk en figuurlijk te komen ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM schijnt daar ook graag te komen.
quote:
quote:
Hij praat beetje Amsterdams soms en soms boersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
West-Fries valt wel mee, maar hij is zo'n pauper uit HK dus kan wel ja.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja letterlijk en figuurlijk te komen ja.
ik zal vast een accent hebben, maar sommigen zijn echt tenenkrommend om naar te luisteren als ze abn proberen te pratenquote:
Wat heb jij voor accent dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal vast een accent hebben, maar sommigen zijn echt tenenkrommend om naar te luisteren als ze abn proberen te praten
Uh, okéquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij praat beetje Amsterdams soms en soms boers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |