ja, ik zat toen in trein die langs bijlmer arena kwam. en je hoort het wel bij mij als ik met maten praat en toen maakte ik opmerking over de arena kwam er iemand verhaal halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hoorde dat je uit rotjeknor kwam
Ja tog niet dan
Ohquote:
niet echt heel erg, maar als ik met vrienden praat hoor je wel dat ik uit rotterdam benquote:
Reguliersdwarsstraat is wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging toen daar op de dam bier drinken, zo erge rekening
Weet niet eens hoe dat Rotterdams klinktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt heel erg, maar als ik met vrienden praat hoor je wel dat ik uit rotterdam ben
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, ik zat toen in trein die langs bijlmer arena kwam. en je hoort het wel bij mij als ik met maten praat en toen maakte ik opmerking over de arena kwam er iemand verhaal halen.
waterkrachtcentralequote:
Het klinkt niet heel charmant, maar als ik met mensen zonder rotterdams accent praat is het veel midner.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe dat Rotterdams klinkt
Filmpjes van Jules Deelder opzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben we een waterkrachtcentrale?quote:
beetje als Marokkaansquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
meerdere.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben we een waterkrachtcentrale?
Oke even horen hoe dat klinkt. Ik ben echt wereld vreemdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel charmant, maar als ik met mensen zonder rotterdams accent praat is het veel midner.
Wat een boer ben jij zegquote:
quote:
Geniaal inderdaadquote:
was het wel aan het opzoeken wat dat isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je negeert mijn Reguliersdwarsstraat opmerking gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |