quote:
ja bijlmer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten binnenstad heb je nog genoeg he.
Kwam niet normaal veel engelse tegen hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
en in amsterdam spreken ze overal spaans fuck dat
klopt, allemaal engelsen die naar de hoeren gaan en wiet roken en vervelend doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam niet normaal veel engelse tegen hoor.
quote:
waarom heb je tjacka niet meegenomen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
Ik mis zo'n jongen die je tasjes draagt
Of in de toeristen winkeltjes wonen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt, allemaal engelsen die naar de hoeren gaan en wiet roken en vervelend doen
Tjacka moest werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je tjacka niet meegenomen dan?
laat me raden: en noord?quote:
Joodse wijk. Amsterdam noord als je met pondje over het Ij gaat. Zijn wel leuke stukken hoor.quote:
o nooit geweest, ben denk ik sowieso maar 5 keer amsterdam geweestquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joodse wijk. Amsterdam noord als je met pondje over het Ij gaat. Zijn wel leuke stukken hoor.
somsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
Inso draag jij de tassen van je chimi tijdens shoppen?
Kalverstraat is inderdaad geen flikker aan neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nooit geweest, ben denk ik sowieso maar 5 keer amsterdam geweest
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
bovenkarspel is alleen goed voor wkc
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kalverstraat is inderdaad geen flikker aan nee
en de dam is duur, alleen de wallen is wel leuk om doorheen te lopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kalverstraat is inderdaad geen flikker aan nee
Ja handig winkelen hoor. Maar dat kan overal.quote:
Vind het wel een leuke straat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja handig winkelen hoor. Maar dat kan overal.
Ze hoorde dat je uit rotjeknor kwamquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging toen daar op de dam bier drinken, zo erge rekening
Waar hebje het alllemaal over?quote:
ja, ik zat toen in trein die langs bijlmer arena kwam. en je hoort het wel bij mij als ik met maten praat en toen maakte ik opmerking over de arena kwam er iemand verhaal halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hoorde dat je uit rotjeknor kwam
Ja tog niet dan
Ohquote:
niet echt heel erg, maar als ik met vrienden praat hoor je wel dat ik uit rotterdam benquote:
Reguliersdwarsstraat is wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging toen daar op de dam bier drinken, zo erge rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |