Oh dat zou ook kunnen, maar dan gaat de tijd wel erg snelquote:
Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden![]()
Maar goed om te horen
Waar? In Hoorn?quote:
quote:
West-Friesland. Hebben ze ook keten toch.quote:
daarom foto's met jou erin Pquote:
misleidend fobo danquote:
Nooit in een drop gewoond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb 1 jaar in een dorp gewoond.
dat vond ik niks.
Wel goed!quote:
Ik heb een keer in een artikel over alcohol gelezen dat wat drank betreft niemand gekker is dan de Russen, behalve West-Friezen natuurlijk. Dat somt het wel zo'n beetje opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
West-Friesland. Hebben ze ook keten toch.
en er toch gewoon schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
had je je lopen bezatten en je misdragen wist het hele dorp het wat een fa2
waarom ga je tegenwoordig dan niet meer met de auto?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed!
Maak lange dagen.
Wekker gaat om 5.55 en dan ben ik rond 18.00 thuis
Ook werk ik nog op de zaterdag.
Hoe gaat afstuderen??
ja dat wel, maar ik vond t wel vervelendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en er toch gewoon schijt aan hebben
Waarom nee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een stad te noemen wel.
ik kan me niet voorstellen in een stad te wonen, maar goed. misschien ooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik vond t wel vervelend
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed!
Maak lange dagen.
Wekker gaat om 5.55 en dan ben ik rond 18.00 thuis
Ook werk ik nog op de zaterdag.
Hoe gaat afstuderen??
later ga ik ergens afgelegen wonen in texas ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen in een stad te wonen, maar goed. misschien ooit
Mwah ligt niet perse aan de provincie hoor, meer hoe dorpser het is denk ik. In Drenthe, Groningen heb je ook van die kleine gehuchten waar er paar dorpsidioten rondlopen die je niet kan loslaten in de grote stad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een artikel over alcohol gelezen dat wat drank betreft niemand gekker is dan de Russen, behalve West-Friezen natuurlijk. Dat somt het wel zo'n beetje op
die giraffe en die foto daaronder op zich welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, misschien ooit of zo.
[..]
leuke fobo he
Honingdrop :0quote:
bijna een gehuchtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
45.503
en het drop Hierden mee geteld want dat ligt ook in deze gemeente.
Wat voor drop?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
45.503
en het drop Hierden mee geteld want dat ligt ook in deze gemeente.
ik liever ergens in schotlandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
later ga ik ergens afgelegen wonen in texas ofzo
Meh, ik weet niet hoe het in andere delen van het land er aan toe gaat, maar er zijn over WF meerdere docu's gemaakt wat betreft de alcoholconsumptie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ligt niet perse aan de provincie hoor, meer hoe dorpser het is denk ik. In Drenthe, Groningen heb je ook van die kleine gehuchten waar er paar dorpsidioten rondlopen die je niet kan loslaten in de grote stad.
Da's toch geen drop?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Harderwijk is een stad. Het was eerder een stad dan Amsterdam
Stadjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Harderwijk is een stad. Het was eerder een stad dan Amsterdam
door het slechte weer wel mooie natuurquote:
Balenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |