Bedankt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:00 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Iedereen kan elkaar sherlocken.
Nee, woonplaats.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Loop je mij een beetje te sherlocken?
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Streek_(Noord-Holland)
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]Wij kunnen zelf ook een leuk gesprek vormen natuurlijk
dat is volendamquote:
dag dag MKquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga eens sportief doen; houdoe en bedankt![]()
graag gedaan en veel succesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet je aan Moeraskat vragen.
quote:
Liep BKcity te sherlocken?quote:
Ikquote:
quote:
Laten we zeggen dat het niet voor niets is dat Hoorn 1 van de 4 alcoholpoli's in Nederland kreegquote:
Volendam =! West-Friesland..quote:
Sportse MK'tjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Het lijkt me een beetje raar daar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het niet voor niets is dat Hoorn 1 van de 4 alcoholpoli's in Nederland kreeg
Tja..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje raar daar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed
![]()
Wat ben je lang niet geweest![]()
Tjakkie woont hoorn tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uhm ja beetje welquote:
Echt?quote:
dat lijkt me echt kut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm ja beetje wel![]()
Maar het scheelt wel per dorp hoe ernstig..
voelt als een maandquote:
Hoorn heeft een hele andere sfeer dan de rest van West-Friesland en hoort er niet echt bij..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geloof wel iig die omgeving west friesland“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Net wat je gewend bentquote:Waar ik ben opgegroeid viel het wel mee gelukkig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
oke hier mijn prachtige kleding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[voorspelbaar] Waar zijn de pics met jou erin? [/voorspelbaar]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb het niet bijgehoudenquote:![]()
Maar goed om te horen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Flink zuipen daar jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoorn heeft een hele andere sfeer dan de rest van West-Friesland en hoort er niet echt bij..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef xcachet het volgende:
oke hier mijn prachtige kleding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt jongenskledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[voorspelbaar] Waar zijn de pics met jou erin? [/voorspelbaar]
Te verlegen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: