Voor mij alleen in het weekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd een verrasing wat ik eet
Oh ja mijn moeder maakt het avond etenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor mij alleen in het weekendDe rest van de dagen kook ik zelf
Ga zelf eens kokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh ja mijn moeder maakt het avond eten
Heb vroeger moeten huilen om dit liedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik kwam deze weer tegen van simple plan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Maar ik vind gast wel leukquote:
DEZE MAN WEETquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Precies zulke shizzle luisterde ik vroeger. Mayday Parade, Three Days Grace, You me at six, cute is what we aim for
Koken is juist leukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan ik wel maar nooit zo zin in
Maar wat zou ik dan moeten maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koken is juist leukGa ook eens koken voor je moeder
Zal ze leuk vinden
Mee eens !!quote:
Iets wat je kan maken en wat lekker is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar wat zou ik dan moeten maken?
Weet ik niet eens zo snel watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets wat je kan maken en wat lekker is?
Dan moet je juist zelf gaan kokenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik niet eens zo snel wat![]()
Ik zelf lust bijna niks
Ja ach misschien ooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je juist zelf gaan kokenGa je dingen meer van waarderen en lekker vinden
![]()
Gewoon doenquote:
Dan sta ik sowieso in de weg want ons hele huis is vrij groot maar onze keuken is echt heel kleinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon doenBegin maar eens met je moeder helpen als ze aan het koken is
Zo heb ik leren koken
Gewoon erbij gaan staan en helpen
Wauw ik vind dit echt heel stoer van jou!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan sta ik sowieso in de weg want ons hele huis is vrij groot maar onze keuken is echt heel klein
Hoe kom jij aan je username? Het doet me aan scrupules denken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:42 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wauw ik vind dit echt heel stoer van jou!
Ach, gewoon tegen je moeder zeggen 'Mam, ik wil leren koken, kan ik helpen?'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan sta ik sowieso in de weg want ons hele huis is vrij groot maar onze keuken is echt heel klein
Essquote:
Het is een Engels woord. Geen idee wat scrupules zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je username? Het doet me aan scrupules denken.
Is*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:47 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Het is een Engels woord. Geen idee wat scrupules zijn.
quote:
Goed hoor. Ben moe. En met jou?quote:
Ook goed hoor, lekker dagje doorgetrokken in bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben moe. En met jou?
Deze is wel grappig trouwens: https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
Zou ik wel een weekje willen doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ook goed hoor, lekker dagje doorgetrokken in bed.
"Wat ben ik? Ooh ik ben een magiër."
Oja je was naar Amsterdam geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben goed geslaagd. Willen jullie 't zien?
Oke even pics maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:54 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Oja je was naar Amsterdam geweest.
Loop je mij een beetje te sherlocken?quote:
Iedereen kan elkaar sherlocken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Loop je mij een beetje te sherlocken?
Ja maar ik doe het eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:00 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Iedereen kan elkaar sherlocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |