COME ON SKINNY LOOOOOOVEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bon Iver is wel een chill bandje trouwens
Nee, maar beter laat gekeken dan nooitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
had je hem nog nooit gezien?
bazenfilmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar beter laat gekeken dan nooit
misschien moet je dan maar binnen blijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Heel veel regen nu hier de komende 2 uur
Haha doe ik sowieso wel. En nu ik dit typ begint het ook te onweren. Dat vind ik dan wel wat minderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien moet je dan maar binnen blijven
Met de groeten uit Twentequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Heel veel regen hier nu de komende 2 uur
hey vasje hoe is t levenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral fucking goed geacteerd ja
[..]
Hey aight2
hahahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien moet je dan maar binnen blijven
Hier heeft de hele dag de zon geschenen (fucking warm ook), en net even een uurtje ofzo flinke onweer, is nu ook weer wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
Met de groeten uit Twente
Is hier net beetje weg
Hier was het net ook lekker storm met om de 20seconde onweerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha doe ik sowieso wel. En nu ik dit typ begint het ook te onweren. Dat vind ik dan wel wat minder
Idd had niet eens jas nodig vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier heeft de hele dag de zon geschenen (fucking warm ook), en net even een uurtje ofzo flinke onweer, is nu ook weer weg
Zelfs mijn trui uitgetrokken, gewoon in een topje op de fiets gezetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
Idd had niet eens jas nodig vanmiddag.
wow yoloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs mijn trui uitgetrokken, gewoon in een topje op de fiets gezeten
Beter anders krijg je van die kleffe okselsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs mijn trui uitgetrokken, gewoon in een topje op de fiets gezeten
Ik zag je duizende foto's op fb ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Efteling was zo chill vandaag21 graden, vet rustig dus geen lange rijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |