Yo gaat het wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ik word een beetje panisch hier.
Ondanks dat ik mijn joint net op heb.
Nou weet niet.quote:
Het is dat ik morgen vroeg achter het stuur moet zitten anders had ik ook een fles wijn open getrokkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
Joint en wiet op. Gelukkig is er nog een fles wijn.
Thanksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen vroeg achter het stuur moet zitten anders had ik ook een fles wijn open getrokken
Ik zeg: "geniet ervan".
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks
Gister biertje op Simon gedaan, nu een wijntje op Iona
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]Was dat die oud klasgenoot? Gecondoleerd
Ja best welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Sterkte moirKankerrare situatie wtf.
Aanrader? Heb 'm nog nooit gezien ondanks al vaak het idee hebbende om te willen downloaden.quote:
Ja zeker weten! Had m zelf ook vaak voorbij zien komen maar wist pas sinds gister dat het over drugs ging dus ik dacht yay downloaden. Wel heftig einde hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja best wel
[..]
Aanrader? Heb 'm nog nooit gezien ondanks al vaak het idee hebbende om te willen downloaden.
oh ik wist ook niet dat het over drugs gingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Had m zelf ook vaak voorbij zien komen maar wist pas sinds gister dat het over drugs ging dus ik dacht yay downloaden. Wel heftig einde hoor.
Goed planquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik wist ook niet dat het over drugs gingof misschien wist ik dat ooit maar was ik het weer vergeten
zal wel samen met mono kijken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |