quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag Jim op dat feest. stond de hele avond in zijn eentje aan de rand van de zaal tegen de muur aan een beetje te kijken?
Het ergste is je doet er helemaal niets tegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso een stel buitenlanders zich laten bemoeien met je binnenlandse feestalsof mensen dat snappen
laat ons lekker
Oh, zag heel die quote niet eensquote:
adm? Wat is adm?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, zag heel die quote niet eens. Geen idee, ik zou zaterdag met Jim uitgaan tot ie opeens besloot naar adm te gaan
![]()
![]()
.
Kutflikker.
Maar wist niet dat dat feest was waar jij was.
Weet ik niet dat is wat hij zeiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
adm? Wat is adm?
Dit was (fucking gruwelijk feest trouwens met 8 systems) daar bij Lon, waar jij ook een keer mee naar toe bent geweest.
Maar ik vond het maar freaky.
Nee, ik ging ook fucking hardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet dat is wat hij zeiMaar gewoon echt helemaal alleen? Heb je m nog gesproken toen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik ging ook fucking harden waren veel mensen om me mee bezig te houden.
En hij zag er niet uitnodigend uit.Ik had echt het gevoel dat ik in de gaten werd gehouden ofzo.
Maar kon ook door de drugs komen, want later kon ik hem niet meer vinden en whatsappte ik hem, en zei hij dat hij wel met andere mensen daar heen was geweest ofzo. en hoe laat de trams gingen. maar hij nodigde niet echt uit tot conversatie.
En ik heb hem toch echt helemaal met niemand zien praten en alleen maar op 1 plek zien staan.of hij was echt helemaal naar de tyfus, of hij had echt een kutdag.
haha ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Kut voor m.
En dat van whatsapp herken ik ja
Hahahaha dat kan haast geen fijne droom zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi ik heb over jou gedroomd vannacht.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Sardu en zijn krullen gewoon woest aantrekkelijk.
Oh wacht.... Dreads or tiger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
Niet zo stiekem hoor.
Maar we worden allemaal wel hard van sar zijn krullen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahaha dat kan haast geen fijne droom zijn geweest.![]()
Iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind het al gezeik van mensen in nederland, laat staan dat de hele wereld zich er nog eens mee moet bemoeien.
Ja iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het ergste is je doet er helemaal niets tegen.
Ze kwam gillend klaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahaha dat kan haast geen fijne droom zijn geweest.![]()
Ik ga het dan nog steeds vieren, maar vertel mijn kinderen grotendeels de waarheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja iddEr is gewoon een dikke kans dat mijn kinderen nooit het echte Sinterklaasfeest zullen (mogen) vieren
Wtf
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben niet pietenmoe.
PIETEN POPPEN
Tjah, ik snap het slacht/offerfeest ook niet, de burka is mij ook niet echt bekend wat de reden is en een vrouw slaan met een stok niet dikker dan je duim schijnt ook volkomen normaal te zijn. Die hele handel dan maar afschaffen of gewoon zoals ik het nu doe de mensen en hun gewoontes maar laten wezen voor wat ze zijn en me er niet druk om maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
98% van de Nederlanders hebben er een moeite meeBuitenlanders als ze het niet snappen en niet weten wat het inhoudt misschien wel, maar dan moet je die toch júíst niet die 98% van de mensen die het überhaupt áán gaat zitten naaien
Natuurlijk verschijnsel, komt alleen vaak voor wanneer ik vrouwen in het echt tegenkom.quote:
Oh wait, tell me more.quote:
yuppp, ofcoursequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
fancy as fuck brahen hoest met jou? Al naar de shoppa gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |