Net als met halloween From Dusk Till Dawn (1996) - IMDb kijken, het hoort gewoon.quote:
Wacht maar tot de VN zich erover buigt en we vanaf 2015 negers met striae geen tijgers meer mogen noemen.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wacht maar tot de VN zich erover buigt en we vanaf 2015 negers met striae geen tijgers meer mogen noemen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wacht maar tot de VN zich erover buigt en we vanaf 2015 negers met striae geen tijgers meer mogen noemen.
Ghehe geen koffie meer drinken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]godver.
Geef me voortaan een waarschuwing als ik koffie drink en jij online komt.
Hoi ik heb over jou gedroomd vannachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe geen koffie meer drinken.![]()
![]()
Maar wat een kansloos geneuzel joh, gaat de VN zich ermee bemoeien.![]()
We hebben toch wel grotere problemen dan het bashen van onze kindervriend? Heb die andere katholieke kinderliefhebbers nog nooit zoveel in het nieuws gezien en die achterlijke kerk mag ook nog steeds bestaan.
Ik kan het niet bevatten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe geen koffie meer drinken.![]()
![]()
Maar wat een kansloos geneuzel joh, gaat de VN zich ermee bemoeien.![]()
We hebben toch wel grotere problemen dan het bashen van onze kindervriend? Heb die andere katholieke kinderliefhebbers nog nooit zoveel in het nieuws gezien en die achterlijke kerk mag ook nog steeds bestaan.
Stiekem vind ik Sardu en zijn krullen gewoon woest aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof je dat onder controle hebtvas plz denk is na
fappen op je eigen spiegelbeeld zeker, viespeuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs ik word hard van mijn kontje.
heb een klein hokje met spiegels rondom gemaakt zodat ik mijn booty goed kan bekijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
fappen op je eigen spiegelbeeld zeker, viespeuk.
ik ben pietenmoe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)interklaasfeest.html
Oke dan niet stiekemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
Niet zo stiekem hoor.
Maar we worden allemaal wel hard van sar zijn krullen.
Sowieso een stel buitenlanders zich laten bemoeien met je binnenlandse feestquote:
vind het al gezeik van mensen in nederland, laat staan dat de hele wereld zich er nog eens mee moet bemoeien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso een stel buitenlanders zich laten bemoeien met je binnenlandse feestalsof mensen dat snappen
laat ons lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |