Dat is heroine, dat is anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tsss en afgelopen nacht in het steegje dan?!
Ik zag je wel met je lepel en aansteker
Ontken het maar niet door de focus op mij te leggen hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
4-fa is nog niet eens op.Kan jij hetzelfde zeggen?
punt is dat jij meer gebruikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ontken het maar niet door de focus op mij te leggen hoor![]()
![]()
![]()
Hoe weet je nou weer dat ik meer gebruik?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
punt is dat jij meer gebruikt.Geen recht van spreken dit dat.
![]()
En coke-bommetje was best wel heel chillsoort constante, en dan nog een beetje bijnakken voor golfjes.
Oeh dat prik ik wel is in mijn pen0rquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is heroine, dat is anders.meer gewoon een naaldenfetish, soms doe ik er water in, gewoon voor het gevoel van de naald.
Bronnen bij NSA dit dat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat ik meer gebruik?Ik praat er niet constant over dus dat slaat nergens op.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oeh dat prik ik wel is in mijn pen0r
Niks mis met een beetje morfine op z'n tijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach welnee. Medicijnen zijn pas lijpe shit. De ene pil zorgt ervoor dat je weer een andere nodig hebt.
Een bommetje M zorgt ervoor dat ik chill ga en verder geen andere shit nodig heb.
Mijn hele pis fetish heeft vandaag een opleving gekregen dus komt wel even gluren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]even uhm, naar de wc.
![]()
ik laat de deur open trouwens sardu.
quote:
Heb ik al eerder gezegd dus zo raar is het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat van iedereen, jij me nog eens aan zou spreken op mijn drugsgebruik![]()
Pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]even uhm, naar de wc.
![]()
ik laat de deur open trouwens sardu.
Kloptquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje morfine op z'n tijd.
Ach ja, we hadden wel meer niet verwachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat van iedereen, jij me nog eens aan zou spreken op mijn drugsgebruik![]()
Dat is als sardu die een preek van BTB krijgt.
Maar dan met 'n tijger en dreadlock pussy.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is als sardu die een preek van BTB krijgt.
Telt niet als je het zegt terwijl ik onder invloed ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezegd dus zo raar is het niet.
..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Telt niet als je het zegt terwijl ik onder invloed ben.![]()
sleckte grap.quote:
daar ging mijn broeksknoop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dan met 'n tijger en dreadlock pussy.
Wees blij het had ook je koffie kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
sleckte grap.
[..]
daar ging mijn broeksknoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |