Die zitten hier genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik toch maar even de boeken ga induiken om alles te leren over geesteziekten en antipsychotica.
Geil verhaal, heb je de foto's nog?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik neem al jaren een shortcut naar mijn werk, scheelt 15 minuten ofzo. Dit is dan wel over een zandpad en dan over een slootje waar een meter of 7 bos achter ligt. Ik wil terug naar huis en ga dus via die shortcut, net dat ik bij het bruggetje ben kijk ik tegen 2 torpedos van bovenbenen aan met een vochtige snor op de plek waar ze bij elkaar komen, zat ook nog een vrouwmens aan vast op de bovenkant.
Het moment dat ik haar zie kijkt ze mij ook aan en begint een beetje te verkleuren aan de zijkant van haar vreetschuur.(waar bij ons de wangen zitten.) Stoïcijns blijf ik haar dan maar aankijken en wijs naar de plek waar ik vandaan kom, we hebben daar ook gewoon een toilet met pleepapier hoor! Na wat gehijg en gepuf, weet ze uit te kramen dat ze heel nodig moest en niet meer naar het toilet kon. Daar waar ze net met d'r dikke reet in haar auto is langsgereden is nu te ver lopen.![]()
Nou blond zwijn met je ongelooflijk dikke bovenbenen, bedankt voor mijn trauma.
Kan het wel alvast kopen en wachten tot ik me op alle vlakken goed voel en sterk in mijn schoenen sta.quote:
Maakt weinig uit, ook als je je goed voelt dan kan het nog wel wat met je doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan het wel alvast kopen en wachten tot ik me op alle vlakken goed voel en sterk in mijn schoenen sta.
DMT is wel goed spul hoor. En omdat het zo kort duurt, veel kleiner risico dat je je slecht gaat voelen tijdens de trip.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan het wel alvast kopen en wachten tot ik me op alle vlakken goed voel en sterk in mijn schoenen sta.
O, als je schizofrenie hebt zou ik het niet doen nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, ook als je je goed voelt dan kan het nog wel wat met je doen't word in z'n geheel afgeraden als je schizofrenie hebt, gewoon omdat zo heftig.
Weet ik, maar is ook zo met bijvoorbeeld salvia, en dat is ook geen probleem, als ik het maar op het juiste moment doe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, ook als je je goed voelt dan kan het nog wel wat met je doen't word in z'n geheel afgeraden als je schizofrenie hebt, gewoon omdat zo heftig.
Ik had mijn vinger ervoor of alleen maar een deel van haar bovenbeen erop staan. Het is groot en roze maar niet echt te zien wat het nu precies is.quote:
Zelf weten uiteraard, hoop iig als je het doet dat je er geen spijt van gaat krijgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik, maar is ook zo met bijvoorbeeld salvia, en dat is ook geen probleem, als ik het maar op het juiste moment doe.
en tjah, het kan ook wat doen met compleet gezonde mensen.maar je hebt wel gelijk dat ik erg voorzichtig moet zijn.
Dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelf weten uiteraard, hoop iig als je het doet dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Dat scheelt een hele hoop ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Piye het volgende:
[..]
DMT is wel goed spul hoor. En omdat het zo kort duurt, veel kleiner risico dat je je slecht gaat voelen tijdens de trip.
Ik kom wel onder invloed van enkele tropane alkaloids op je passen wanneer je even 20 minuten in space bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik, maar is ook zo met bijvoorbeeld salvia, en dat is ook geen probleem, als ik het maar op het juiste moment doe.
en tjah, het kan ook wat doen met compleet gezonde mensen.maar je hebt wel gelijk dat ik erg voorzichtig moet zijn.
Aha jammer, maar de ervaring pakt niemand je nog af.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had mijn vinger ervoor of alleen maar een deel van haar bovenbeen erop staan. Het is groot en roze maar niet echt te zien wat het nu precies is.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom wel onder invloed van enkele tropane alkaloids op je passen wanneer je even 20 minuten in space bent.![]()
Wow. Dat kan ik echt niet goedkeuren jongeman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo weer lekker aan de druKszzz![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow. Dat kan ik echt niet goedkeuren jongeman.
Junk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo weer lekker aan de druKszzz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hihi wat lieV <3 WjNmKquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is veel leuker als het niet mag, ik doe het voor jou.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Junk.
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikken djunky
Ook in moeilijke tijden.
Ben een badbwoy. jeweets.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet zoveel drugs gebruiken, zo onverantwoordelijk ditdat.
Ach welnee. Medicijnen zijn pas lijpe shit. De ene pil zorgt ervoor dat je weer een andere nodig hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet zoveel drugs gebruiken, zo onverantwoordelijk ditdat.
Nee bommetje coke nemen omdat je neus naar de kanker is is idd niet veel, en almaar gepraat over 4fa snuiven is niet veel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben een badbwoy. jeweets.
Tevens gebruik ik niet veel gofferdomme
Tsss en afgelopen nacht in het steegje danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben een badbwoy. jeweets.
Tevens gebruik ik niet veel gofferdomme
4-fa is nog niet eens op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bommetje coke nemen omdat je neus naar de kanker is is idd niet veel, en almaar gepraat over 4fa snuiven is niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |