Je bent niet goed bij je hoofd.quote:
17.15 op het station, dan snel samen boodschappen doen en 17.45 bij jou, net op tijd voor de uitvaart.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan hier? Beter wel op tijd voor Archibals begrafenis.
Maar dan is het wel al donkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
17.15 op het station, dan snel samen boodschappen doen en 17.45 bij jou, net op tijd voor de uitvaart.
Ik was serieus ff in de war... Was er stellig van ovetuigd dat ik hier nu jullie sms verkeer op Fok! aan het lezen was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
17.15 op het station, dan snel samen boodschappen doen en 17.45 bij jou, net op tijd voor de uitvaart.
Pics ontvangen. Bedankt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
Maar eindelijk thuis van werk, enerverende dag gehad met als klap op de vuurpijl recht in de poes van een pissend wijf gekeken.![]()
Whut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was serieus ff in de war... Was er stellig van ovetuigd dat ik hier nu jullie sms verkeer op Fok! aan het lezen was.![]()
![]()
Maar eindelijk thuis van werk, enerverende dag gehad met als klap op de vuurpijl recht in de poes van een pissend wijf gekeken.![]()
Ik neem al jaren een shortcut naar mijn werk, scheelt 15 minuten ofzo. Dit is dan wel over een zandpad en dan over een slootje waar een meter of 7 bos achter ligt. Ik wil terug naar huis en ga dus via die shortcut, net dat ik bij het bruggetje ben kijk ik tegen 2 torpedos van bovenbenen aan met een vochtige snor op de plek waar ze bij elkaar komen, zat ook nog een vrouwmens aan vast op de bovenkant.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics ontvangen. Bedankt.
Vertel me alles
Jij wou alles weten.quote:
Anytime man, anytime.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor deze zeer verontrustende informatie.
Maar hier ben je zo doorheen. Nu de rest van de dag nog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed SOGmateriaal wel zulke verhaaljes, Sardu.
Nee ik denk dat ik toch maar even de boeken ga induiken om alles te leren over geesteziekten en antipsychotica.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
Maar hier ben je zo doorheen. Nu de rest van de dag nog.
Dat snap ik dan ook weer wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd wel interessant.
Hmm... Moet er toch wel een keer van komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
DMT hier in de aanbieding.zal ik...?
Niet slim.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
DMT hier in de aanbieding.zal ik...?
dit weekend tijdens afteren hadden vrienden het erover, die gelukzalige glimlachjes terwijl ze er aan terugdachten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm... Moet er toch wel een keer van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |