Je hebt al een vriendin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je hier een reden voor geven?
Heb er bij Tinder maar 4 afgewezen volgens mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ze alle-2 geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat Hot or Not leukere dames herbergt
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er bij Tinder maar 4 afgewezen volgens mij
je moet het wel doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook nietquote:
Je moet het VOORAL WEL doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie manier om partner voor trio te vinden toch XDXDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik het ook niet
quote:
Ik snap dat ik gewild ben.quote:
lelijke wattes?quote:
Niet wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel lage standaard
Die kan ik zo ook wel regelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om partner voor trio te vinden toch XDXD
baasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik zo ook wel regelen.
90 procent is echt swipe swipe swipe bij mijquote:
Volgens mij valt het mee hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel lage standaard
Aannemende dat je toch wel paar uurtjes zoet er mee bent geweest en honderden vrouwen hebt gezien is 4 `afwijzen'' heull weinigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij valt het mee hoor
Eerder maar 30 ofzo, steeds zijn er niet meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aannemende dat je toch wel paar uurtjes zoet er mee bent geweest en honderden vrouwen hebt gezien is 4 `afwijzen'' heull weinig
Gereformeerde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |