Ik weet niet wat het is, maar doe maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
zal ik een wiedergutmachungsschnitzel voor jullie maken?
VN-dagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
weten jullie wat voor dag het is vandaag?
Vunzige Naturisten-dag?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG denk je dat jij haar misschien terug kan lokken?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil Tinder en Hot or Not ook eens uitproberen
We zijn niet allemaal van het niveaus dat jij hebt, excuusquote:
Ohh zo, get it.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Multitasking. Ik wil een scherm met een overzicht van wat er open staat en dan dingen kunnen sluiten. Elke keer als ik van een app wil switchen staat er 5 seconden ''hervatten''
En whatsapp en facebook enzo zijn zo enorm brak geprogrammeerdLoopt enorm achter op de rest.
En tinder :s
wil je dan nu ophouden met die capsquote:
Je bent zelf gewoon hele dag aan het klikkenquote:
wel doenquote:
Ik ben al opgehoudenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je dan nu ophouden met die caps
Heb ik wel, maar werkt niet. Windows Phone is net als iOS vrij gesloten maar doet daar niet zijn voordeel meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo, get it.
En met die muziek, kun je dat niet gewoon via je mini-sd kaartje doen?Gewoon daar muziek op zetten en dan weer terug doen in je telefoon? Is niet echt extra werk oid
of heb je dat nieeet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf gewoon hele dag aan het klikken
Kun je hier een reden voor geven?quote:
We gingen een keer zwoel TC'en, herinner ik me nog, jij hebt best wel van die Anime ogen weetjewelquote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je dan nu ophouden met die caps
Heb ze alle-2 geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat Hot or Not leukere dames herbergtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |