Gekleurd van de mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zal het zwart zien van de mensen. Ow wacht dat is ook een discriminerende term natuurlijk.
Natuurlijk niet. Iedereen mag een mening hebben. Ik kan dit ook omdraaien. als ik roep dat er geen beesten meer onverdoofd geslacht mogen worden dan heb ik vanavond nog een dooie geit met een doodsbedreiging aan de deur hangen van een halfgare moslim die vindt dat ik mijn bek moet houden. Daar spreken we dan toch ook schande van?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef Danny het volgende:
Als een cartoonist wordt bedreigd door een moslim is het de cartoonist die de moslim uit de tent heeft gelokt die het heeft gedaan.
Als een filmmaker wordt afgeslacht op straat is het de filmmaker die zijn moordenaar heeft uitgelokt die het heeft gedaan.
En nu ligt het opeens wél aan de 'dader'?
Typisch.
Dat is discriminerend voor iedereen!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is discriminerend voor iedereen!
Dus mensen die deze vrouw een achterlijke neger noemen en haar met de dood bedreigen, die verbeteren de beeldvorming over Nederlanders en hun feest?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. De zogenaamde moraalridders helpen het feest om zeep.
Maar Zwarte Piet heeft toch al een kleurtje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Er kan makkelijk van zo'n Zwarte Piet een kleurenpiet worden gemaakt. Even leuk voor de kinderen en niemand in Nederland voelt zich buitengesloten. Kleine moeite, goede oplossing.
Is al eens gedaan en dat was een grote mislukking.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Er kan makkelijk van zo'n Zwarte Piet een kleurenpiet worden gemaakt. Even leuk voor de kinderen en niemand in Nederland voelt zich buitengesloten. Kleine moeite, goede oplossing.
Als 92% van de mensen dat niet vind lijkt het me niet heel democratisch om dit te gaan uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Wat heeft dit met democratie te maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als 92% van de mensen dat niet vind lijkt het me niet heel democratisch om dit te gaan uitvoeren.
O wacht, het volk moet ook helemaal niet denken dat ze uberhaupt in een democratie leven uiteraard.
Mensen die dat doen zijn geen echte nederlanders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus mensen die deze vrouw een achterlijke neger noemen en haar met de dood bedreigen, die verbeteren de beeldvorming over Nederlanders en hun feest?
De reacties van mensen zijn interessant. Je kunt zeggen dat ik een sociologisch onderzoekje uitvoer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef Danny het volgende:
[..]
doe dat dan lekker achteroverleunend? Je doet nu alsof het je niet interesseert, maar je gaat je er wel mee bemoeien. Dan interesseert het je. Deed het dat niet was je wel wat anders gaan doen.
Ze is nog eens dom ook. Ze heeft zich niet eens verdiept in onze feestdagen dat wij de kerstman juist niet zo willen hebben. Santa Claus is nota bene de afgeleide van ONZE sinterklaas. En waarom mag een apart land geen eigen tradities hebben? Waarom mag ze haar eigen tradities dan wel blijven voeren, ze gaat maar meedoen met de grote meute!quote:"En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich in het programma af, waarbij ze doelt op de kerstman.
Wat zou de reden zijn om het huidige feest aan te passen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met democratie te maken?
Nee, maar ze roepen het wel. Onze beeldvorming over moslims is ook kut, omdat als wij kritiek leveren er ergens eentje is die zich opblaast in de bus, of iemand op straat neersteekt. Dat werkt dus net zo voor kortzichtige, discriminerende Nederlanders die iemand doodwensen omdat ze ons kinderfeest niet gepast vindt. Ook al heeft ze het mis, ze mag het gewoon vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mensen die dat doen zijn geen echte nederlanders.
Ze proberen vooral niet-bestaande mensenrassen tegen elkaar op te zetten. Een ernstig vergrijp.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. De zogenaamde moraalridders helpen het feest om zeep.
Ik ben meer voor een pruik en vegen in het gezicht (ook al is dat niet het oorspronkelijke verhaal) maak er maar schoorsteen vegers van en gebruik alle culturen hier in Nederland. Die kleuren blijf ik raar vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Behalve 3 negers uit de bijlmer. Vieren ze toch lekker de kerstman, maar dat zal ook niet mogen omdat dwergen en rendieren dan beledigd worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn om het huidige feest aan te passen?
Omdat een VN persoon dat vraagt ofzo?
Gewoon lekker laten gaan zo, vrijwel niemand heeft er problemen mee.
Om wat racistische elementen eruit te halen en ervoor te zorgen dat iedereen het feest mee kan vieren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat zou de reden zijn om het huidige feest aan te passen?
Nee, die zijn net zo achterlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus mensen die deze vrouw een achterlijke neger noemen en haar met de dood bedreigen, die verbeteren de beeldvorming over Nederlanders en hun feest?
Helemaal gelijk in dezequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef senesta het volgende:
Nou ja, we hebben het natuurlijk over gewoon een groepje zeikers. Mijn donkergekleurde overburen hebben altijd vrolijk sinterklaas meegevierd en heb ik nooit gehoord over vervelende gevoelens bij dit feest. Maar nu word er wel een soort zij tegen ons gedoe van gemaakt wat een hele hoop mensen ook niet verdienen.
Maar wat een onzin zeg dit allemaal, te triest voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |