Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:27 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, Nederland is verworden tot een natie van pussies en allemandsvriendjes.
Heb je wat te janken? Geen probleem, passen we aan![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef Litpho het volgende:
Als "conclusie eerst, bewijs maar dat ik ongelijk heb" Shepherds maatstaf voor research is, heeft ze die titels zeker bij de cornflakes gekregen?
twitter:MarlonAngie twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 16:56:21Wij als niggers zijn het slijvenij geschiedenis nog steeds niet vergeten waarom denkje dat NEDERLAND de enigte land is die het viert reageer retweet
Kunnen we onze schuld niet afkopen door wat extra te investeren in het onderwijs? Nederlands of zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:MarlonAngie twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 16:56:21Wij als niggers zijn het slijvenij geschiedenis nog steeds niet vergeten waarom denkje dat NEDERLAND de enigte land is die het viert reageer retweet
Goh ik wist helemaal niet dat wij de slavernij vierden ???quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
LOL, en de politici zoals Bussemaker zeggen dat het juist geen politieke discussie is maar een maatschappelijke. Waar ze overigens gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:22 schreef Joanne35 het volgende:
NTR bereid sinterklaasjournaal aan te passen
[..]
Ok, en nu? oorlog?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat we geen duimbreed toe moeten geven aan die janklui want als we dat wel doen geven we toe aan hun claim dat het racistisch is.
Te triest voor woorden maar niet onverwacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:22 schreef Joanne35 het volgende:
NTR bereid sinterklaasjournaal aan te passen
[..]
Wat zegtie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goh ik wist helemaal niet dat wij de slavernij vierden ???
Zo leer je nog eens wat van een negerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goh ik wist helemaal niet dat wij de slavernij vierden ???
En de Sint op z'n paard is dan de opzichter met zweep, nou ja, dan heeft ie wel gelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wij de slavernij geschiedenis vieren toch ?
Nee joh, sint heeft geen zweep die heeft een kromme staf waarmee hij piet in zijn nek kan grijpen als die aan de slavernij probeert te ontsnappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de Sint op z'n paard is dan de opzichter met zweep, nou ja, dan heeft ie wel gelijk
Met z'n slijvenij.
Godverdomme wat een stom volk bestaat er ook he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Valt me nog mee dat Sinterklaas als regelmatig scheepvaarder zijn bisschopsstaf niet vervangen heeft door een pikhaak. Zwart optioneel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee joh, sint heeft geen zweep die heeft een kromme staf waarmee hij piet in zijn nek kan grijpen als die aan de slavernij probeert te ontsnappen.
En dat zeg je niet alleen omdat ie bruin is!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Godverdomme wat een stom volk bestaat er ook he..
Goeiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee joh, sint heeft geen zweep die heeft een kromme staf waarmee hij piet in zijn nek kan grijpen als die aan de slavernij probeert te ontsnappen.
Hij is wel het één en ander vergeten van de lessen taal (basisschool) en Nederlands (middelbaar onderwijs), zo te zien. Overigens wordt het niet alleen in Nederland gevierd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Omdat de minderheid tegen de tyrannie van de meerderheid moet worden beschermd. Oh, en omdat de minderheid van een minderheid anders niet kan winnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef bluffer123 het volgende:
Waarom kan er geen referendum gehouden worden hierover. We leven in een democratie dus het kan democratisch opgelost worden.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is er al een protestactie gepland tegen het afschaffen van zwarte piet?
En nee dan bedoel ik niet die of fb enzo...
en "wij, de echte zwarten tegen de witten en de gehersenspoelde zwarten" vergeet je voor het gemak maar even?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit hele maatschappelijk debat is doordrongen van de oorlog "wij, Nederlanders tegen de buitenlanders" en voor sommigen is het zelfs 'wij, blanken tegen de zwarten'
Het heeft het karakter van een rassenrel
Zal eens kijken of ik iets kan vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Gewoon alleen boos fb berichten tikken.
Overigens denk ik niet dat iemand zich er van laat weerhouden om gewoon Sinterklaas met Zwarte Pieten te vieren. En terecht.
het is geen kleur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Metaan het volgende:
Is er iets mis met de kleur ZWART eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |