Fransenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef Shadeauw het volgende:
Doe nu ook even een race tussendoor. Wat een mongolen allemaal. Meteen zorgen ze ervoor dat je er afslingert. Meteen maar rage-mode aangezetAllemaal Fransen enzo
Idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb altijd zin in fratsen, maar er moet wel brood op de plank komen.
Hier ben ik ook wel voor in!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:56 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen ook een crew sessie starten om te racen. Lekker veel geld verdienen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Kost wel $500 dollar ingame om zelfmoord te plegen. Zorg er wel voor dat je daar genoeg voor over houd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heb het gehad (quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef Shadeauw het volgende:
Over brood op de plank:
Zorg er goed voor dat je genoeg geld op je rekening hebt om die mechanic en property dinges te betalen (125 dollar bij elkaar, elke ingame dag). Zeer belangrijk!!
Las namelijk dat als je het niet meer kunt betalen, je property in beslag wordt genomen.
Oh? Dan heeft die dude op GTAForum dus lopen lullenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, heb het gehad () en het enige wat je niet meer kunt doen is de Mechanic bellen voor een auto en niet meer douchen en tv kijken in je huis.
Blijkbaar. Wel een leuke troll om mensen bang te makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:17 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Oh? Dan heeft die dude op GTAForum dus lopen lullen
Je gaat me niet vertellen dat je alleen online speelt om de cash he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb altijd zin in fratsen, maar er moet wel brood op de plank komen.
Ik zit er inderdaad alleen in voor het geld, kan ik lekker met vervroegd pensioen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alleen online speelt om de cash he?
Maar dan heb je wel een buzzard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat trouwens echt flink vervelend is: de Cargobob spawed nergens meer als je een hoog level bent. En je kan hem ook niet meer kopen in de winkel sinds 1.0.4 uit is
Auto's wegpakken van iemand die net een winkel overvaltquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Ik wil een cargobob
"This user has already been invited to join the crew."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
Kam iemand mij ook een invite sturen?
Social club: Roytheslayer Xboxlive: Roytheslayer83
Hoe lang heb je dat dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit ik kan dus niet met jullie racen omdat ik een bad sport heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |