Cinema Display bedoel je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou er vanavond ook een nieuw scherm komen?
Lijkt me sterk. Het is een van hun mooiste producten op dit moment. Misschien dat ze m dunner maken, maar verder geen restyle verwacht ik.quote:
Dunner lijkt me goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het is een van hun mooiste producten op dit moment. Misschien dat ze m dunner maken, maar verder geen restyle verwacht ik.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Shogo het volgende:
Ja vanavond is het erop of eronder jongens. Als ze niet met een televisie komen dan is het over en uit voor Apple. Steve Jobs had nooit plastic iPhones uitgebracht, etc.
sarcasme
Ik ga alvast al mijn aandelen Apple verkopen omdat ze niet met een geweldig innovatief en bruikbaar product uitkomen als de Galaxy Gear of de Galaxy Round.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Shogo het volgende:
Ja vanavond is het erop of eronder jongens. Als ze niet met een televisie komen dan is het over en uit voor Apple. Steve Jobs had nooit plastic iPhones uitgebracht, etc.
sarcasme
En terecht. Apple is niet meer innovatief. Toen Steve Jobs nog leefde kwam de innovatie iedere dag!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga alvast al mijn aandelen Apple verkopen omdat ze niet met een geweldig innovatief en bruikbaar product uitkomen als de Galaxy Gear of de Galaxy Round.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:17 schreef FredVleespet het volgende:
Zou Apple het aandurven om in deze tijden nog een zwarte iPad uit te brengen
twitter:tim_cook twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 18:20:39Can't wait to get underway. Having fun backstage. reageer retweet
Er zal toch ooit een retina-variant komen. En de nieuwe Mac Pro kan 4K-schermen aansturen... Maar goedkoop zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het is een van hun mooiste producten op dit moment. Misschien dat ze m dunner maken, maar verder geen restyle verwacht ik.
En van plastic met dezelfde hardware en dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zeg iPad C in 8 kleuren.
Hoiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Valt nog mee met de drukte. Waar is iedereen heen?
Ohaiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Valt nog mee met de drukte. Waar is iedereen heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |