SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden we zijn zonder de VS? Allemaal moslims? Vrij van oorlog? misschien onzin, misschien niet. Wat vinden jullie?En altijd het laatste woord.
Wellicht. Grote kans dat het gros van de joden uitgeroeid waren en dat israel nooit bestaan zou hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Israel zou allang op een andere manier of in andere waarschijnlijk meer vredige vorm bestaan met z'n buren, maar goed dat ligt toch nog stukje ingewikkelder wellicht.
Dus eigenlijk heeft de VS alleen maar nadeel gebracht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als amerika niet zo'n grote bemoeial zou zijn geweest?
Nou hmm dat word een flink lijstje.
Iran zou een redelijk modern land zijn geweest zonder islam als belangrijkste religie.
De irak-iran oorlog zou er nooit zijn geweest.
Olie zou waarschijnlijk in verschillende valuta's verhandelbaar zijn.
Goud/zilver zou nog steeds deels gekoppeld zijn aan verschillende valuta's.
Het midden-oosten zou niet zoveel macht hebben dankzij olie ondanks de talloze mensenrechtschendende landen op dit moment in dat gehele gebied.
Israel zou allang op een andere manier of in andere waarschijnlijk meer vredige vorm bestaan met z'n buren, maar goed dat ligt toch nog stukje ingewikkelder wellicht.
Miljoenen mensen zouden niet zijn gestorven, dat is 1 ding dat absoluut zeker is in dat opzicht, gezien de talloze oorlogen niet zou zijn gebeurt.
Noord-Vietnam had het zuiden relatief eenvoudig overgenomen zonder serieus te verspreiden, zoals ook na die oorlog het geval was.
Afghanistan zou nu ook net als Iran redelijk modern zijn geweest, goed de russen hadden daar ook wat gezeik geleverd maar enfin Amerika maakte de boel weer tot een chaos met hun militaire CIA trainingen en wapen leveringen en niet te vergeten Osama die door de CIA destijds is betaalt en getraind.
En zo kun je nog wel even doorgaan.
Vanuit hun standpunten en acties als regering/land zijnde voornamelijk wel ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft de VS alleen maar nadeel gebracht?
quote:
Goedkopere wodkaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan hadden de Russen Europa wel even bevrijd.
Dan was er geen genocide gepleegt op de Natve americans.
Dan was er minder Obesitas.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef BlauweTijger het volgende:
''Sorry hoor maar zonder de VS was Europa nooit bevrijd van ww2 , en ja er zullen altijd onschuldige slachtoffers vallen wat heel triest is. Maar ik heb liever een wereld met de VS als wereldpolitie als dat al die dictators en terroristen hun gang kunnen gaan.''
Wat vinden we hiervan? Is de VS goed voor de wereld, of is de VS een smerige hypcriete agglomeratie van staten die, wat nu weer blijkt onschuldige burgers hebben gedood en altijd maar slachtofferrol spelen.Ik ben van mening dat Hitler had nooit zoveel macht gekregen als hij geen financiele hulp heeft gekregen van t buitenland (veel vanuit t VS.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden we zijn zonder de VS? Allemaal moslims? Vrij van oorlog? misschien onzin, misschien niet. Wat vinden jullie?
Het algemeen publiek in t V.S. wilden het niet dus ze hadden iets nodig om steun krijgen :
Pearl Harbor.
Het publiek in t V.K. hadden ook niet erg veel zin want ze hadden zoveel mensen verloren maar 20 jaar eerder.
Hitler was set-up als 'n fall guy.
Oorlog is ook 'n grote geldmakerij....ten kosten van miljoenen mensen.
Maar Amerika heeft wel mooie muziek geleverd maar dat is allemaal 'n mengeling van negro spirtuals en engelse,schotse,frans,duits volksliedjes.
Ze hebben ook 'n paar mooie filmen gemaakt maar 99% zijn sh!t....ik bewonderen me nog steeds hoe iemand kan zoveel geld uitgeven om zoveel ontzettende slechte filmen te maken.
Over het algemeen :IMO: Het wereld zou zeker 'n leuker en veiliger plaats geworden zonder Amerika.
Its not like they've even done anything really out of this world,like put people on the moon.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:39 schreef theguyver het volgende:
Beste Tingo, er staan een paar foutjes in je verhaal.
sorry het is jou mening, dus mijn excuus.quote:
Is OK....maar je weet ook dat Pearl Harbor was 'n opzetje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry het is jou mening, dus mijn excuus.
Maar wat ik hier net boven heb geplaatst, klopt tot de laatste regel!
We zullen nooit weten of de VS had mee gedaan als deze volgordere anders was geweest, misschien had de VS dan alleen gezeik gehad met Japan..
Maar goed het is ook maar een vermoeden.
Ik denk ook niet dat het een ongelukje was dat er meer dan 300 japanse vliegtuigen, perongeluk een aantal bommen en torpedo's in een grote belangrijke amerikaanse haven lieten vallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is OK....maar je weet ook dat Pearl Harbor was 'n opzetje.
En als Japan had niet aangevallen dan was t niet zo makkelijk voor t VS om mee te doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het een ongelukje was dat er meer dan 300 japanse vliegtuigen, perongeluk een aantal bommen en torpedo's in een grote belangrijke amerikaanse haven lieten vallen.
Ik denk dat er wel opzet was.
Joden zijn zolang als het volk bestaat al het doelwit van onderdrukking.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze wisten ook al jarenlang wat er aan de hand was tegen joodse mensen e.a.
Ik heb 'n paar vietnam vets ontmoeten.Echt fantastische gozers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joden zijn zolang als het volk bestaat al het doelwit van onderdrukking.
Verder denk ik vooral de de VS de grootste fouten heeft gemaakt in de Vietnam oorlog ( operation Desert storm) en door irak binnen gevallen met hun ''mass destruction weaponry''
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Verder denk ik vooral de de VS de grootste fouten heeft gemaakt in de Vietnam oorlog ( operation Desert storm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |