Installeer ff dropbox, stel je foto's ff veilig voor het geval dat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Gezicht het volgende:
Hallon hallon,
Ik heb nu ongeveer een jaar een Galaxy S3. Puik apparaat, amper problemen mee gehad.
Nu heb ik echter sinds een maand of 2 dat 'ie zeer regelmatig blijft hangen, en dat ik hem helemaal opnieuw moet opstarten. Ook vaak start 'ie vanzelf opnieuw op als ik er niets mee doe.
Vanmorgen kwam het zelfs zo ver dat ik alles opnieuw moest instellen, alsof ik het toestel pas voor de eerste keer aanzette. Had verder wel al mijn contacten en apps nog erop staan.
Ik heb ongeveer 1500 foto's erop staan, kan dit het probleem zijn?
Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen? (Ik ga binnenkort in ieder geval al eens proberen de foto's eraf te halen.)
swype toetsenbord en user profiles alleen maar toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben?
De testversies die ik heb geprobeerd liepen een heel stuk soepeler dan 4.2.1. en daarvoor iigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef Heeinz het volgende:
Android 4.3 komt deze maand toch..? Wordt het echt beter dan die we nu hebben?
twitter:SamMobiles twitterde op zondag 03-11-2013 om 00:18:38Exclusive: I9300XXUGMJ9 – Android 4.3 Jelly Bean leaked firmware for the Galaxy S III | SamMobile: http://t.co/smPkpe9nID reageer retweet
je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef minthy het volgende:
Is het mogelijk om foto's vanuit de galerij op te slaan op of te kopiëren naar je sd-kaart?
Dat heb ik even gecheckt, dat staat ingesteld. Blijkbaar in het begin al gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
je kan bij je camera al instellen dat hij opslaat op sd.
Waar kan je dat vinden?quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Klembord al eens leeggemaakt? Dat bleek hier een goede.
Ik vind hem best heel aardig, heb ook wel een erg goede koptelefoon (sony MDR V700) maar zelfs met de meegeleverde in-ears is het best aardig. Ik heb hem ook vaak aan de aux ingang op mijn autoradio en dat klinkt ook erg lekker!quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
ik krijg morgen mijn S3 binnen
Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
Ligt aan je headset. Niet aan de iPod.quote:Op zondag 3 november 2013 22:07 schreef JessedeK het volgende:
ik krijg morgen mijn S3 binnen
Wat is jullie ervaring met de Mp3 speler?, ik gebruik nu voor mn muziek de ipod touch maar de geluidskwaliteit van dat ding via de koptelefoon is niet zo best, is de S3 op dat gebied goed?
Je kan kijken of een bekende van je een beetje handig daarmee is, die kan dan aan de hand hiervan: het misschien wel doen. Maar ik sta niet voor de gevolgen inquote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef NBT het volgende:
iemand tips waar ik mn beeldscherm van galaxy s 3 goedkoop kan laten fixen? (de vloeistof is gaan lekken)
Nou ik ben bij de t mobile shop geweest, en hier vragen ze inderdaad 250-300 euro... maar het onderdeel los is inderdaad 170 euri.....quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat is goedkoop? Het onderdeel zelf kost iets van 200 euro volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |