ah naar, maar dat maakt de keuze van de kleur wel lekker makkelijk...quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ken een paar mensen met witte, zwarte, grijze en blauwe S3's.
Die met de zwarte S3 heeft echt heel veel last van de afbladderende verf, maar dat kan ook prima door het gebruik komen. Bij de rest heb ik nog niet echt iets gemerkt.
De S3 4G heb ik vooralsnog alleen in blauw en wit gezien.
bij de hi in DH ook in het zwartquote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef J.Appleseed het volgende:
De S3 4G heb ik vooralsnog alleen in blauw en wit gezien.
Hmm, ja daar ben ik bij mijn Note II ook wel bang voor. Had op mijn oude Note een glazen screenprotector die van rand tot rand ging, maar dat is op de II niet mogelijk door dat gebogen glas.quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn half jaar oude zwarte S3 had in ieder geval nog geen last van bladderende verf, alleen de letters op de achterkant kwamen er redelijk snel vanaf vallen. Mn blauwe is echt net-net nieuw dus geen idee hoe dat zit. Wat ik wel opvallend vind is dat heel veel mensen in mijn omgeving die hem hebben in combinatie met de flipcover van samsung na 1 stuiter al een scherm hebben dat flink gebroken is...Ben zelf voor een ander, wat degelijker dichtzittend hoesje gegaan.
(maar dat lost het kwijtraken van je telefoon op vakantie ook niet op ofzo)
Ik kan zoveel kopen, en als ik 5 euro bij elkaar bedel kan ik ook de S3 kopen. Maar misshcien dat ik met kerst ga shoppen bij de bijenkorf kerstsale want vlg week krijg ik toch weer 400 euro salaris en 2 weken later weer stufi en en...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef Catch22- het volgende:
Vooralsnog kan jij helemaal niets kopen.
waarom geen nexus 5 of moto g?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik kan zoveel kopen, en als ik 5 euro bij elkaar bedel kan ik ook de S3 kopen. Maar misshcien dat ik met kerst ga shoppen bij de bijenkorf kerstsale want vlg week krijg ik toch weer 400 euro salaris en 2 weken later weer stufi en en...
Ik heb connecties met een telefoonhandelaartje die me heeft uitgelegd waarom je geen LG moet nemenquote:
Koop de S3 4g en als je geen 4g hebt neem dan de gewone...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb connecties met een telefoonhandelaartje die me heeft uitgelegd waarom je geen LG moet nemenLeuke telefoon hoor maar ik vind het te riscant, de Nexus 5.
De moto g hoor ik never wat over.
Ik heb gewoon HI met 1000gb en dus geen 4Gquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:59 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Koop de S3 4g en als je geen 4g hebt neem dan de gewone...
Je gebruikt je telefoon zeker alleen wanneer er Wifi in de buurt is?
Oke klote dat je geen 4g hebt.. uhm ik heb een S2/S3/S4quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb gewoon HI met 1000gb en dus geen 4G
De verkoper raadt mij aan om de normale S3 te nemen omdadt die 1 50 euro goedkoper is 2 enigste verschil is dat ram geheugen wat volgens hem geen fuck uitmaakt
iemand die dat laatste kan bevestigen of ontkrachten
Haha naja 4G kan ik toch niet gebruiken, maar ik heb nog 1,5 week om na te denken over of ik die 50 euro meer ga betalen voor dubbel zoveel RAM of nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:02 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Oke klote dat je geen 4g hebt.. uhm ik heb een S2/S3/S4het ligt er echt aan hoe je dat ding gebruikt... met 4g gaat je batterij sneller leeg dus.
Hoe verbruikt 4G meer batterij? Werkt 4G niet op het GSM? Het is iig geen UMTS.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:02 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Oke klote dat je geen 4g hebt.. uhm ik heb een S2/S3/S4het ligt er echt aan hoe je dat ding gebruikt... met 4g gaat je batterij sneller leeg dus.
Ik heb het ook maar van een site af...quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoe verbruikt 4G meer batterij? Werkt 4G niet op het GSM? Het is iig geen UMTS.
Okee, maar merkte je wel verschil in dingen met snelheid als die vol zat? Want als ik het zo hoor is de 4G e3ditie toch beterquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:12 schreef Xetran het volgende:
Als ik je uit persoonlijke ervaring advies kan geven zou ik voor meer RAM gaan. Mijne zat constant vol of wel bijna vol, en dat was met een gemodde (uitgedunde) Samsung ROM.
Ja, enorm. Maar pin mij er niet op vast, misschien doe ik wel iets verkeerd of ligt 't aan mijn telefoon natuurlijk. Naar mijn idee gebruikt Android sinds 4.0 veel meer RAM dan bij voorgaande versies. 50 euro is ook nog eens een aardige som geld, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef mapima het volgende:
[..]
Okee, maar merkte je wel verschil in dingen met snelheid als die vol zat? Want als ik het zo hoor is de 4G e3ditie toch beter
bedankt! Dan is de 4g vwrsie niet onverstandig denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:15 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, enorm. Maar pin mij er niet op vast, misschien doe ik wel iets verkeerd of ligt 't aan mijn telefoon natuurlijk. Naar mijn idee gebruikt Android sinds 4.0 veel meer RAM dan bij voorgaande versies. 50 euro is ook nog eens een aardige som geld, natuurlijk.
Ik kon nog wel een screen terug vinden van destijds, maar ik weet niet of je er erg wijs van wordt.
cm11 draait hier al een tijdje. werkt goed en tot nu toe nog geen gekke dingen gevonden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:29 schreef nlboy het volgende:
Misschien vaker gevraagd, maar wie heeft er de Cyanogenmod op zijn/haar S3 staan? Sinds de installer uit is gekomen heb ik erg de neiging om het te gaan installeren.
Ja ik heb nu ruim een week de nieuwste cm11 aan het draaien. Alleen het probleem wat ik nu heb ik dat de camera bijna nooit werkt (geen verbinding mogelijk). Ook gehad? Evt. oplossing?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:17 schreef z80 het volgende:
[..]
cm11 draait hier al een tijdje. werkt goed en tot nu toe nog geen gekke dingen gevonden.
let wel op met de eerste install. van cm11. je MOET de laatste versie van CWM hebben. zo niet zit je in een bootloop of error 7.
de CWM is de meest gebruikte recovery om de cm11 zip te kunnen installeren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:35 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruim een week de nieuwste cm11 aan het draaien. Alleen het probleem wat ik nu heb ik dat de camera bijna nooit werkt (geen verbinding mogelijk). Ook gehad? Evt. oplossing?
En waar voor is CWM nodig?
Ik heb gewoon de installer gedownload en geïnstalleerd: http://beta.download.cyanogenmod.org/installquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
de CWM is de meest gebruikte recovery om de cm11 zip te kunnen installeren.
maar andere recovery de ook samen met cm werkt kan ook.
Via OTA?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef Fendy het volgende:
Zo, 4.3 update rolt nu binnen, ben erg benieuwd!
Yepquote:
Lol!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Yep
Alleen was de download onderbroken, toen ik het opnieuw probeerde was het "de laatste updates zijn al geïnstalleerd" dus ik sta weer achterin de rij ofzo
Mij ook, Kies sucks..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij mij wel. Bevalt prima tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |