Als je geld moet lenen om een telefoon te kopen moet je geen telefoon kopen. Dat is het beste advies dat ik je kan geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef mapima het volgende:
Iemand enig idee hoe lang de updates voor de s3 nog komen? Ivm financiele dingen in de familie moet ik geld lenen ma na tweede kerstdag wil ik een s4 mi i of s3 4g kopen
But which is the best idea to buy? De specs zijn bijna gelijk op her acherm en de processor na maarja updates
Hmz, voor de I9305 is ie gereleased in NL. Voor de 9300 weet men nog niets.quote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef Fendy het volgende:
Ik lees her en der dat voor de internationale versie de update naar 4.3 weer hervat is, hier al mensen die succesvol hebben kunnen updaten?
ik bedoelde geld uitlenen aan familie omdat zij niet voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je geld moet lenen om een telefoon te kopen moet je geen telefoon kopen. Dat is het beste advies dat ik je kan geven.
Als je er echt een nodig hebt, koop dan een dumbphone, maar ga in godsnaam geen honderden euro's uitgeven aan zoiets als je het niet kunt missen.
Ah! Mijn tip dan: ga voor de Galaxy S3 4G. Zowel m'n moeder als m'n broertje hebben dit toestel. Hogere resolutie, betere processor (quad-core vs. dual-core), meer RAM-geheugen (2GB vs. 1.5GB) en dus over het algemeen betere prestaties.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:04 schreef mapima het volgende:
[..]
ik bedoelde geld uitlenen aan familie omdat zij niet voor zichzelf kunnen zorgen!
Sorry stond niet echt goed geschreven
Jhua denk dat ik dinsdag of wat de S3 (met 4G duhhh) ga halen, de S4 mini ziet er wel leuker uit en ligt beter in de hand omdat die kleiner is maar ik denk dat de S3 toch beter is, ook omdat dit een highendtelefoon is/was en de S4 mini iets meer is voor wat minder "rijke" mensen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah! Mijn tip dan: ga voor de Galaxy S3 4G. Zowel m'n moeder als m'n broertje hebben dit toestel. Hogere resolutie, betere processor (quad-core vs. dual-core), meer RAM-geheugen (2GB vs. 1.5GB) en dus over het algemeen betere prestaties.
Draait momenteel Android 4.3 dus nog prima bij de tijd. 4.4 zal die ook nog wel krijgen, en mocht je geluk hebben de versie daarna ook. Ik denk dat de S4 mini hetzelfde lot te wachten staat wat dat betreft.
Ik snap je denkwijze wel. Ben sinds een paar dagen ook overgestapt van de Note naar een Note II. Ik ga echt geen Note 3 kopen voor vijf- of zeshonderd euro wanneer ik voor de helft een prima toestel heb.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef mapima het volgende:
[..]
Jhua denk dat ik dinsdag of wat de S3 (met 4G duhhh) ga halen, de S4 mini ziet er wel leuker uit en ligt beter in de hand omdat die kleiner is maar ik denk dat de S3 toch beter is, ook omdat dit een highendtelefoon is/was en de S4 mini iets meer is voor wat minder "rijke" mensen.
De S4 ga ik sws niet kopen
Haha dat. Kijk die eerste Galaxy S was echt veel minder dan de S2, en ik ben blij dat ik dan de duurdere S2 heb gekocht, maar zeker kwalitatief valt het verschil nu echt mee met de toestellen van nuquote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze wel. Ben sinds een paar dagen ook overgestapt van de Note naar een Note II. Ik ga echt geen Note 3 kopen voor vijf- of zeshonderd euro wanneer ik voor de helft een prima toestel heb.
De Note II is m.i. echt een verbetering t.o.v. de Note, terwijl (naar mijn gevoel) er niet ontzettend veel verschil is tussen de Note 3 en de II. Ja, zo'n 1080p scherm is leuk, maar 720p doet het voor mij even goed. Zo doet het retina-scherm op mijn iPad me ook niet zoveel - ik kan net zo goed werken op de iPad 2 van mijn vader.
Aan de S3 4G heb je nog een jaar of twee een prima telefoon
Ik heb dat aan de bovenkant, waar je de achterkant eraf kan halen, en onderaan bij de USB ook een beetje.quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar bladdert bij meer mensen de verf van het toestel af?
Ik ben voor het eerst echt zuinig op mijn telefoon, maar het kreng ziet eruit alsof ik er mee heb gegooid. (En dan nog maar niet te beginnen over het feit dat de batterij maar een paar uur meegaat)
Welke kleur heb je? Miss verschilt dat per kleur?quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb dat aan de bovenkant, waar je de achterkant eraf kan halen, en onderaan bij de USB ook een beetje.
Blauwequote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Welke kleur heb je? Miss verschilt dat per kleur?
dacht ik al ik had al bij die zilveren en bruine en blauwe het gevoel dat echt erop is geverfdquote:
Ik denk dat het er bij alle telefoons op is geverfd, maar zit het bij jou op het achterklepje of echt op het frame?quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef mapima het volgende:
[..]
dacht ik al ik had al bij die zilveren en bruine en blauwe het gevoel dat echt erop is geverfd
maar mijn broertjes s2 plus is blauw en heeft dit niet? :S
ik heb geen s3 dinsdag welquote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat het er bij alle telefoons op is geverfd, maar zit het bij jou op het achterklepje of echt op het frame?
ah naar, maar dat maakt de keuze van de kleur wel lekker makkelijk...quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ken een paar mensen met witte, zwarte, grijze en blauwe S3's.
Die met de zwarte S3 heeft echt heel veel last van de afbladderende verf, maar dat kan ook prima door het gebruik komen. Bij de rest heb ik nog niet echt iets gemerkt.
De S3 4G heb ik vooralsnog alleen in blauw en wit gezien.
bij de hi in DH ook in het zwartquote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef J.Appleseed het volgende:
De S3 4G heb ik vooralsnog alleen in blauw en wit gezien.
Hmm, ja daar ben ik bij mijn Note II ook wel bang voor. Had op mijn oude Note een glazen screenprotector die van rand tot rand ging, maar dat is op de II niet mogelijk door dat gebogen glas.quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn half jaar oude zwarte S3 had in ieder geval nog geen last van bladderende verf, alleen de letters op de achterkant kwamen er redelijk snel vanaf vallen. Mn blauwe is echt net-net nieuw dus geen idee hoe dat zit. Wat ik wel opvallend vind is dat heel veel mensen in mijn omgeving die hem hebben in combinatie met de flipcover van samsung na 1 stuiter al een scherm hebben dat flink gebroken is...Ben zelf voor een ander, wat degelijker dichtzittend hoesje gegaan.
(maar dat lost het kwijtraken van je telefoon op vakantie ook niet op ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |