Het ligt een beetje aan wat jij wilt? Een prima allround toestel, of iets nieuwers wat net weer een stukje sneller en/of meer ontwikkeld is?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef Bakkwast het volgende:
Ik kan nog aan een S3 komen, is dit een goede keus of is deze al achterhaald en kan ik dan beter voor een nieuwer model gaan.
Wat zeggen jullie??
Ik kan er 1 krijgen voor nog geen ¤100,- alleen moet het scherm vervangen worden, wat ik zelf wel kan omdat ik wel handig ben. En een scherm kost rond de ¤20,- dus dan lijkt het bij dat je geen dure S3 hebt. Of denk ik hier verkeerd over?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan wat jij wilt? Een prima allround toestel, of iets nieuwers wat net weer een stukje sneller en/of meer ontwikkeld is?
Op zich zit er naast de processor en camerakwaliteit weinig verschil tussen de S3 en S4, even afgezien van 4G.
Daarnaast ligt het een beetje aan de prijs. Ik zou nu geen 400 euro meer betalen voor een S3.
als hij er een beetje goed uit ziet, ergens tussen de 150-225 geloof ikquote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Ramkraker het volgende:
Is een S3 van 1 jaar oud nog ¤150 waard?
Zijn deze dat niet meer waard dan? Anders zoek ik verder.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Ramkraker het volgende:
Is een S3 van 1 jaar oud nog ¤150 waard?
Heb even filmpjes gezien, maar dan lijkt het niet moeilijk. Zit alleen wel veel tijd in. Maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef Catch22- het volgende:
Dan heb je een prima ding. Alleen is alleen het glas vervangen best lastigmaar wel te doen als je voorzichtig bent en goede tools hebt.
heb je een goed hittepistool, een vast hand en geduld? Dan is t prima te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Zijn deze dat niet meer waard dan? Anders zoek ik verder.
[..]
Heb even filmpjes gezien, maar dan lijkt het niet moeilijk. Zit alleen wel veel tijd in. Maar dat heb ik er wel voor over.
Ik denk dat het mij wel gaat lukken. Maar er waren toch ook nieuwe schermpjes die minder snel stuk gaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je een goed hittepistool, een vast hand en geduld? Dan is t prima te doen.
geen idee. Maar zo snel gaat een scherm niet stuk hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij wel gaat lukken. Maar er waren toch ook nieuwe schermpjes die minder snel stuk gaan?
Verschil tussen de S3 en S4 is naar mijn mening klein. Je kan eventueel wachten tot de S5 uitkomt. Groot plus punt aan de S3 (S4 vast ook) is dat je er heel veel hoesjes, achterkantjes en van alles en nog wat kan kopen. Ik denk dat onder Android de Galaxy telefoons qua persoonlijk maken het meest beschikbaar hebben. En niet alleen dat, ook extra grote accu's met dikker achterkantje zijn beschikbaar, werkt heel goed kan ik je vertellenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef Bakkwast het volgende:
Ik kan nog aan een S3 komen, is dit een goede keus of is deze al achterhaald en kan ik dan beter voor een nieuwer model gaan.
Wat zeggen jullie??
Jaartje oud, ziet er nog uit als nieuw, bijna niet gebruiktquote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als hij er een beetje goed uit ziet, ergens tussen de 150-225 geloof ik
Iets meer zelf wel
http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/aanbod/
die van jou was toch losgekomen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik had overigens zelf mijn glas vervangen, 30 min over gedaan met glas van Marktplaats voor 12 euro ofzo (kreeg er zo'n setje bij) en opgewarmd met fohn.Je kan em ook naast je laptopfan leggen en een zware game spelen, wordt 'tie ook goed warm van
![]()
De accu was gewoon vol..quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef Mirel het volgende:
Misschien iets met de hardware? Probeer eens andere accu.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:17 schreef Erasmusch het volgende:
Na die firmware upgrade ook hier problemen. Telefoon valt opeens uit, foutmeldingen etc. Paar dagen geleden factory reset gedaan, 2 dagen gewerkt. Inmiddels komt ie niet eens meer voorbij dat 1e Samsung welkom scherm. Recovery mode werkt nog wel, maar als ik 'wipe data/factory reset' selecteer, krijg ik 10 error meldingen E: failed to mount /cache (block device required....E: Can't open /cache/recovery/last_install
Kies herkent het apparaat ook niet meer en als ik hem in uit-stand aan de computer hang, krijg ik een lege batterij te zien alsof ie aan het chargen is.
Iemand tips?
Dit zijn bekende problemen met de Samsung Galaxy S3. Er zijn twee opties dit te herstellen:quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, Telefoon viel vanmorgen spontaan uit, kreeg het Samsung startscherm (met witte letters) afgewisseld door zwart scherm, en opnieuw dat startscherm. Het ligt niet aan de ROM, gezien dit met de vorige ROM ook spontaan gebeurde (soms na indrukken van de powerknop). Iemand enig idee hoe dit komt of heeft iemand anders hier ook last van?
Durf m'n powerknop niet meer te gebruiken ook.
Ik zal er eens naar kijken! Even snel: mn telefoon is geroot. Kan ik daarmee ook naar een phonehouse stappen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn bekende problemen met de Samsung Galaxy S3. Er zijn twee opties dit te herstellen:
Je laadt een firmware via Odin, dit vereist dat je de S3 met je pc verbindt. Als je dit moeilijk vindt kun je dit ook laten doen op een Samsung Service Center (vaak in een Phonehouse), kijk hier waar dit is:
http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
In ongeveer 2/3 van de gevallen biedt dit oplossing. In de overige 33% van de gevallen zul je je S3 moeten laten opsturen en ben je hem een paar weken kwijt. Als je geen garantie meer hebt, zul je in de meeste gevallen moeten betalen (geen idee hoeveel), maar in enkele gevallen maken ze hem ook gratis voor je.
Ik denk het wel. Phonehouse is niet per se van Samsung hè. Ze staan eerder aan de kant van de klant dan aan de kant van Samsung. Je kan het in ieder geval proberen, ze zijn zeer behulpzaam.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken! Even snel: mn telefoon is geroot. Kan ik daarmee ook naar een phonehouse stappen dan?
Thanks. Heeft dit firmare laden nog invloed op de garantie?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn bekende problemen met de Samsung Galaxy S3. Er zijn twee opties dit te herstellen:
Je laadt een firmware via Odin, dit vereist dat je de S3 met je pc verbindt. Als je dit moeilijk vindt kun je dit ook laten doen op een Samsung Service Center (vaak in een Phonehouse), kijk hier waar dit is:
http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
In ongeveer 2/3 van de gevallen biedt dit oplossing. In de overige 33% van de gevallen zul je je S3 moeten laten opsturen en ben je hem een paar weken kwijt. Als je geen garantie meer hebt, zul je in de meeste gevallen moeten betalen (geen idee hoeveel), maar in enkele gevallen maken ze hem ook gratis voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |