Wel lastiger tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Google ff op "skype get IP"
Was mogelijk volgensmij.
Ik in de afgelopen 5 maanden hooguit een paar keerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben afgelopen week pas een keer voor 13 uur mn bed uit gekomen
Ik verpest mn hele dagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in de afgelopen 5 maanden hooguit een paar keer![]()
omdat de wekker gingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:43 schreef c-u-t-e het volgende:
Goedemorgen..![]()
Waarom wil die kleine draak nooit uitslapen na zo'n rot nacht..
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de wekker ging
en mijn kopkussen bagger is
lach er maar meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze bijna in de top tien van spammers staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat bedoelde ze met dat ze bijna toegang had tot t exclusieve groepje ?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lach er maar meeGoedemorgen BeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow... Oke, ik dacht wat anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat ze bijna in de top tien van spammers staat.
Waar oa jij in staat.
Nee ging over de reeksen etc.quote:
ja, dat begreep ik al ja. Oke.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee ging over de reeksen etc.
En dat ze nog X aantal posts moet voor ze ook in de top10 staat.
in een Facebook group. Dacht ik.quote:
oke, daar weet ik niks vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in een Facebook group. Dacht ik.
goeie morgenquote:
LBquote:
Moguhquote:
Mornin'quote:
Goeiemoggolquote:
Goedemorgen Miniquote:
Fubarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |