Heeft ze wat mij betreft gisteren gedaan door een hossel te zetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Die moet zich nog maar bewijzen hoor
Huh heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft ze wat mij betreft gisteren gedaan door een hossel te zetten.
Volgens mij was kawa het slachtofferquote:
Ze heeft een headset. Kan je van veel Fokkers niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Die moet zich nog maar bewijzen hoor
Haha, die heb ik al best 'n tijdje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze heeft een headset. Kan je van veel Fokkers niet zeggen.
Wat wil je hiermee zeggen ;p ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef Furdinand het volgende:
Het ook wel duidelijk dat er maar één vrouw in de crew zit.![]()
Alleen in freeroam moet je FOK!ers met rust latenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Mag ik Tessaaap ook doodschieten?
Nee, want we moesten samen werken ;pquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Mij heeft ze al eens doorzeeft (zat wel al niet meer in de fok crew =P). Genadeloos!!!!11quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
FOK!kers kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen ;p ?
Alle rode rondjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:01 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit is nog niks voor mij. Verkeerde wapen en weet niet eens wie of wat ik moet doden.
Ligt eraan of je in de crew wil blijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Een telefoontje...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nu moet je alleen nog popo kwijtraken pjotr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |