Neehoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik heb een headset en ik ben in zowel de normale crew als in de bazencrew muscle
quote:
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis autoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je op dit moment nog geen geupgrade elegy hebt, doe je wel iets fout hoor. Kost maar iets van 130k om die volledig up te graden, en de auto zelf is gratis
Ik wil gewoon in mijn chrome rijden
Je kan hem gratis bestellen op die auto site, zodra je een garage hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis auto
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis auto
ramen, banden, spoilers , die zij dingskes aan de onderkantquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Laser. het volgende:
Kun je veel aan die Entity customizen? Ik spaar momenteel zelf voor mijn Cheetah.
Heeft ze wat mij betreft gisteren gedaan door een hossel te zetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Die moet zich nog maar bewijzen hoor
Huh heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft ze wat mij betreft gisteren gedaan door een hossel te zetten.
Volgens mij was kawa het slachtofferquote:
Ze heeft een headset. Kan je van veel Fokkers niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Die moet zich nog maar bewijzen hoor
Haha, die heb ik al best 'n tijdje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze heeft een headset. Kan je van veel Fokkers niet zeggen.
Wat wil je hiermee zeggen ;p ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef Furdinand het volgende:
Het ook wel duidelijk dat er maar één vrouw in de crew zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |