Dan komen eindelijk eens die JP punten van pas. Playlist aanmaken, aan het eind krijg je een mooi overzicht van de winnaars en die krijgen nog een extra zakcentje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook normale races doen (stuk of 4) en daar een toernooi van maken. Dan verdien je geld aan het racen en de pot als je in de eindrangschikking eerste wordt.
Meeste hier zijn student/scholier geloof ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef kawa4 het volgende:
moeten jullie niet werken ofzo,![]()
zitten nou allemaal al weer te gamen en te doen.
Hoi tessaapquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb vakantie tot 25 november ;D
Ik kreeg lekker wel $20kquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nondeju zit ik in 'n missie met Pain, valt m'n verbinding weg
Wie zegt dat ik op dit moment niet aan het werken ben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef kawa4 het volgende:
Eigen baas jwzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef kawa4 het volgende:
Bazenwerkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:46 schreef Furdinand het volgende:
Mijn werk is trouwens op de Fokkerstraat. Geen grap. Wat leuk he.
Mijn stage was op fokkerweg, dat was rcht fantastischquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:46 schreef Furdinand het volgende:
Mijn werk is trouwens op de Fokkerstraat. Geen grap. Wat leuk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |