Verkrachter is opzich een prima vervanger van kanker. Zelfde krachtige klanken en de mensen kijken eerder verschrikt achterom dan dat ze je boos aankijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ernstige dergelijke situaties meegemaakt, maar het zou zomaar kunnen weetje. Dus beter gewoon afleren met af en toe een mooie toepasselijke ofzo.
Überhaupt niet vloeken zal ik nooit kunnen denk ik. Geen idee wat ik moet zeggen als krachtuiting ofzo (als ik mezelf pijn doe of er iets mis gaat of ik iets vreselijk naars wil omschrijven) zonder dat ik zou mogen vloeken
En kanker heeft ook niet echt een goede vervanging, maar probeer die een beetje te vinden.
Dus als ik mijn teen stoot gewoon keihard "VERKRACHTER!" roepen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkrachter is opzich een prima vervanger van kanker. Zelfde krachtige klanken en de mensen kijken eerder verschrikt achterom dan dat ze je boos aankijken.
Deze post is raar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
het feit dat je je voelt aangevallen door roze meisjesspullen zegt meer over jezelf als persoon dan over het "seksisme"
Precies dit. Dat gesprek bij P&W met dat pitje aan tafel was wel hilarisch. Conclusie: ze maakte zelf een probleem wat er eigenlijk niet was en deed eigenlijk hetgeen wat ze Bart Smit verweet, extreem in hokjes denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:34 schreef Trollscience het volgende:
het feit dat je je voelt aangevallen door roze meisjesspullen zegt meer over jezelf als persoon dan over het "seksisme"
Omdat ik stoned ben en niet snapte waar het om ging maar nu besef ik me dat je natuurlijk linkt aan die bart smit reclamequote:
Dat is gewoon mijn lot als een tiener robotquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
XJ9 keurt dit topic goed.
Het werkt echt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus als ik mijn teen stoot gewoon keihard "VERKRACHTER!" roepen?
Lijkt me onsuccesvol wel
stervendehoerenkankerkachel werkt ook welquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het werkt echt.![]()
Nu mompel ik wel meer een godverdommese verkrachter als ik mijn teen stoot.
True true. Mijn eerste reactie is toch vaak nog godvrrrrrdomme of godverdekanker. Beide luchten prima op als je weer met je bek tegen de lamp loopt of je kleine teen aan de verkeerde kant van de tafelpoot stopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
stervendehoerenkankerkachel werkt ook wel
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
True true. Mijn eerste reactie is toch vaak nog godvrrrrrdomme of godverdekanker. Beide luchten prima op als je weer met je bek tegen de lamp loopt of je kleine teen aan de verkeerde kant van de tafelpoot stopt.
Waarheid als een koequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
True true. Mijn eerste reactie is toch vaak nog godvrrrrrdomme of godverdekanker. Beide luchten prima op als je weer met je bek tegen de lamp loopt of je kleine teen aan de verkeerde kant van de tafelpoot stopt.
Conclusie gisteren was dat het geesten zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
uit het niets een rij flitsende lichtjes in mijn rechter ooghoek wtf
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:46 schreef krullenbolletje het volgende:
uit het niets een rij flitsende lichtjes in mijn rechter ooghoek wtf
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Conclusie gisteren was dat het geesten zijn.
ja denk het ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Conclusie gisteren was dat het geesten zijn.
doet het nietquote:
Props nog voor je post in dat nestalgie topic.quote:
Help me herinnerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Props nog voor je post in dat nestalgie topic.![]()
grquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
Ik ga proberen te slapen schatjensgr gr <3
gr grquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
Ik ga proberen te slapen schatjensgr gr <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |