Ligt er ook aan in wat voor contextquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Terwijl het ook helemaal niet consequent aangepakt wordt.. Soms wel soms niet
Mijne allebei van hier.. Alsof iemand het hier ene kanker kan schelen of je met kanker scheldtquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt er ook aan in wat voor context
Hoewel ik nog nooit heb gekankerd met negatieve/kwetsende bedoelingen ofzo weetje, nooit iemand kwaad gedaan met mijn kankers.
Dus eigenlijk zijn al mijn kankernotes
Doe het alleen bij mensen die het niet zoveel kan schelen, zoals hier en meeste van mn vriendenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
Zeg het trouwens nauwelijks meer though, te veel tere teentjes waarop getrapt wordt.
Ik hou ervan om gezeik te vermijden
Nja iemand vond het blijkbaar al erg dat ik zei "Kenser, ik heb hongerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mijne allebei van hier.. Alsof iemand het hier ene kanker kan schelen of je met kanker scheldt
Teveel stönerliefde in dit topic dus niemand geeft een neuk om een kanker meer of minder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mijne allebei van hier.. Alsof iemand het hier ene kanker kan schelen of je met kanker scheldt
Ja hoewel ik het sowieso een beetje probeer af te leren. Ik merk dat het dan gewoon in mijn taalgebruik glipt en het er ook zomaar uit kan floepen in de aanwezigheid van een kind of oudere ofzo. Beter dat nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe het alleen bij mensen die het niet zoveel kan schelen, zoals hier en meeste van mn vrienden
Is hier ook helemaal geen issue, wiet jaagt de kanker zo je lichaam uitquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel stönerliefde in dit topic dus niemand geeft een neuk om een kanker meer of minder.
Zelfs als ik kanker zou hebben zou ik kankerhard "KANKER KANKER" roepen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel stönerliefde in dit topic dus niemand geeft een neuk om een kanker meer of minder.
dat is niet eens echt een leugenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is hier ook helemaal geen issue, wiet jaagt de kanker zo je lichaam uit
Oh dat weet ik wel aardig te voorkomenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het sowieso een beetje probeer af te leren. Ik merk dat het dan gewoon in mijn taalgebruik glipt en het er ook zomaar uit kan floepen in de aanwezigheid van een kind of oudere ofzo. Beter dat niet
Dat magquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik even een vergelijking maken dat FOK! op Noord Korea lijkt?
Net als de rest van dat troostloze geklaag de laatste tijd in het nieuws.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja iemand vond het blijkbaar al erg dat ik zei "Kenser, ik heb honger"
Die ziekte is erg ja, maar wie de fuck heeft het over de ziekte?
Eerder treurig dat je je overal blijkbaar door aangesproken voelt, beetje egocentrische zieligdoenerij.
Ik heb ook nooit ernstige dergelijke situaties meegemaakt, maar het zou zomaar kunnen weetje. Dus beter gewoon afleren met af en toe een mooie toepasselijke ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel aardig te voorkomen
Mag je doen, als je daar net als ik gebanned wilt worden omdat ik genoted werd door MONOquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik even een vergelijking maken dat FOK! op Noord Korea lijkt?
ja echt wtf zit je shit moeilijk te maken voor jezelf danquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Net als de rest van dat troostloze geklaag de laatste tijd in het nieuws.![]()
Die sinterklaashype
Feministen die de reclame van bart smit bashen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je doen, als je daar net als ik gebanned wilt worden omdat ik genoted werd door MONO
Ik ken dus een meid die dat wel doet. Ze had ooit kanker, is genezen en gaat soms zelf ook wel kankerhard op dr bek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs als ik kanker zou hebben zou ik kankerhard "KANKER KANKER" roepen.
En mijn excuus voor de volgende joint ligt klaar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is hier ook helemaal geen issue, wiet jaagt de kanker zo je lichaam uit
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je doen, als je daar net als ik gebanned wilt worden omdat ik genoted werd door MONO
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FOK! forum is best forum
Mooi tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken dus een meid die dat wel doet. Ze had ooit kanker, is genezen en gaat soms zelf ook wel kankerhard op dr bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |