3 min lijkt me weinig moeitequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit serieus over te wegen donor te worden, maar wil er weinig moeite voor hoeven doen.
Da's wel tofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen als ik terug denk aan dat moment met dat paard en die kist, bah zit hier met vet veel kippenvel ineens. Wel mooi trouwens dat het zo persoonlijk was, dat is wel mooi. Had hij ook vet veel persoonlijke dingen in zijn kist liggen?
Die vriendin had echt alles mee in haar kist, van haar mobieltje tot haar blowspullen (laatste vond ik wel wat raar aangezien ze door o.a drugs dood is gegaan) tot spullen van haar verzorgpaarden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit serieus over te wegen donor te worden, maar wil er weinig moeite voor hoeven doen.
Ik wou net zeggen.. Zoveel moeite is dat niet FLquote:
Je moet je dat niet teveel aantrekken hoor. Mensen zijn heel goed in het geheim houden van hun eigen problemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies dat.
Ik heb ook zoiets van als ik nou maar gewoon wat diepgaandere gesprekken met hem had dan kon ik hem misschien helpen vanuit m'n eigen ervaring weetje. Zo kut gewoon.
Aah damn, krijg hier gewoon weer kippenvel. Klinkt als een hele mooie dienst idd. Ik moest bijna een traantje laten bij dat stukje over de band die ging spelen en een plek voor hem leeg hadden gelaten, zo mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's wel tof
Ik weet niet of hij echt wat mee z'n kist in heeft genomen (de begrafenis zelf was besloten, eerst de dienst, tot 2 uur condoleren, en daarna zou de familie in besloten kring naar de begraafplaats rijden).
Maar mensen die dat wilden (waaronder ik) konden wel aan de binnenkant van z'n kist-deksel (dus waar hij 'tegen aan kijkt') schrijven gisteravond voor de kist dicht ging, een paar hebben dat vandaag ook aan de buitenkant gedaan.
Verder lag z'n tosti-ijzer er dus (die spontaan vorige week is opgehouden), een flesje Grolsch bier, wat foto's, z'n scouting-uniform, z'n werk-jasje van de catering ofzo, z'n hoedje die hij altijd op had (niemand kan hem herinneren zonder hoedje), zijn basgitaar, en wat andere persoonlijke dingetjes die ik niet heb onthouden.
Toen de band waar hij in heeft gezeten (waar ik vaak naar optredentjes in de kroeg ging) een aantal nummers speelden, stond er in het midden van hen een lege stoel met zijn basgitaar ervoor.
Fucking mooi.
Ook fucking mooi Oasis-Wonderwall gespeeld/gezongen. Dat was het eerste nummer wat ze ooit samen speelden en optraden, zelfs een clipje voor hebben gemaakt (dat clipje speelden ze ook af op de achtergrond, waar hij dus in mee speelt). Niemand hield het droog.
Ik vond met cremeren zo raar dat je 8 weken na de dienst nog eens terug mag komen om dat as uit te strooien. Ik had de boel net behoorlijk verwerkt enzo en dan mag je weer terug komen. Vond het ook heel onwerkelijk om zo'n hoopje as dan ergens uit te strooien alsof het zaadjes zijn ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee van cremeren echt gruwelijk, ik probeer er ook niet teveel aan te denken bij een crematie. Ik word er echt naar van als ik me bedenk dat die gene tot een hoopje as wordt verbrand.
Ja maar om het dan voor jezelf zo uit de hand te laten lopen en de mensen op die manier achter te latenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je moet je dat niet teveel aantrekken hoor. Mensen zijn heel goed in het geheim houden van hun eigen problemen.
Ja was ook echt enorm mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah damn, krijg hier gewoon weer kippenvel. Klinkt als een hele mooie dienst idd. Ik moest bijna een traantje laten bij dat stukje over de band die ging spelen en een plek voor hem leeg hadden gelaten, zo mooi
ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mn quads. Na deadlift enz dan samen met maat altijd leg extension en dan een iemand aan dat ding trekken en de ander zo veel mogelijk weerstand geven. Na drie setjes kan ik dan niet meer lopen
Ik moet dat ook nog doen.quote:
Je kunt het altijd nog aanpassenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog doen.
Weet alleen niet of ik zelf het één en ander moet aanvinken of dat ik het mijn nabestaanden wil laten beslissen.
Ik vond laatst nog een mooie quote over depressie maar ik kan m niet meer vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
Ja maar om het dan voor jezelf zo uit de hand te laten lopen en de mensen op die manier achter te laten zo veel vragen
Truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog aanpassenAls je niks doet weet je zeker dat er niets mee gebeurt.
romantiesquote:
nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog een mooie quote over depressie maar ik kan m niet meer vinden
Waarom is dat raar. Mag toch hopen dat je nog niet over je dood nadenkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef FL_Freak het volgende:
Even wat organen aanklikken. Zo fucking raar eigenlijk
iedereen denkt over de dood na dat hoort bij het levenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom is dat raar. Mag toch hopen dat je nog niet over je dood nadenkt.
Das genaaid, ben je ondertussen al zoekende naar een andere baan waar je meer kan werken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
gvd vas ze hebben mijn dienst voor morgen eraf gehaald. Heb ik deze week straks maar 3 uurtjes gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |