Weet niet hoe zwaar je de rest traint maar bij mij groeien ze gelijk met de rest doordat je ze toch altijd wel gebruikt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
is wel chill , groeien bij mij best snel. maar heb ze niet echt veel nodig met mijn sport dus doe ze niet zo vaak.
Ja idd, ik heb ook nog niks gegeten vandaag dus belegde broodjes waren wel ideaal geweest (had ik stiekem op gehooptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Bij de crematie die ik had vorige week hadden ze ook belegde broodjes. Vet chill aangezien ik niet had ontbeten
Thanksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik train nooit biceps
[..]
Gecondoleerdwat is er gebeurt?
Gecondoleerd nog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb ook nog niks gegeten vandaag dus belegde broodjes waren wel ideaal geweest (had ik stiekem op gehoopt), mja was wel echt de mooiste dienst die ik ooit had bijgewoond, dus dat compenseert dan weer
Sowieso dus belegde broodjes en bier en wijn op mijn begrafenis.
Was bij mijn opa's begrafenis ook zo. Naderhand kregen we nog allemaal broodjes die over waren meeDat gun ik mijn nabestaanden ook
[..]
ThanksOud schoolgenoot waar ik best goed mee kon opschieten ondanks dat hij niet in m'n directe vriendengroep zat heeft vorige week zelfmoord gepleegd, tot ieders grote verbazing en shock.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Er vloog net bij mij een vliegje mijn neus in, zo nasty. Ga je je neus snuiten, komt er een vliegje uit
Thanksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog.
Waarom niet gewoon dikke jonkoes op je begrafenis?
Hier zat ook de hele kerk bomvol. Echt mooi om te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
De mooiste dienst die ik heb meegemaakt was van die vriendin 5 jaar terug. Dat was in een paardenbak volgens mij, bij iemand thuis waar ze altijd ging paardrijden op de paarden. Daarna een stoet van 200 auto's
Gewoon een feestje ervan maken en vieren dat ik geleefd hebquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Studeur het volgende:
Als ik nu dood zou gaan krijgt iedereen een xtc pilletje en een beetje speed en wordt er dikke stamptechno gedraaid naast mijn kist
Zie mijn edit. Ik vind een kerk trouwens niet zo mooi, net als zo'n standaardzaal. Ik vind het persoonlijk wel mooier om een locatie uit te zoeken, vooral bij zo'n jong iemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier zat ook de hele kerk bomvol. Echt mooi om te zien.
En alles was gewoon zo 'híj' weetje, echt een dienst die gewoon dichtbij hem lag.
Eng is dat altijd. Ook dat niemand het ziet aankomen. Dan realiseer je je wel dat er veel meer omgaat in iemand dan waar je enig benul van hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Thanks Oud schoolgenoot waar ik best goed mee kon opschieten ondanks dat hij niet in m'n directe vriendengroep zat heeft vorige week zelfmoord gepleegd, tot ieders grote verbazing en shock.
Ah tof wel, ik hou wel van dat persoonlijke.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik vind een kerk trouwens niet zo mooi, net als zo'n standaardzaal. Ik vind het persoonlijk wel mooier om een locatie uit te zoeken, vooral bij zo'n jong iemand.
Mag ik dan op jouw kist twerken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Studeur het volgende:
Als ik nu dood zou gaan krijgt iedereen een xtc pilletje en een beetje speed en wordt er dikke stamptechno gedraaid naast mijn kist
Ja precies dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eng is dat altijd. Ook dat niemand het ziet aankomen. Dan realiseer je je wel dat er veel meer omgaat in iemand dan waar je enig benul van hebt.
sws maar als je biceps keer goed traint staan ze bij mij echt op knappen als ik dan douche , lekker volgepompt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Weet niet hoe zwaar je de rest traint maar bij mij groeien ze gelijk met de rest doordat je ze toch altijd wel gebruikt.
Ik moet bijna huilen als ik terug denk aan dat moment met dat paard en die kist, bah zit hier met vet veel kippenvel ineens. Wel mooi trouwens dat het zo persoonlijk was, dat is wel mooi. Had hij ook vet veel persoonlijke dingen in zijn kist liggen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah tof wel, ik hou wel van dat persoonlijke.
Ja nja was wel een mooie plek verder en er was ook een soort buurtcentrumzaal aangelegen, dus ook wel praktisch voor een receptie.
Verder was het allemaal alsnog heel persoonlijk, dus dat was wel erg tof
mag ik jou as in mijn blunt doen dan ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu dood ga wil ik dat iedereen iets aandoet met roze en de blowende mensen moeten na de dienst samen een dikke joint gaan roken
Ik wil begraven wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef smitjew het volgende:
[..]
mag ik jou as in mijn blunt doen dan ?
oohquote:
Ik vind het hele idee van cremeren echt gruwelijk, ik probeer er ook niet teveel aan te denken bij een crematie. Ik word er echt naar van als ik me bedenk dat die gene tot een hoopje as wordt verbrand.quote:
Ik heb dat altijd met mn quads. Na deadlift enz dan samen met maat altijd leg extension en dan een iemand aan dat ding trekken en de ander zo veel mogelijk weerstand geven. Na drie setjes kan ik dan niet meer lopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
sws maar als je biceps keer goed traint staan ze bij mij echt op knappen als ik dan douche , lekker volgepompt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |