Pfffoooo daar ga ik op oefenen ! Flink buikvet verbrandenquote:
Als je core nog niet zo sterk is zou ik eerst dat nog wat trainen thoughquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfffoooo daar ga ik op oefenen ! Flink buikvet verbranden
Moet zeker uit china komen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Duurt lang voor mijn andere Ebay pakketjes er zijn. O.a mijn aansteker is al een maand onderweg
Rug is wel aardig sterk en buikspieren ook. Alleen fatty-gehalte is treurigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je core nog niet zo sterk is zou ik eerst dat nog wat trainen thoughZit wel flink wat spanning op je rug anders.
Minder etenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rug is wel aardig sterk en buikspieren ook. Alleen fatty-gehalte is treurig
wat ?quote:
Ik train nooit bicepsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat ?
normaal doe ik alleen borst buik rug en legs eerst keer in paar weken dat ik biceps pak
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
Was een ontzettend mooie dienst.
Wel toevallig was dat het koor waar hij vroeger bij zat ineens een gezongen versie van het gedicht deed dat ik op het rouwkaartje had gezet afgelopen week. Was mooi
En ook 'toevallig' was dat het tosti-ijzer (waar hij helemaal gek van was en gister en vandaag naast z'n kist stond) er vorige week ineens mee ophield. Was ineens doorgebrand
is wel chill , groeien bij mij best snel. maar heb ze niet echt veel nodig met mijn sport dus doe ze niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik train nooit biceps
[..]
Gecondoleerdwat is er gebeurt?
Das beter dan als je m nooit weer terug zietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Er vloog net bij mij een vliegje mijn neus in, zo nasty. Ga je je neus snuiten, komt er een vliegje uit
Ach bij zo'n klein vliegje maak ik me daar niet zoveel zorgen overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das beter dan als je m nooit weer terug ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |