Dan nog snap ik niet wat er zo grappig aan is dat jullie er grappen over maken, zal wel mannenhumor zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat we er grappen over aan het maken waren.
Dat is het ook. Bodemniveau. Moet je niet naartoe willenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet wat er zo grappig aan is dat jullie er grappen over maken, zal wel mannenhumor zijn
Zo wordt het genoemdquote:
lkkkr de quadriceps gepompt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef smitjew het volgende:
Net wezen trainen maar kon wel merken dat ik een zwaar weekend heb gehad
Ik heb meteen na de vakantie ook nog een tentamenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo wordt het genoemdMaar ik ben bezig met logboeken en reflectieverslagen, assessment.
En voor een paar tentamens aan het leren. Echt vakantie heb ik dus niet
Ik ook, en ben direct begonnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lkkkr de quadriceps gepompt?
[..]
Ik heb meteen na de vakantie ook nog een tentamennog niet mee begonnen
Ik vind het zo saai dat ik zonder leren al vier keer een vijf voor dat vak heb gehaaldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook, en ben direct begonnen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vind het zo saai dat ik zonder leren al vier keer een vijf voor dat vak heb gehaald
Zeker knetter lomp biceps gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lkkkr de quadriceps gepompt?
[..]
Ik heb meteen na de vakantie ook nog een tentamennog niet mee begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |