Geniaalquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Ik heb het net verbeterd brammie. En denk nou niet dat ik helemaal achterlijk ben.quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier klopt hé-lé-máál niets van.
Hoe heet die zender ook al weer? Nationaal Geografiek?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het net verbeterd brammie. En denk nou niet dat ik helemaal achterlijk ben.
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Is het de herhaling waard ?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.
Art Langeler?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art, dat weet je toch.
Ja daar dacht ik eerst nog aan, want die is fan van The Smiths.quote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rooijakkers.
Whaha, daar had ik je.
Zeker wel een deel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
Eriksen heeft bij Ajax zijn opleiding gehad.
- Johan Cruijff
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.quote:
Balletjes ingeslikt á Gijp?quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.
De Kick Smits?quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst nog aan, want die is fan van The Smiths.
Held dusquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cruyff is flink bezig geweest met zijn tong.
De dag die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is één van de beste artikels wat ooit is geplaatst op het internet.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/2013/06/de-10-leuksteopmerkelijkste-voetbal_12.html
Dit is één van de beste artikels wat ooit is geplaatst op het internet.
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal het zijn geweest. Een seizoen. Anderhalf?
110% Anti RTL XLquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Jammer dat al die linkjes het niet meer doen, gelukkig heb ik alles uitgebreid genoeg beschreven
Bergkamp debuteerde uit de B-2 onder Cruijffquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.
Precies mijn punt ja.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf of iets meer volgens mij, maar hij was dan ook een gigantisch talent die begon bij de B1 en er snel klaar voor was.
Maar als hij bij zijn Deense clubje was gebleven dat anderhalf seizoen had hij natuurlijk wel een hoop gemist.quote:
Nou inderdaad. Dan was al zijn talent in één klap verloren gegaan.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als hij bij zijn Deense clubje was gebleven dat anderhalf seizoen had hij natuurlijk wel een hoop gemist.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan was al zijn talent in één klap verloren gegaan.
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen kwam in 2008 naar Ajax.... welk jaar is het nu ook alweer?
Hij had het toch specifiek over de jeugdopleiding.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.
Het is gebruikelijk voor Feyenoordfans om constant op te draven bij een -in hun ogen- gekke scheet van een Ajax-coryfee over de jeugdopleiding. Zelf hebben ze natuurlijk geniale jeugd, daar mag niemand aan twijfelen. Maar aan die van Ajax wel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft dus 5 jaar bij Ajax gezeten, maar volgens Caland maakt dat niet uit. Hij had meteen naar Tottenham kunnen gaan.
Ik denk dat voor exceptionele talenten (waar Cruijff momenteel alleen Van Persie en Robben noemde overigens) een gedegen opleiding sowieso maar relatief weinig uitmaakt. Die komen er wel, linksom of rechtsom.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk voor Feyenoordfans om constant op te draven bij een -in hun ogen- gekke scheet van een Ajax-coryfee over de jeugdopleiding. Zelf hebben ze natuurlijk geniale jeugd, daar mag niemand aan twijfelen. Maar aan die van Ajax wel.
Ik hoorde alleen opleiding, en Nederland is volgens hem een opleidingsland dus dat loopt na de jeugd deels door.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het toch specifiek over de jeugdopleiding.
gaat nog langer doorquote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de eerste aflevering die tot kwart over elf doorgaat volgens mij.
5 over half 12quote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de eerste aflevering die tot kwart over elf doorgaat volgens mij.
Kennethquote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een feature film dit.
Extended versie zal vanaf mei 2013 draaien in alle Nederlandse bioscopen. Edgar Davids zal de première organiseren.quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een feature film dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |