Ik vond de LAPO beterquote:
Het overgrote deel van mijn denims staat niet in de OP overigensquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik moest hardop lachen toen ik iedereens lijstje langsging en bij bokkepoot uit kwam![]()
Hij heeft gemiddeld 4 keer zo veel als de rest ofzo
Geen behoefte aan. Meer dan de helft draag ik niet dagelijks of zit helemaal niet in rotatie.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef M1stral het volgende:
Overigens, even een heads up voor Bokkepoot!
http://www.blueowl.us/pro(...)ge-denim-model-0202/
Inderdaad. We gaan het zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef kaaspeer het volgende:
@ unsub. Die frye en company ziet er goed uit. Als zoiets onder 200e kan komen zou dat chill zijn.
Welke was het ook alweer?quote:
sugarcane icm een taper van hier tot aan gunter..quote:
Picz?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef doo. het volgende:
[..]
sugarcane icm een taper van hier tot aan gunter..
En ik zit er ook aan te denken om bij m'n copper de stitching er af te halen.. Al gaat het al bijna vanzelf, onderkant is er al half af..
Gelukkig ben ik aan 't studeren en vindt dan altijd tijd om andere dingen te doenquote:
Klopt, maar de arc is asymmetrisch en dat vind ik vrij storend. Althans... Storend is niet het goede woord, maar wellicht begrijp je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef kaaspeer het volgende:
Waarom zou je? Tis lang niet zo in je face als van die blue blood patches..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Herkenbaar,..Staat je wel beter dan mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Atta-boy het volgende:
Moet alleen wennen aan de rise, toen ik hem aan wilde trekken had ik de rise al tegen m'n ballen aan
Hmmmmm, ik hoef niet 123 een Nudie, maar we koekeloeren nog wel rondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef M1stral het volgende:
Een Nudie uit de sale ofzo. Of koop een Unbranded of iets in die geest @ Jay.
Wel jammer dat die zo gekreukeld is in de post, moet je kijken bij je knieen!! En helemaal beschadigt bij je backpockets? En wat hebben ze met die stitching gedaan? Is dat roze? jeetje dat is wel gek zeg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ja als ik hem een paar cm zou kunnen saggen zou het ietsje lekkerder zitten, maar vind dit ook prima. Dacht vooraf dat ik hem nog ff langs TdN moest brengen voor #teamtaper maar dat lijkt me eigenlijk helemaal niet nodig zo. Nog maar ff kijken hoe die boven sneakers staat maar ik verwacht niet dat een taper nodig is.
Trouwens wel een heeeeuuul groot verschil met mijn oldblue zeg qua gewicht enzo![]()
Schade was hetzelfde als bij bok, 60+ shipping, super koopje voor zo'n broek imo
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef doo. het volgende:
[..]
Wel jammer dat die zo gekreukeld is in de post, moet je kijken bij je knieen!! En helemaal beschadigt bij je backpockets? En wat hebben ze met die stitching gedaan? Is dat roze? jeetje dat is wel gek zeg.
Roze stitching alles, gay 4 life jwzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef doo. het volgende:
[..]
Wel jammer dat die zo gekreukeld is in de post, moet je kijken bij je knieen!! En helemaal beschadigt bij je backpockets? En wat hebben ze met die stitching gedaan? Is dat roze? jeetje dat is wel gek zeg.
+1. veel plezier ermeequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Herkenbaar,..Staat je wel beter dan mij
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een leuke dry in het 50-100 segment.
Mijn RRDS begint af te raken, Roy RS 2 begint grote gaten te krijgen en mijn Momotaro zit weer terug in de dagelijkse rotatie.
Ik zoek dus iets goedkoops met een slim/straight fit.Mijn oldblue repro44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is alleen niet de fit die je wilt
Nice Attaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Atta-boy het volgende:
papapapapapapaaaaaaaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto is met flitser genomen dus kleuren komen niet helemaal overeen.
Maar hij zit goed, wel een stukje strakker als ik gewend ben met mijn petit standard en oldblue maar hij zit verder perfect
Moet alleen wennen aan de rise, toen ik hem aan wilde trekken had ik de rise al tegen m'n ballen aanlucky you
We fear that which we cannot see
Anders lees je de OP evenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:12 schreef J03llV het volgende:
Ik mis PME Legend in dit topic, of zit ik nu fout?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een leuke dry in het 50-100 segment.
Mijn RRDS begint af te raken, Roy RS 2 begint grote gaten te krijgen en mijn Momotaro zit weer terug in de dagelijkse rotatie.
Ik zoek dus iets goedkoops met een slim/straight fit.IndodenimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kun je beter de OP even lezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dan heb ik em over het hoofd gezien! My bad
Hahaha, gelezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan kun je beter de OP even lezen.
WAAR MIJN PICS GVD NOG STEEDS NIET IN STAAN
Us11 newbalance 577 heb ik en Iron Rangers in 10,5 maar dat kan naar een Us10quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Damn, kan me niet herinneren welke eu maat ik had in Iron Rangers. Staat me iets bij dat het 43 was. @Don en andere iron rangers bezitters, kan het kloppen dat je eu maat een stuk kleiner is dan bij de rest van je schoenen. Normaal 44,5/45
Mijn iron rangers zijn us 9. 8,5 had misschien gekund maar zou te krap worden rond de zijkanten. Maat omlaag is wel het advies vaak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Damn, kan me niet herinneren welke eu maat ik had in Iron Rangers. Staat me iets bij dat het 43 was. @Don en andere iron rangers bezitters, kan het kloppen dat je eu maat een stuk kleiner is dan bij de rest van je schoenen. Normaal 44,5/45
Voor mij geld hetzelfde als voor Ali, NB's in US11, 8138's in 10. Iron Ranger's ook aangehad, US10 was goed qua lengte alleen te smal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mijn oldblue repro44![]()
[..]
Nice Attalucky you
En de inseam is te kort, ben geen dwerg helaas. Heb de volle 34 inch nodig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mijn oldblue repro44![]()
Noem eens wat, ik zit niet zo in dat indo spulquote:
Intressant.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En een inseamlengte van 33, korte dwergjes daar
Freak of nature. Got it.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En een inseamlengte van 33, korte dwergjes daar
Goed werk Attaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Atta-boy het volgende:
Check blue dyed. Zieke broeken en nog maar een heel klein bedrijfje. Lijkt mij erg tof.
Repair dagje:
[ afbeelding ]dat darnen is met de naaimachine gedaan en de patch met naald en draadklotewerk was die patch zeg.
Resultaat:
[ afbeelding ]
Ja is te kort voor jou idd. Het is ongeveer 32 inch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
En de inseam is te kort, ben geen dwerg helaas. Heb de volle 34 inch nodig.
[..]
Noem eens wat, ik zit niet zo in dat indo spul
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Atta-boy het volgende:
Check blue dyed. Zieke broeken en nog maar een heel klein bedrijfje. Lijkt mij erg tof.
Repair dagje:
[ afbeelding ]dat darnen is met de naaimachine gedaan en de patch met naald en draadklotewerk was die patch zeg.
Resultaat:
[ afbeelding ]
Ja, hij flipte vandaag echt vaakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Goed werk Atta
Ik moet nog voor een herkansing, maar die naaimachine vind 18oz misschien wel iets teveel
Misschien de moeite waard om naar de handgewoven van mongo te kijken. Ali wilde bestellen en je kan een custom order doorgeven. Kost ongeveer 110 ekkiesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
En de inseam is te kort, ben geen dwerg helaas. Heb de volle 34 inch nodig.
[..]
Noem eens wat, ik zit niet zo in dat indo spul
Maatje downsizen tov normaal. 43 wordt misschien net te krap ook qua leest, 44 met de mogelijkheid tot zooltjes is geen risico.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Flinke crotch blow, laten doen bij de Meetlat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Atta-boy het volgende:
Repair dagje:
Resultaat:
[ afbeelding ]
Nee zelf gemaakt, bij Ali het darnen op de naaimachine en de patch heb ik met de hand er in gezet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 04:21 schreef Lemar het volgende:
[..]
Flinke crotch blow, laten doen bij de Meetlat?
Lijkt me eerder de geur van iets anders...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee zelf gemaakt, bij Ali het darnen op de naaimachine en de patch heb ik met de hand er in gezet.
Ja ging goed alialleen jammer dat ie aan het eind steeds flipte, miss kwam het door de geur van t_fuff zijn [b]broek[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan moet ie ook nog gesoakt worden, zal hem dus echt niet meer worden denk ik.Faka G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n Momo na de 3e wash (2x machine, 1x handwas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fit is van beide eigenlijk wel gelijk al is de Dry Bones wat ruimer bij de thigh en het topblock. Hij had daardoor misschien nog wel een maatje kleiner gekund, maar aangezien ik mezelf toch nog wel wat zie groeien in de breedte is dat niet zo'n probleem.
Wat mij opviel bij m'n Momo is dat hij na de was echt insane legtwist heeft, opzich wel tof. Traintracks komen ook al mooi door, net als de roping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |