Ik kreeg net nog 30% korting voor een site waar d4v1d nog niet op mag komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik krijg alleen mailtjes over hoe ik 7 kilo per week kan afvallen_
"nog niet op mag komen"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog 30% korting voor een site waar d4v1d nog niet op mag komen
Zou dat ook een welkomsdeal zijn?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"nog niet op mag komen"
Alsof ik een fuck geef
Geen mailtjes over penis enlargements?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik niet nodig met 30cmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen mailtjes over penis enlargements?
Ohja, dit is geen KLB of ONZquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
30 xkun je krijgen
Helaas moet ik zo weer gaan werken en 1000x uitleggen hoe het zitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gvd. Mensen, leer nou gewoon eens lezen
Ik stem voor om het woord "bonuskaart" tot 6 januari uit dit topic te verbannen_
Ben ik toch blij dat ik niet aan de kassa zit,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Helaas moet ik zo weer gaan werken en 1000x uitleggen hoe het zit
Zwaar leven
Heb ik net 5 uur lang gedaan. Vele positive reacties.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Helaas moet ik zo weer gaan werken en 1000x uitleggen hoe het zit
Zwaar leven
"Ja mevrouw, zodra u zich aanmeldt sturen wij al uw gegevens door naar de NSA waar u zult worden opgenomen in de PRISM - database. Vervolgens zal de NSA uw telefoon-, internet- en mailverkeer onder de tap plaatsen. En als u de verkeerde producten koopt, dan verdenken ze u meteen van terrorisme of het maken van een XTC-lab. Vindt u dat geen goede service van ons? Gewoon bij Albert Heijn."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:30 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Heb ik net 5 uur lang gedaan. Vele positive reacties.
Toppunt qua negativiteit was:
Godverdomme, nee, dat wil ik niet en ik denk dat ik per 6 januari naar Jumbo ga overstappen.
- Dat is uw keuze, mevrouw, maar mag ik vragen waarom precies?-
Ja, jullie zijn net de DDR hier met het hoofdkantoor als Stasi die ons overal volgt.
- Ik snap de vergelijking enigszins, maar het is in de realiteit echt niet zo erg als in de media wordt verteld. -
Nee, jullie zijn net als de DDR, echt hoor. Nou doei!
- *zeg maar niks meer* -
Echt.
En een andere oma werd ook boos op me, omdat ik haar aanbood de kaarten om te ruilen, omdat ze haar gegevens niet wilde geven. Zelfs toen ik vertelde dat haar gegevens alleen nodig zijn indien ze Air Miles spaart, of persoonlijke korting wil, bleef ze maar hameren op de gegevens en dat ze het niet vertrouwde. Mijn god. Kan er achteraf wel hard om lachen, gelukkig.
Gek hè, met al die frikandelbroodjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Wat is dezequote:weet je ik hep een vraagje snap niet dat men man apart op een ander email moet activeren wand jullie zeggen iedereen moet een kaart hebben logis wand een kaart is niet makkelyk maar hoe zit het met de gespaarde bonissen is dat ook allemaal apart raar hoor twee emails pffffffffff
Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat een faal caissière. Zeker in Arnhem. Daar zit de Arnhem Business School (in Presikhaaf) waar ieder jaar alleen al een vliegtuig Chinezen wordt afgezet (en ja ik zit daar op schoolquote:What I experienced this morning in Albert heijn cashier desk:
Me:Hi:
Cashier:Hi
Cashier:New Bonus card?(in Dutch)
Me:No thanks I already have one.(in English)
Cashier:This is the Netherlands,you shouldn't speak English directly to me,you should speak dutch.
Me: ... (Surprised with what he said)
Cashier:You shouldn't ask me to speak in English.
Me: ...(Angry)
Me:I did not ask you to speak in English.I just replied you in English.That's not your point(I think this is discrimination)
Cashier:My point is:This is the Netherlands,you should speak Dutch.
At Arnhem Presikhaaf Albert heijn.
Precies, wij hebben genoeg Polen rondlopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat een faal caissière. Zeker in Arnhem. Daar zit de Arnhem Business School (in Presikhaaf) waar ieder jaar alleen al een vliegtuig Chinezen wordt afgezet (en ja ik zit daar op school) En ongeacht dat, je hebt gewoon je fatsoen te houden tegen klanten. Kom je er niet uit in een taal, dan vraag je een collega om te helpen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat een faal caissière. Zeker in Arnhem. Daar zit de Arnhem Business School (in Presikhaaf) waar ieder jaar alleen al een vliegtuig Chinezen wordt afgezet (en ja ik zit daar op school) En ongeacht dat, je hebt gewoon je fatsoen te houden tegen klanten. Kom je er niet uit in een taal, dan vraag je een collega om te helpen.
Dit. Het hoeft niet perfect te zijn, maar je moet toch wel gewoon een klant te woord kunnen staan met simpele dingen.quote:
Klanten die je vragen waar iets staat waar ze voor staanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Precies, pas nog een fijn gesprek gehad met een Amerikaanse die allerlei verschillende toetjes zocht in opdracht.
Duits kan ik wel verstaan, maar niet best spreken, gelukkig heb ik een paar collega's die dat wel prima kunnen.
Frans kan ik een klein beetje volgen, maar weiger ik te spreken. Arrogant kutvolk wil zelf ook geen poging doen überhaupt!
Ooit een keer een ouder stel gehad wat "L'Eau gazeuse' zocht, en maar steeds harder en langzamer ging staan schreeuwen tegen een paar hulpkrachten in de hoop dat iemand het vanzelf zou gaan begrijpen. Lekker staan lachen van een afstand. Het water met prik stond precies naast ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |