Wat valt er te proeven? Ja. druiven misschienquote:
Aardbeien, mandarijnen, meloen, ananasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat valt er te proeven? Ja. druiven misschien
Maar de rest vind ik een beetje raar, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Aardbeien bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
Je kunt het merendeel van het fruit laten proeven?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Liggen daar nu aardbeien los in een kratje?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Aardbeien bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Nee, op een kratjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liggen daar nu aardbeien los in een kratje?
Waarschijnlijk de deksel eraf gehaald en laagje erop gelegd. Gokje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liggen daar nu aardbeien los in een kratje?
Wel heel kleine of misvormde paprika's dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef mujentas het volgende:
Ik zie het niet goed, het kunnen ook paprika's zijn
In de blauwe krat, maar ik kan het sowieso niet goed zien omdat de foto te klein is op mijn mobielquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wel heel kleine of misvormde paprika's dan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Joey_K zal wel geen terminalprobleem hebben in zijn filiaal
Niet echt mooi, met die stapels kratten ernaast.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Aardbeien bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Is ook niet mijn winkel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef Ferry_76 het volgende:
Niet echt mooi, met die stapels kratten ernaast.
Bij mij werd er nee gezegd toen ik voor iemand wou invallenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Emm16 het volgende:
Dus TL klaagt dat ik boven mn uren zit deze week, roosteren ze me extra in![]()
![]()
fuck logic
Mij hoor je niet klagen!
Ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet echt mooi, met die stapels kratten ernaast.
Vind het er niet eens zo gek uit zien; bij de wand een "muur" creëren. Denk dat de meesten wel snappen wat ik hiermee bedoel??quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is ook niet mijn winkel.Onze AGF afdeling is om te huilen, vooral omdat het al een jaar of 10 onveranderd is... Wel eentraps AGF meubel nog.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |