Ik heb liever dat ik ongestoord m'n werk kan doen zonder een kwallerig hijgertje in mijn nek die alle bijna vrouwelijke exemplaren stiekem probeert met dingen die te ver gaan. Ik houd daar echt totáááááááááááál niet van. Jammer bij AH is dat 'hogere' mensen op de een of andere manier moeilijk ontslagen kunnen worden, wat het beleid daarvan ook is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hebt liever dat hij van de herenliefde is?
In dat geval kun je toch naar de SM toestappen? (of is hij degene die dat doet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik ongestoord m'n werk kan doen zonder een kwallerig hijgertje in mijn nek die alle bijna vrouwelijke exemplaren stiekem probeert met dingen die te ver gaan. Ik houd daar echt totáááááááááááál niet van. Jammer bij AH is dat 'hogere' mensen op de een of andere manier moeilijk ontslagen kunnen worden, wat het beleid daarvan ook is.
Als jij er last van hebt dan ga je toch met je Supermarktmanager in gesprek, of je belt (anoniem) de Ahold Signaallijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik ongestoord m'n werk kan doen zonder een kwallerig hijgertje in mijn nek die alle bijna vrouwelijke exemplaren stiekem probeert met dingen die te ver gaan. Ik houd daar echt totáááááááááááál niet van. Jammer bij AH is dat 'hogere' mensen op de een of andere manier moeilijk ontslagen kunnen worden, wat het beleid daarvan ook is.
Maakt echt niets uit hoor, zo iemand wordt hooguit overgeplaatst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als jij er last van hebt dan ga je toch met je Supermarktmanager in gesprek, of je belt (anoniem) de Ahold Signaallijn.
Dan is jouw probleem toch opgelost?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maakt echt niets uit hoor, zo iemand wordt hooguit overgeplaatst.
Zo lang hij maar bij jullie uit de buurt is toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maakt echt niets uit hoor, zo iemand wordt hooguit overgeplaatst.
Nee hoor. Sowieso: hooguit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan is jouw probleem toch opgelost?
Nou, nee. Het is beter dat zulke mannen meteen worden ontslagen, want ze proberen 't overal toch weer. Zulk gedrag blijft aanhouden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo lang hij maar bij jullie uit de buurt is toch?
En zo makkelijk is het nu ook weer niet om iemand direct te ontslaan. Het is immers geen dringende reden tot ontslag.
En helaas kan dat vanuit de nederlandse wetgeving dus niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, nee. Het is beter dat zulke mannen meteen worden ontslagen, want ze proberen 't overal toch weer. Zulk gedrag blijft aanhouden.
Nee, jammer vind ik.
Zoals ik al aangaf, je kunt iemand om die reden niet zomaar ontslaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, nee. Het is beter dat zulke mannen meteen worden ontslagen, want ze proberen 't overal toch weer. Zulk gedrag blijft aanhouden.
Nee, jammer vind ik.
Daarom is melding maken ook belangrijk. Dat kan er een dossier worden opgebouwd. Als iedereen z'n mond houdt kan iemand nooit ontslagen worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, jammer vind ik.
Welkom!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:56 schreef SteffrisAH het volgende:
Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik werk al iets langer dan 5 jaar bij AH.
Even een vraagje over de nieuwe MVP-kaart:
Als mijn moeder de oude gebruikt en ze dan bij de kassa vragen voor een nieuwe, kunnen die gegevens dan overgezet worden of hebben ze dat geblokkeerd? Want anders zou je op deze manier dus toch nog een extra kaart hebben.
Cool werk je voor Business Service Storesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Na 6 januari vervallen alle oude Bonuskaarten en na 31 december werken de oude MVP kaarten niet meer.
De kaart die je zaterdag hebt ontvangen is al aan jouw personeelsnummer gekoppeld.
Dus het antwoord op je vraag is: Nee.
Groetjes,
FOK! Self Service Center
BSS Verkoopafhandeling
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Welkom!
Na 6 januari vervallen alle oude Bonuskaarten en na 31 december werken de oude MVP kaarten niet meer.
De kaart die je zaterdag hebt ontvangen is al aan jouw personeelsnummer gekoppeld.
Dus het antwoord op je vraag is: Nee.
Groetjes,
FOK! Self Service Center
BSS Verkoopafhandeling
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef Halldor het volgende:
[..]
Cool werk je voor Business Service Stores
Je moet geen nieuwe halen, je moet de kaart gebruiken die je afgelopen weekend in de post hebt ontvangen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef SteffrisAH het volgende:
Oké, bedankt. Dan moet ik zelf dus even een nieuwe halen, want ik doe zelf niet genoeg boodschappen om 75¤ per kw bij elkaar te krijgen.
Vragen aan Transport / RE / Kwaliteit komen direct op die afdeling uit. De rest moet via Eerstelijns-support doorgestuurd wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Halldor het volgende:
Haha, gelukkig maar, die zijn meestal niet zo snel met het beantwoorden van de SSC. Transport wel, vaak binnen een uur.
Hangt er vanaf, als je 's morgens een melding maakt wel. Als je in de loop van de middag een melding maakt dat zien ze die vaak pas de volgende dag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef Halldor het volgende:
Haha, gelukkig maar, die zijn meestal niet zo snel met het beantwoorden van de SSC. Transport wel, vaak binnen een uur.
Als hij die aan zijn moeder geeft dan moet hij een nieuwe halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet geen nieuwe halen, je moet de kaart gebruiken die je afgelopen weekend in de post hebt ontvangen.
Ik geef die wat ik zaterdag heb gekregen aan mijn moeder, dus dan heb ik zelf wel een nieuwe nodig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet geen nieuwe halen, je moet de kaart gebruiken die je afgelopen weekend in de post hebt ontvangen.
Op die manier wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Als hij die aan zijn moeder geeft dan moet hij een nieuwe halen
Dan heb je inderdaad een nieuwe nodig. Op die kaart ontvang je dan geen MVP!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:02 schreef SteffrisAH het volgende:
[..]
Ik geef die wat ik zaterdag heb gekregen aan mijn moeder, dus dan heb ik zelf wel een nieuwe nodig.
Eerstelijnersquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vragen aan Transport / RE / Kwaliteit komen direct op die afdeling uit. De rest moet via Eerstelijns-support doorgestuurd worden
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beste ah-experts:
Kan je met een nieuwe anonieme kaart nog airmiles sparen?
Groetjes, ria
Dat snap ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een nieuwe nodig. Op die kaart ontvang je dan geen MVP!
Hoi, hier Richard van de Klantenservice.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beste ah-experts:
Kan je met een nieuwe anonieme kaart nog airmiles sparen?
Groetjes, ria
gr gr Richardquote:Wat gebeurt er met mijn gespaarde Air Miles saldo?
Uw huidige Air Miles saldo blijft ongewijzigd. U raakt uw Air Miles niet kwijt, deze blijven geregistreerd staan in uw Air Miles account.
Als u uw Air Mileskaart in het verleden heeft gekoppeld aan uw Bonuskaart, moet u deze koppeling wel opnieuw instellen voor uw nieuwe Bonuskaart. Het koppelen van uw Air Mileskaart aan uw nieuwe Bonuskaart kunt u online doen vanaf 19 oktober via www.ah.nl/mijn.
Of je bent wat creatief en print dezelfde barcode en plakt deze over je nieuwe kaart en plastificeert deze.quote:
Stukkie vergetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoi, hier Richard van de Klantenservice.
Ja, maar je moet dan wel je Air Miles pas apart laten scannen. Maar volgens mij kun je de Air Miles kaart niet meer koppelen als je de de Bonuskaart niet registreert.
[..]
gr gr Richard
Albert Heijn Klantenservice
Wilt u reageren op dit antwoord, maakt u dan een nieuwe call aan, [b]vermeld dan wel het callnummer.[/v]
He shit, nu ben ik gezakt voor het Albert-Heijn-Self-Service-Center-Eerstelijnssupport-medewerker-examenquote:
Hallo Richard,quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoi, hier Richard van de Klantenservice.
Ja, maar je moet dan wel je Air Miles pas apart laten scannen. Maar volgens mij kun je de Air Miles kaart niet meer koppelen als je de de Bonuskaart niet registreert.
[..]
gr gr Richard
Albert Heijn Klantenservice
Wilt u reageren op dit antwoord, maakt u dan een nieuwe call aan.
Ik heb zo'n gevoel dat zo'n examen geen ruk voorsteldquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
He shit, nu ben ik gezakt voor het Albert-Heijn-Self-Service-Center-Eerstelijnssupport-medewerker-examen
Beste Ria,quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hallo Richard,
Bedankt voor het snelle en deskundige antwoord. Ik heb de kaart toch maar geactiveerd. Ik hoop snel weer een kopje perla te kunnen drinken in jullie filiaal aan de hoofdstraat.
Groetjes, Ria
Zal wel een ELM e-learning van 15 minuten zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat zo'n examen geen ruk voorsteld
Telefoonnummers uitwisselen en een kopje koffie, zie ik hier nu een vonk overspringen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hallo Richard,
Bedankt voor het snelle en deskundige antwoord. Ik heb de kaart toch maar geactiveerd. Ik hoop snel weer een kopje perla te kunnen drinken in jullie filiaal aan de hoofdstraat.
Wat is een callnummer? Je mag mn telefoonnummer wel hebben hoor.
Groetjes, Ria
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Telefoonnummers uitwisselen en een kopje koffie, zie ik hier nu een vonk overspringen?
gr henk
Dag Henk,quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Telefoonnummers uitwisselen en een kopje koffie, zie ik hier nu een vonk overspringen?
gr henk
Ja hier Richard nog even, Henk heeft net even rookpauze. Ja wij verkopen aanstekers in al onze filialenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dag Henk,
Verkopen jullie ook aanstekers voor die vonk? Mn man Kees blaft zn shaggies altijd uit met zn COPD hoest.
Groeten, Ria
Hoi Ria,quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dag Henk,
Verkopen jullie ook aanstekers voor die vonk? Mn man Kees blaft zn shaggies altijd uit met zn COPD hoest.
Groeten, Ria
Hoi Ria,quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dag Henk,
Groeten, Ria
Dag Richard. Ik ook hoor. Zo nog Piet de labrador uitlaten, gehakt uit de vriezer voor morgen en dan was het dan wel weer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoi Ria,
Ik ben al bezet.
gr gr Richard
Maar goed dat het ssc geen forum heeft... Dat zou meteen de nieuwe ijstijd inluiden...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
Het niveau is gedaald tot beneden het vriespunt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef joey_k het volgende:
[..]
Maar goed dat het ssc geen forum heeft... Dat zou meteen de nieuwe ijstijd inluiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |