Er zit een handig informatiemapje om je nieuwe bonuskaart heen. Veel plezier met lezen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan iemand de nieuwe bonuskaart uitleggen?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie snappen het zelf ook niet?
Ik heb 'm (nog) niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zit een handig informatiemapje om je nieuwe bonuskaart heen. Veel plezier met lezen.
Hij is wel mooier dan de vorige.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel geneigd om met je eens te zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, dat is toch gewoon zo?
Soms ook echt complete autisten als leidinggevende dat je denkt: hoe kan het?
Omdat de andere gaat vervallen, dat is het praktische nut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm (nog) niet.
Ik wil weten wat het praktisch nut ervan is om deze te verkrijgen.
Ah. Fijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hij is wel mooier dan de vorige.
Oh, gewoon om wat publiciteit te pakken dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat de andere gaat vervallen, dat is het praktische nut.
http://www.ah.nl/bonuskaart Veel succes met lezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm (nog) niet.
Terechte klacht!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel geneigd om met je eens te zijn
Misschien dat je bonuskorting als praktisch nut kan zien?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm (nog) niet.
Geneigd? Het is een algemeen feit. Of het zijn autisten of het zijn mannetjes die de voorkeur hebben voor jongere meiden. En misschien een paar uitzonderingen. Ik vraag mij af wie dit soort volk selecteert.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel geneigd om met je eens te zijn
Jawel hoor, je vraag is alleen niet erg specifiek dan kunnen we de hele folder gaan overtypen en daar hebben we geen zin in. Een specifieke vraag kunnen we vast voor je beantwoorden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de 'oude' bonuskaart al.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat je bonuskorting als praktisch nut kan zien?
Supermarktmanagers selecteren de teamleiders. (A)SM's worden onder andere door de Operationeel Manager en de HR Partner gekozen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Geneigd? Het is een algemeen feit. Of het zijn autisten of het zijn mannetjes die de voorkeur hebben voor jongere meiden. En misschien een paar uitzonderingen. Ik vraag mij af wie dit soort volk selecteert.
Registreer je hem toch niet. Heb je hem nog steeds anoniem. Je vertrouwde bonusaanbiedingen hou je dan, alleen krijg je geen aanbiedingen op basis van je aankoopgedrag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de 'oude' bonuskaart al.
Ik ben nooit zo happig op dit soort dingen, immers ben ik altijd bang dat mijn informatie getraceerd wordt. Maar ja, die kortingen helpen wel
Primaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Registreer je hem toch niet. Heb je hem nog steeds anoniem. Je vertrouwde bonusaanbiedingen hou je dan, alleen krijg je geen aanbiedingen op basis van je aankoopgedrag.
Er gaat wel vaak iets fout dan. Heb op twee vestigingen gewerkt en het is nu al twee keer hetzelfde.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Supermarktmanagers selecteren de teamleiders. (A)SM's worden onder andere door de Operationeel Manager en de HR Partner gekozen.
Krijg je tot 6 januari elke dag de vraag of je niet wilt overstappenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, dan zie ik het alweer. 6 januari ga ik even een nieuwe bonuskaart aanvragen
Gedoe.
Je hebt liever dat hij van de herenliefde is?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Er gaat wel vaak iets fout dan. Heb op twee vestigingen gewerkt en het is nu al twee keer hetzelfde.
Laatst ruzie gehad met een leidinggevende, een kwal is het. Vieze kerel met voorkeur voor chicks. Maar hij ontwijkt mij nu wel.
Ik verheug me erop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Krijg je tot 6 januari elke dag de vraag of je niet wilt overstappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |