Maar je nieuwe bonuskaart werkt gewoon. Met of zonder activatie. En de fanatieke Air Miles spaarder heeft gewoon die pas bij zich voor aankopen bij de andere partners van Air Miles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef ikbenschipper het volgende:
Kan het me best voorstellen nu nog met al dat gezeur op de website en de problemen met de activatie van airmiles direct werkend te krijgen.
Maar goed denk dat we deze week het meeste wel gehad hebben.
Tuurlijk maar goed als mensen hem nog terug willen krijgen ze hem terug wij bieden aan om hem in de recyclebox te doen voor het milieu, willen ze dat niet dan gooien ze hem maar thuis weg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar je nieuwe bonuskaart werkt gewoon. Met of zonder activatie. En de fanatieke Air Miles spaarder heeft gewoon die pas bij zich voor aankopen bij de andere partners van Air Miles.
Omdat het een persoonlijke bonuskaart is die jou persoonlijke aanbiedingen gaat geven op basis van jouw aankoopgedrag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
Snap niet waarom we maar 1 bonuskaart krijgen of heb ik uitleg gemist...
Nee, ik werk bij AH maar ik had eerst twee en nu ineens één. Ik snap het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Omdat het een persoonlijke bonuskaart is die jou persoonlijke aanbiedingen gaat geven op basis van jouw aankoopgedrag.
Omdat het een persoonlijke bonuskaart is die jou persoonlijke aanbiedingen gaat geven op basis van jouw aankoopgedrag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, ik werk bij AH maar ik had eerst twee en nu ineens één. Ik snap het niet.
Sinds wanneer is dat dan zo? Ik had er eerst gewoon 2.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Omdat het een persoonlijke bonuskaart is die jou persoonlijke aanbiedingen gaat geven op basis van jouw aankoopgedrag.
Of je nu bij AH werkt of niet. Het is een persoonlijke kaart die op basis van JOUW aankoopgedrag (en dus niet van een 2e persoon/kaartgebruiker) persoonlijke aanbiedingen gaat doen.
Sinds zaterdag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan zo? Ik had er eerst gewoon 2.
Wees blij dat je iets krijgt. Er zijn genoeg bedrijven waar je geen Personeelskorting krijgt.quote:
Ach dat maakt me niks uit, buiten dat is het soms gewoon kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets krijgt. Er zijn genoeg bedrijven waar je geen Personeelskorting krijgt.
Oke.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Fivel het volgende:
[..]
Aan je vragen te zien, heb je de info over nieuwe bonuskaart niet doorgelezen..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ach dat maakt me niks uit, buiten dat is het soms gewoon kut.
Het maakt je wel wat uit, zie je eigen berichten.quote:
Nee hoor, staat los van het bonus ding, ik gebruik het sowieso nooit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Het maakt je wel wat uit, zie je eigen berichten.
Wat maakt het dan uit hoeveel kaarten je ontvangtquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee hoor, staat los van het bonus ding, ik gebruik het sowieso nooit.
Dat maakt mij niets uit. Ik vraag wel vaker dingen zonder dat 't mij iets uitmaakt, maar dan wil ik het gewoon weten. Wat is je punt nou? Wil je voor mij gaan bepalen dat 't mij wel uitmaakt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit hoeveel kaarten je ontvangt
Nee, ik bepaal niets voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat maakt mij niets uit. Ik vraag wel vaker dingen zonder dat 't mij iets uitmaakt, maar dan wil ik het gewoon weten. Wat is je punt nou? Wil je voor mij gaan bepalen dat 't mij wel uitmaakt?
Wat is deze?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ach dat maakt me niks uit, buiten dat is het soms gewoon kut.
Ja, dat is toch gewoon zo?quote:
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan iemand de nieuwe bonuskaart uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |