SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oke. Leuk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In tong's belevingswereld is Nederland al minimaal 3 keer wereldkampioen geweest
Jij schuift zo nu en dan nog weleens aan maar wel veel te weinig. Veerboot is helemaal zoek behalve in onze groepsgesprekquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
Rensie, mis je mij ook niet een beetje
Oke man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Eerder een beetje triest. Maar ieder zijn ding.
Zeg hem daar dat hij hierheen moet komen dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij schuift zo nu en dan nog weleens aan maar wel veel te weinig. Veerboot is helemaal zoek behalve in onze groepsgesprek
Heeft hij slechts ook een standaard zinquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij schuift zo nu en dan nog weleens aan maar wel veel te weinig. Veerboot is helemaal zoek behalve in onze groepsgesprek
Veerbotquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heeft hij slechts ook een standaard zin
'Oliver, wil jij de uitzendpost doen vanavond'
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heeft hij slechts ook een standaard zin
'Oliver, wil jij de uitzendpost doen vanavond'
AZ speelt zowat in China.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Donderdag begint het al om 17.45
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
En Oliver jij reageert dan standaard met: "Wanneer krijg ik mijn loonsverhoging?"
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heb al anderhalf jaar geen salaris meer ontvangen
Is Oliver nog niet financieel onafhankelijk?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
En Oliver jij reageert dan standaard met: "Wanneer krijg ik mijn loonsverhoging?"
Vet stoer dat jullie een groepsgesprek hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is hem toen door de neus geboord door BNN.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is Oliver nog niet financieel onafhankelijk?
VI Hooligans hé.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vet stoer dat jullie een groepsgesprek hebben.
Mooi toch. Gratis geld aankomend weekend als ze in de eredivisie moeten ballen.quote:
Nee johquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is Oliver nog niet financieel onafhankelijk?
Er is ook een appgroepje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vet stoer dat jullie een groepsgesprek hebben.
Als Veerboot daar zijn doorbraak had gehad woonden wij allemaal in een villa op Ibiza.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is hem toen door de neus geboord door BNN.
Dan gaat dat "Ja dat is Ferry" groepslied ook niet meer door.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb begrepen dat Veerboot de pensioenpremies niet af heeft gedragen.
Het moet weer ordinair worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Pascalus het volgende:
uw sterretje kan een barst worden
carglass repareert
carglass vervangtquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Pascalus het volgende:
carglass repareert
Godverdomme mijn drinkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat dat "Ja dat is Ferry" groepslied ook niet meer door.
Dat was Veerboot, ouwe reus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is hem toen door de neus geboord door BNN.
Ondertussen heeft die Hofman een duur huis.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Veerboot daar zijn doorbraak had gehad woonden wij allemaal in een villa op Ibiza.
Als dat kon hadden ze geen reclame gemaakt, aangezien zij dan ook die barst voor veel meer geld zouden repareren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Pascalus het volgende:
carglass repareert
Heeft RTV Utrecht je nog nooit gevraagd voor een showtje? Dat is toch minachting van de kijker.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vroeger weleens werk gedaan voor RTV Utrecht, maar tegenwoordig kunnen ze me niet meer betalen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft RTV Utrecht je nog nooit gevraagd voor een showtje? Dat is toch minachting van de kijker.
Volgens Youp wordt dat een scheur. Mja, ranzig mannetje ook, die youpie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Pascalus het volgende:
carglass repareert
ik ken nog wel een leuk filmpje van carglassquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Pascalus het volgende:
carglass repareert
Maar Ferry wel? Dat moet wel een miljonair zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heel vroeger weleens werk gedaan voor RTV Utrecht, maar tegenwoordig kunnen ze me niet meer betalen.
Jawel hoor. GGMM knijpt graag een oogje dicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuk filmpje van carglass
die mag ik hier niet posten
Ik denk dat ik weet welk filmpje je bedoelt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ken nog wel een leuk filmpje van carglass
die mag ik hier niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |