NEE JOHHHH IK HEB MAAR EEN BODEMPIEEEE. Ik ben wat geagiteerd over het verloop van deze avondquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Mineola het volgende:
OLF JOnGuH!!!1 whaaazaah, ben je dronken man?!?!?!
Nee. Ik denk dat je nog wat meer alcohol moet nemen en dan een nieuw vraag moet verzinnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef Olf het volgende:
Sjongejonge, ik maar broeden op een goede vraag. En dan, ho maar. Of zijn jullie hard aan het typen?
Haha sinds jij weg bent is de rust helemaal teruggekeerd in dit topicquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef Mineola het volgende:
Ja, kom ik speciaal terug, komt er zoiets onmogelijks. En ook al geen rel. Tssssk. Het niveau daalt hier snel....
Omen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Haha sinds jij weg bent is de rust helemaal teruggekeerd in dit topic
De allereerste keer dat ik hem in mijn armen had vlak na zijn geboorte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Olf het volgende:
Okee daily:
Wat is je allerfavorietste moment tot nu toe met je kindeke? Het mag er echt maar één zijn!
Elk moment is favoriet ...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Olf het volgende:
Daily zwei:
Wat is je favoriete dagelijkse activiteit met baby? Uit bed halen, ontbijten, badderen, etc? En waarom?
knipquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
Nu heb ik opeens een paar vragen Cathmar, nav jouw post(en ik weet nu opeens weer hoe je tweeling heet, dat vroeg ik me laatst nog af!).
Maar is C op de kamer geboren en moest je voor K daarna naar de ok?!
En wat Kyara zegt...
Wauw, dat wist ik helemaal niet! Wat mooi! Wel echt op jonge leeftijd dus? Heel bijzonder. Uit Nederland of buitenland? Ik begrijp het als er veel privé is hoor! Je vier mooie meisjes!quote:
Neen, wist ik niet. Waarom dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Kyara het volgende:
Mandy, je weet dat die echt worden afgeraden? Ook door cb's?
Slecht voor heupgewricht, en maakt echt leren lopen uiteindelijk moeilijker (vraag me niet precies hoe het zit, weet de details niet). Hier komt er iig nooit zo'n ding in, ook al zou ik m van iemand krijgen. De gulle gever zou m toch echt mogen ruilen voor een wel-ergonomisch kado.quote:
anti-loopstoelquote:VeiligheidNL raadt het gebruik van loopstoeltjes af. Alternatieven voor een loopstoeltje zijn de box, activity kleden/baby gyms en later duwkarretjes als hulp bij het leren lopen.
quote:Loopstoeltjes lijken leerzaam, goed voor de motoriek en erg leuk. Toch is dat niet helemaal waar! In sommige landen zijn loopstoeltjes zelfs verboden omdat ze gevaarlijk zijn. De naam van deze stoel op wieltjes suggereert dat kinderen zouden leren lopen door het gebruiken van hun benen op een zelfde wijze als bij het lopen. Niets is minder waar, kinderen kunnen er zelfs een loopachterstand van krijgen!
Die is echt, echt, echt heel moeilijk. Maar ik denk het moment dat ik ze allebei thuis voor de eerste keer bij me had liggen in bed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Olf het volgende:
Okee daily:
Wat is je allerfavorietste moment tot nu toe met je kindeke? Het mag er echt maar één zijn!
Uit bed halen! De meisjes dan. 2 van die vrolijke lachebekjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:27 schreef Olf het volgende:
Daily zwei:
Wat is je favoriete dagelijkse activiteit met baby? Uit bed halen, ontbijten, badderen, etc? En waarom?
Mogen wel, kunnen is afhankelijk van het kindquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Suikertante het volgende:
Als ze eenmaal kunnen lopen kunnen ze wel op van die wheelybugs en loopfietsjes enzo
(toch?)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mogen wel, kunnen is afhankelijk van het kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Suikertante het volgende:
Als ze eenmaal kunnen lopen kunnen ze wel op van die wheelybugs en loopfietsjes enzo
(toch?)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:37 schreef Suikertante het volgende:
Smelt.
Dit broertjezusjegezwijmel wordt met de week erger, ik voorzie problemen. Die negen maanden duren. En daarna de rest van mijn leven.
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef Mangostine het volgende:
Gedeelde eerste plaats met toen hij voor het eerst echt zijn armpjes naar mij uitstak.![]()
Neuj! Olf is van ons!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Mangostine het volgende:
Olf, kom je snel naar de dreumesen?
Meer van deze daily's
Nog maar 2 maanden en dan kom ik het dreumestopic volplempen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef Mangostine het volgende:
Olf, kom je snel naar de dreumesen?
Meer van deze daily's
Hoofd, schouders, knie en teen is ook heel leuk hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Cathmar het volgende:
Leukste dagelijkse bezigheid: klap eens in de handjes. Klappen, handjes op hun hoofd en dan hoera, handjes omhoog! Zo enthousiast, te leuk.
A deed dat laatst wel toen hij zag dat zijn vader de deur uitging. Ineens die armen wijd uit en naar voren hellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef Suikertante het volgende:
Armpjes uitsteken, hij deed het laatst naar de gastouder, hoewel ik vermoed dat het per ongeluk was
Wanneer gaat zoiets ongeveer bewust gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worteldames
Armpjes uitsteken doet Ow altijd naar papa :s maar gisteren bij oma naar mij
Bewust? Geen idee..
Fieder, niet herkenbaar, maar wat vervelend. Is het je eerste keer weer ongesteld?
Spiritvan de dagen in t ziekenhuis weet ik ook niet veel meer. Pas vanaf dat hij thuis is herinner ik me dingen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loj hier ook vakantie, heerlijk he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef Loj het volgende:
Goedemorgen!
Deze moeder heeft weer een relax dagje, vakantie
Fieder, niet herkenbaar, maar wat vervelend. Is het je eerste keer weer ongesteld?
Herkenbaar van de kraamweek/eerste 4 maanden. Ik kan er ook weinig van terughalen in mijn hoofd. Dat wil ik na deze zwangerschap dus echt voorkomen. Ik ga het véél rustiger aan doen, vooral met visite. Zodat ik optimaal geniet. ik overweeg om de eerste maand gewoon geen visite te ontvangen en elke dag aan mijn baby geplakt te zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Spirit, ik weet ook nog heel weinig van de kraamweek en van de tijd in het ziekenhuis. Sowieso van de periode dat hij heel klein was. Precies wat je zegt, die foto's laten zien hoe het was maar mijn hoofd kan het niet terughalen.
Oh en straks naar het CB voor o.a. inentingen. 4e keer DKTP. Zou ik gewoon hetzelfde kunnen verwachten als de vorige keren of kan die reactie toch iedere keer erger worden ofzo?
Ja dat had ik ook al bedacht! Wij gaan sowieso een kraamfeest houden. Mensen die dichtbij ons staan mogen natuurlijk gewoon veel komen, maar wij hebben zó'n grote familie (aan mijn vaders kant 8 tantes en ooms en 29 neven/nichten en dan nog de iets kleinere familie van mijn vriend én nog vrienden en kennissen) dat we soms drie kraamvisiteafspraken op een dag hadden. En dan was iedereen de deur uit en dan zaten wij met een huilende (overprikkelde ?) baby in de avond en nacht. Ik vond het leuk om eens mee te maken, zo'n kraambezoekperiode maar 1 keer is genoeg wat ons betreftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:59 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Herkenbaar van de kraamweek/eerste 4 maanden. Ik kan er ook weinig van terughalen in mijn hoofd. Dat wil ik na deze zwangerschap dus echt voorkomen. Ik ga het véél rustiger aan doen, vooral met visite. Zodat ik optimaal geniet. ik overweeg om de eerste maand gewoon geen visite te ontvangen en elke dag aan mijn baby geplakt te zitten.![]()
F.leur reageerde precies hetzelfde op de 4e prik als die daarvoor, is geloof ik ook dezelfde. En zij had er gelukkig geen last van. Succes! Heb wel het idee dat hoe ouder ze worden, hoe meer ze het meekrijgen, hoe zieliger het is![]()
/illegaal hier
Hier gaat het prima!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht! Wij gaan sowieso een kraamfeest houden. Mensen die dichtbij ons staan mogen natuurlijk gewoon veel komen, maar wij hebben zó'n grote familie (aan mijn vaders kant 8 tantes en ooms en 29 neven/nichten en dan nog de iets kleinere familie van mijn vriend én nog vrienden en kennissen) dat we soms drie kraamvisiteafspraken op een dag hadden. En dan was iedereen de deur uit en dan zaten wij met een huilende (overprikkelde ?) baby in de avond en nacht. Ik vond het leuk om eens mee te maken, zo'n kraambezoekperiode maar 1 keer is genoeg wat ons betreft
Thx voor je ervaringen! Ik verwacht niet zo'n problemen met de nasleep, maar de prikjes zelf lijken me nu wel erg zielig. We zullen zien. Hoe voel jij je verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2: Wat is je favoriete dagelijkse activiteit met baby? Uit bed halen, ontbijten, badderen, etc? En waarom?
Mijn favo activiteit met baby is als ze half slapend d'r fles krijgt 's avonds en 's nachts (hoe zeer ik die nachtflessen ook haat), dan ligt ze heerlijk stil tegen me aan en kan ik lekker met r kroelen en door d'r haartjes gaan.
Maar het samen spelen is toch wel het allertofste om te zien, ook om te zien hoe dol ze op elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |