Nee, die vetklep heeft een hele serie voor zichzelf. Steven Seagal: Lawman (TV Series 2009– ) - IMDbquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een goed idee.
en gratis neuknegerquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef Mss het volgende:
Compleet met vloer, gordijnen en meubilair!
ja man, zo vetquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die vetklep heeft een hele serie voor zichzelf. Steven Seagal: Lawman (TV Series 2009– ) - IMDb
Zie TTquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
E dan nu duizend bijbanen om 'm te bekostigen
ze ziet er wel uit alsof ze aids heeft op die fotoquote:
KFC BUCKET LIST!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
ONEINDIGE VOORRAAD KFC BUCKETS ZOMG
TT, of achter het stationquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
E dan nu duizend bijbanen om 'm te bekostigen
ja voor een kwartiertjequote:
:vquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef Mss het volgende:
[..]
To do:
1: Get me sum chicken
2: Repeat step 1
DONE
velen negers bij hollands spoor hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dude![]()
Ken je die uitspraak van die komkommer de gang ingooien?
Ook daar is een markt voor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dude![]()
Ken je die uitspraak van die komkommer de gang ingooien?
1 x gezien, beheurlijk matig jaquote:
Oh, gewoon om op rond te etteren, niet als werkstoel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja voor een kwartiertje
Mensen die dat als bureaustoel nemen omdat "ergonomisch"
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
velen negers bij hollands spoor hoor
Met aubergine maat penors
Even kijken of ik een filmpje kan vindenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
1 x gezien, beheurlijk matig jaDe verkeerde soort matig
Brums filmpjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even kijken of ik een filmpje kan vinden
Waldorpstraat is niet meerquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
velen negers bij hollands spoor hoor
Met aubergine maat penors
gewoon in de buurt van de Laakkade, bij de v/d Kunstraat of bij de hogeschool in de buurtquote:
We hebben nog een kenner!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon in de buurt van de Laakkade, bij de v/d Kunstraat of bij de hogeschool in de buurt
algemene kennis, ken je klassiekers!quote:
watermeloentje dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
(En ik doe niks in ruil voor een bak kip)
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ER IS NU ZELFS 5 EURO KORTING
http://www.bol.com/nl/p/m(...)le/1001004006737401/
Staan ze nu daar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon in de buurt van de Laakkade, bij de v/d Kunstraat of bij de hogeschool in de buurt
"The Zen master is just zen" bla bla blaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdomme. 95% is alleen maar lullen en rondscheuren in een verkapte SUV
mooi station wel hoor, matigen buurtquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet soms bij HS overstappennu durf ik niet meer einz
HSquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet soms bij HS overstappennu durf ik niet meer einz
ik ken geen kenner, maar ik dacht van wel jaquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
mooi station wel hoor, matigen buurt
Velen schietpartijen en zulks
Zaadsporen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
HS
Ik heb er om de hoek gewoond. Zal ik vertellen hoe vaak ik gemiddeld niet naar huis kon komen met de auto omdat de hele shitzooi was afgezet voor sporenonderzoek?
Ik vroeg me al af war ze heen warenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken geen kenner, maar ik dacht van wel ja
gij durfals!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af war ze heen waren
Net als de dames van de Poeldijksestraatdat waren letterlijk mijn achterburen (wij woonden in het rode dorp
)
Cartoon network.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is boos want ik laat zijn telefoon flippen hihi
Nu heb ik dat weer in mijn hoofdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moest van de week aan jou denken toen ik deze zag
[ afbeelding ]
Nee, daar was ik snel klaar mee.quote:
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb ik dat weer in mijn hoofd
Hiero kan het echt per straat verschillen ja. Het rode dorp was nooit wat. Behalve als je een bankstel buiten zette voor grof vuil, dan woonden er binnen 20 minuten junks opquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
Al heeft Rotterdam wel meer echt ongure buurten dan Den Haag, daar zijn het meer een paar straten die je gewoon leert te ontwijken
Mooi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kook geen eten meer tot mijn baking bible er is.
JIJ KWAM ER OOIT MEE STOEPHOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!quote:
ik zit net te kijken bij HS hoe dat ook alweer liep, maar dat stuk bij de Hoefkade is echt no go area voor mij. Met mijn volslanke wulpse lijf (quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hiero kan het echt per straat verschillen ja. Het rode dorp was nooit wat. Behalve als je een bankstel buiten zette voor grof vuil, dan woonden er binnen 20 minuten junks op
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
JIJ KWAM ER OOIT MEE STOEPHOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
De serie zit er vol mee.quote:
Hehehe gij negermagneetquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit net te kijken bij HS hoe dat ook alweer liep, maar dat stuk bij de Hoefkade is echt no go area voor mij. Met mijn volslanke wulpse lijf () teveel negers die commenten
En teveel enge supercreepy figuren en iets te vaak schietpartijen
Dat was ook de reden dat ik er niet zo lang gewoond heb. Vooral het feit dat je daro als niet-gehoofddoekte vrouw automagisch werd gezien als werkneemster van de Poeldijksestraat. Met bijbehorende 'aandacht'quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit net te kijken bij HS hoe dat ook alweer liep, maar dat stuk bij de Hoefkade is echt no go area voor mij. Met mijn volslanke wulpse lijf () teveel negers die commenten
En teveel enge supercreepy figuren en iets te vaak schietpartijen
ja dat, of ze noemen je een neembare hoer en willen gratis van alles van je, omdat je beschikbaar bent volgens hun omdat je geen hoofddoek op hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik er niet zo lang gewoond heb. Vooral het feit dat je daro als niet-gehoofddoekte vrouw automagisch werd gezien als werkneemster van de Poeldijksestraat. Met bijbehorende 'aandacht'ranzige shit die je naar je kop krijgt, niet normaal.
Zelfs als ik hand in hand met Paul liep ook echt. Té kansloosquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat, of ze noemen je een neembare hoer en willen gratis van alles van je, omdat je beschikbaar bent volgens hun omdat je geen hoofddoek op hebt
gelukkig maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zelfs als ik hand in hand met Paul liep ook echt. Té kansloos
Ah well, ik hoef er nu echt nooit meer te zijn
Je zág het echt gebeuren ook?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
Ik zit echt te lolleren dat ik gewoon heel dat freaky schietpartij verhaal vergeten was ook![]()
Teveel weird ass shit meegemaakt geloof ik
Een neembare hoer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat, of ze noemen je een neembare hoer en willen gratis van alles van je, omdat je beschikbaar bent volgens hun omdat je geen hoofddoek op hebt
Nee, pciesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
gelukkig maar
Ik mis het ook voor geen meter
yepquote:
PSSSSSSSTquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Een neembare hoer?
Dat is nog wat anders dan 'HOER'
zonder hoofddoek ben je beschikbaar en direct neembaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Een neembare hoer?
Dat is nog wat anders dan 'HOER'
Waarom deed zij open danquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
en die douchebag gooide zijn wapen in de brievenbus van patiënt om te dumpen, zette het op een lopen, kwam terug, belde aan en bedreigde mijn patiënt dat ze niks mocht zeggen en nam zijn wapen weer mee en rende weer weg
En ik zat ondertussen daar op de bank en dacht "LALALALALA ik blijf wel even mooi hier wachten LOLWHUT!!!!"
Dafuq?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
en die douchebag gooide zijn wapen in de brievenbus van patiënt om te dumpen, zette het op een lopen, kwam terug, belde aan en bedreigde mijn patiënt dat ze niks mocht zeggen en nam zijn wapen weer mee en rende weer weg
En ik zat ondertussen daar op de bank en dacht "LALALALALA ik blijf wel even mooi hier wachten LOLWHUT!!!!"
Gewoon midden op straat bukken en hoppaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
zonder hoofddoek ben je beschikbaar en direct neembaar
omdat sommige mensen (vooral die daar wonen) nu eenmaal te dom om te schijten zijnquote:
Spees lust geen olijvenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Debsterr het volgende:
wat is vies patrick? Ik snap het niet
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef Debsterr het volgende:
wat is vies patrick? Ik snap het niet
in mijn hoofd hoort dit plaatje daar altijd bijquote:
of een leeg doosje met gratis verzendcoupon voor nieuwe lakjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zomg bondi is geshipped. Maar zijn dat dan de beautygifts?
Alleen je september beauty gift. Die van oktober zit bij de lak.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zomg bondi is geshipped. Maar zijn dat dan de beautygifts?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen je september beauty gift. Die van oktober zit bij de lak.
Ik zou lekker mailen dat ze me mijn geld mogen terug stortenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
bondi
Als de volgende box geen UBERTOF spul heeft gaat m'n subscription er aan
Ik heb al voor 3 maanden vooruit betaald dus dat doen ze niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou lekker mailen dat ze me mijn geld mogen terug storten
staat er niks in de algemene voorwaarden van ze over niet nakomen van afspraken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al voor 3 maanden vooruit betaald dus dat doen ze niet.!!!
of negersquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
Godsamme, hebben ze daar Russen werken ofzo
kan dat niet alsnog als je dat zou willen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
je mocht annuleren, dat is ook gewoon gezegd he
omdat die lakjes zes weken later dan afgesproken door de fabriek geleverd werden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Maar waarom duurt het dan eigenlijk zo lang?
Ahzo! Thnxquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat die lakjes zes weken later dan afgesproken door de fabriek geleverd werden.
Blijkbaar wilden mensen met 3 maanden ABO dat maar dat kon niet want ze hadden korting gehad (bij 3 maanden krijg je 10$ korting)quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
je mocht annuleren, dat is ook gewoon gezegd he
want je hebt al een deel van je 3 maanden abo gehad ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijkbaar wilden mensen met 3 maanden ABO dat maar dat kon niet want ze hadden korting gehad (bij 3 maanden krijg je 10$ korting)
Geen idee het ging niet om mij. Ik wist niet dat t zo erg zou wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
want je hebt al een deel van je 3 maanden abo gehad ofzo?
Meer vanwege de discount.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
want je hebt al een deel van je 3 maanden abo gehad ofzo?
oh ik dacht dat jij ook zo'n abo had en dat gezeikquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee het ging niet om mij. Ik wist niet dat t zo erg zou worden
maar ik snap niet zo goed waarom je je geld niet terug kunt vragen als je een abo met korting hebt, als je nog niks ontvangen hebt kun je na al dat gezeik toch gewoon geld terug vragen. Dan is er toch geen gegronde reden voor hen om te zeggen dat dat niet kan? Tenzij je al een deel hebt ontvangen, dan wordt rekenen zo lastigquote:
ja dat kan ook iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja als ik zou dan zeggen ik heb augustus gehad geef mij 2/3 van het bedrag terug als ik hypothetisch mijn geld terug zou willen
Zouden ze al failliet zijn
Ik zou willen dat ik mijn lakjes krijg zonder gezeik en excuusjes waarom t weer later isquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou eigenlijk willen dat ze gewoon die boxen shippen en niet de gratis gift waar ik nooit om vroeg...
werkt die studiegenoot van je daar soms?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik mijn lakjes krijg zonder gezeik en excuusjes waarom t weer later is
En afspraken nakomen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik mijn lakjes krijg zonder gezeik en excuusjes waarom t weer later is
Pehehequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
werkt die studiegenoot van je daar soms?
Ik kan niet eens meer paypal claimenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben benieuwd of ze failliet zijn voordat ze alle gifts en achterstallige boxen de deur uit hebben. Wat een wazig bedrijf is dat zeg.
Ze boycotten Nederlandse pakketjes omdat er vast homodingen in zittenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso disturbing dat het vier dagen duurt voordat een pakje uit de Leninwijk naar de Stalinwijk wordt gestuurd in Moskou. Damn zeg.
je overschat de efficiëntie en onderschat de corruptie/verziektheid van Rusland denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso disturbing dat het vier dagen duurt voordat een pakje uit de Leninwijk naar de Stalinwijk wordt gestuurd in Moskou. Damn zeg.
quote:Q: Can I cancel my order?
A: Orders can be canceled provided they have not shipped out. Orders received by 3pm are processed by 5pm EST. After this time, they cannot be canceled. Orders after 5pm have until 3pm the next business day to be canceled. To cancel an order, please contact hello at bondinewyork.com or call a member of our team on 1 (888) 548-2290 we're available 24 hours a day, or start a "live chat" with us at the bottom of this screen.
dat gaat niet over de subscription servicequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
Zelf zeggen ze dit, dus moet neem ik aan toch nog gelden?
[..]
nee ik las het net. En ik kan alleen vinden wat zij van jou als klant vragen/eisen, maar niet waar jij als klant recht op hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gaat niet over de subscription service
alweer 1?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
Straks is het net zo'n afloop als met die nep bjoetiebox van paar weken geleden
die studenten/gierigeria-doos jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alweer 1?
Of bedoel je die studentendoos?
Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
straks krijgen we een grote doos met velen waarde en dan krijgen we douanekosten.
Dan ga ik wel zeiken want ik heb niet om 2 boxen in 1 gevraagd
Ja dat zou ik echt niet tof vindenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht!
5%quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
ja idd, ik kreeg een mail van enchantra : WE MISSEN JE BOEHOE HUIL en dan een code voor 5% korting, bitch please
Als ik dat verschil niet gecompenseerd zou krijgen dan gaat er een fikse rant online.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zou ik echt niet tof vinden
klack.ny ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik dat verschil niet gecompenseerd zou krijgen dan gaat er een fikse rant online.
Godsamme deze is slecht piemetjequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
klack.ny ?
(van New York, I've gotz no humour)
Let it go viralquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik dat verschil niet gecompenseerd zou krijgen dan gaat er een fikse rant online.
quote:
alleen de mensen bij wie je dan thuis komtquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.werkspot.nl/opdracht/1221521/ikea-pax-kast-monteren
Godverdomme er staan gewoon 3000 advertenties op werkspot voor het monteren van IKEA meubilair, daar zou ik nog best een hendig zwart zakcentje mee kunnen verdienen
Een kut-hoeren-grap, geen kuthoeren-grapquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je me zo noemt
Sorry, we zullen voortaan wel kip zeggen ipv molo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je me zo noemt
een grap bedoelde ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Een kut-hoeren-grap, geen kuthoeren-grap
das ook geldig als dans! Kijk maar naar dat Fritzl filmpjequote:
Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner - Deep purple / One Size 1 3.37quote:Order received, thanks!
Oma gaat losquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner - Deep purple / One Size 1 3.37
Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner - Taupe / One Size 1 3.37
Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Liner - Bronze / One Size 1 3.37
geld moet rollen, jeweetz!quote:
herfstjurk/winterjurk/trouwjurk?quote:
Rutte is een hoerquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
geld moet rollen, jeweetz!
Zodra je AOW binnen is, zo gauw mogelijk uitgeven, dan kan Rutte het tenminste niet afpakken!
Zwart jurkje. Mouwloos, maar als het goed is wel wat dikker stofje, dus met panty plus vestje prima voor herst en misschien ook winter.quote:
en dan mag je niet eens zoenen ookquote:
aha, altijd hendig!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart jurkje. Mouwloos, maar als het goed is wel wat dikker stofje, dus met panty plus vestje prima voor herst en misschien ook winter.
ik gebruik nooit zwart, veel te heftig bij mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou zelf echt geen ruk met die eyeliners doenZwart all the way voor mij. Maar bij anderen vind ik het vaak wel heel mooi
en dat laatste omdat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik overweeg wel om van Utrecht naar Amersfoort te fietsen. Alleen ga dus naar de kapper en ben bang dat ik dan vies en plakkerig wordt en mijn haar ook niet meer school is. Maar ik wil niet dat ze bij de kapper mijn haar wassen. First world problems.
weet je dat nu nog niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zo leuk is als ik denk.
Omdat ik geen SLS op mijn hoofdhuid wil. Zonder siliconen lukt ze nog wel, maar zonder SLS niet denk ik.quote:
HOEREN HOEREN HOEREN JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOERENquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
GODVERDOMME, IK TYP HELEMAAL NIET SNEL!!!!! EN IK KAN BEST IN KORTE TIJD 2 BERICHTJES POSTEN, HOERIGE HOEREN HOEREN FOK!!!!
Ik heb nog goud en zilver liggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gebruik nooit zwart, veel te heftig bij mij.
En mijn bruine (donker bruin bovenlijntje en licht bruin onderlijntje) zijn bijna op dus ik moet toch nieuwe hebben. Dan deze maar eens proberen
ah ok, dan kun je het beter niet laten wassen nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik geen SLS op mijn hoofdhuid wil. Zonder siliconen lukt ze nog wel, maar zonder SLS niet denk ik.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
HOEREN HOEREN HOEREN JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOEREN
Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Copyright Mss B.V. Oktober 2013
LOLLLLquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Getverpiellekes dat ze zo je grapje helemaal uit zijn verband ruktquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet hoe hij is als ik hem aan heb. Gaat over een jurkje he.
gaat je niet lukkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop er wel korting mee te krijgen ja, haha.
[..]
bwhehehehe, why indeedquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog goud en zilver liggen.
Waarom kocht ik dat? ?
het is Bamiquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Godsamme dat ze zo je grapje helemaal uit zijn verband rukt
bakzout/accuzuur/antikal, whatever je gebruikt danquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Godsamme dat ze zo je grapje helemaal uit zijn verband rukt
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
Ik kan zo intens gelukkig worden van online shoppen he
Best treurig eigenlijk, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen
EMO OMAquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb die mat zwarte lak op die ik in Fuerteventura heb gekocht. Nog steeds blij mee
wat doe je met mijn foto dude!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat deze beter past:
[ afbeelding ]
moet je vragen of je zijn uitlaat ook ff uit moet blazen. Een beetje zoals die negerin van hierbovenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
Er staat hier een of ander duister figuur zijn kapotte uitlaat van zijn scooter uit te blazen door eens lekker het gas open te trekken
Goed tijdstip wel
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet je vragen of je zijn uitlaat ook ff uit moet blazen. Een beetje zoals die negerin van hierboven
same here!quote:
slecht geslapen?quote:
Ja, om het uur wakker zo'n beetje.quote:
Klinkt als de start van een geweldige dag...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank! Gelukkig werkten rennie en broodjes tegen misselijk, nu alleen nog de rest van de dag wakker blijven en ik ben er.
En pousse speelt verstoppertje. Ik hoor 'm wel, maar ik zie 'm niet.
Hendig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mhehe, collega zit hier tegenover mij in een t-shirt en heeft het koud. Geen vest bij zich verder 'want het zou vandaag 20 graden worden jonguh'. Ja, maar hierbinnen staat de airco op standje vrieskist, sinds altijd. En omdat het buiten inderdaad warmer is dan binnen, staat de verwarming weer centraal uit, dus die kunnen we ook niet aanzetten
Het werkt trouwens ook geweldig tegen misselijkheid bij een kater hehequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Helaasch geen kamillethee hier, maar dank voor de tip.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het werkt trouwens ook geweldig tegen misselijkheid bij een kater hehe
Ik heb het B laten uitproberen na een avond stappen en sindsdien weet ik hoe laat het is als hij 's ochtends aan de kamillethee zit
Tof!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg mail van de Nationale Vacaturebank.
Wil jij ook kans maken op een jaarsalaris t.w.v. 21.732,-? Of een splinternieuwe iPhone 5s?
Nou doe mij dat jaarsalaris maar dan koop ik die foon wel zelf
Ligt eraan hoeveel je voor die 21K moet werken. Maar het houdt niet echt over met 40 uur per week als je een beetje baan hebt en niet vroeg in je carriere zit. Modaal is 33K per jaar namelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg mail van de Nationale Vacaturebank.
Wil jij ook kans maken op een jaarsalaris t.w.v. 21.732,-? Of een splinternieuwe iPhone 5s?
Nou doe mij dat jaarsalaris maar dan koop ik die foon wel zelf
waarschijnlijk is eerste prijs geld tweede prijs phonequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
Je hoeft er niets voor te doen. Maar je mag altijd kiezen voor die gave iPhone van 500 euro hoor!
Ik vond de verhouding een beetje scheef. Voor dat geld koop je ruim 43 iPhones
Waarschijnlijk wel. Maar het stond er een beetje vreemd vond ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk is eerste prijs geld tweede prijs phone
Ik lees het net jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
VN-onderzoeker pleit voor afschaffen Sinterklaasfeest
quote:"En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich af, waarbij ze doelt op de kerstman.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lees het net ja
Kwaliteitskwoot:
[..]
Wij ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij ons was sinterklaas altijd wat kerst in murica was. Wij kregen geen cadeaus met kerst hoor
De meesten die niet meer in sinterklaas geloven, stappen daarna over op surprises. Dat ging bij ons niet werken aangezien mijn broertje niet solo kon shoppen/rijmen/knutselen dus dan is het een beetje karig met z'n 4en waarbij er eentje voor 2 moet werkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hadden daar geen keuze in ivm 9 jaar jonger broertje
En toen hij niet meer geloofde bleven mijn ouders het toch doen "omdat jullie ook negen jaar langer Sinterklaas hebben gehad"
Toen het kwartje viel dat je dat argument tot in de eeuwigheid kon laten werken hebben ze het stopgezet
Wut, echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Cadeaus krijgen op beide dagen![]()
![]()
Nouja... cadeaus op sint en geld op kerst... en cadeaus op oud en nieuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |