Zit sinds begin april van dit jaar in mijn auto. Auto is vandaag echter naar de sloop gegaan, omdat de auto niet door de Algemene Periodieke Keuring kwam. Ik heb nu dus geen nut meer voor deze radio.
Merk is JVC, type KD-R431. Toen ik aan het rondkijken was voor autoradio's had ik de volgende eisen:
- CD
- CD's waarop MP3/WMA staat afspelen
- USB
- AUX-ingang aan de voorkant van radio.
- Logische indeling knoppen
- Afneembaar front
Deze radio heeft dit. Ik heb hem voornamelijk (95% van de tijd) gebruikt om muziek via USB af te spelen. Dit is iets dat ik ook kan aanraden om te doen want dit werkt erg fijn.
Je kan bladeren door de root van de USB-stick en alle submappen. Tot op vandaag had ik een USB-stick vol met muziek er in steken, waarmee je met de knopjes op de radio gewoon in alle submappen (100+ had ik er) kan navigeren naar je muziek.
Alles zit er nog bij, van de radio zelf tot de boekjes, en van de metalen gereedschapjes om de radio in te bouwen tot het piepschuim in de doos aan toe. Op wat kleine krasjes op het display die je vrijwel niet ziet, is het geheel eigenlijk zo goed als nieuw. Pakbon van 4Launch zit er bij.
Foto's:![cOQGJ00.jpg]()
![2UHsmJ8h.jpg]()
![HMkLcujh.jpg]()
Vraagprijs:¤40.
Voor dit bedrag mag je hem ophalen in Haarlem. Indien dit te ver is of je daar geen zin in hebt kan ik hem naar je opsturen met PostNL voor een meerprijs van ¤6,75.