Mimaaaquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, ik heb gewoon $ 0,- sinds ik gisteren mijn droomauto gekocht en gepimped heb.Wordt weer flink racen vanavond.
Aah, jij bent mima dusquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, ik heb gewoon $ 0,- sinds ik gisteren mijn droomauto gekocht en gepimped heb.Wordt weer flink racen vanavond.
Je kan tijdens de race niet kicken lolquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef SnuggLe het volgende:
Zo Painore, een beetje op je teentjes getrapt? Meteen een kick toen ik wat zei over "team Chrome". Ligt blijkbaar erg gevoelig....
Ik heb je niet gekickt hoor mop, de helft van de spelers waren opeens weg. Als jij disconnwct dan krijg je te zien dat we je kicken, wat dus niet zo is..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef SnuggLe het volgende:
Zo Painore, een beetje op je teentjes getrapt? Meteen een kick toen ik wat zei over "team Chrome". Ligt blijkbaar erg gevoelig....
"You've been kicked by other players" oid stond er. Vond het nogal raarrrrrr.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan tijdens de race niet kicken lol
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
"You've been kicked by other players" oid stond er. Vond het nogal raarrrrrr.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb je niet gekickt hoor mop, de helft van de spelers waren opeens weg. Als jij disconnwct dan krijg je te zien dat we je kicken, wat dus niet zo is..
Jupquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Maar die Elegy is dus gratis te krijgen met een garage? Snel die garage maar eens halen dan.
Ik stop zo dadelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Internet lag er weer uit, als ik dadeiljk invite krijg doe ik mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |